Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bråker med den jævla traktoren sin! Stygge, gamle gubbe!

Anonymkode: 19760...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tramper og løper i trappene. Opp og ned, opp og ned. Det er fest hver eneste helg. Heldigvis hører jeg det ikke noe særlig foruten når de går i trappene. Det høres likevel ut som det er en armé som kommer/drar. 

Anonymkode: 36dc9...4e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Siden det er søndag og 1. mai så hamres og bores det, brukes sirkelsag og jeg har hørt en gravemaskin også. Bor i typisk eneboligstrøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De over meg lever i alle fall. Musikken er på. Andre rusler rundt med hundene sine.. noen sitter nok neddopa i et hjørne også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De rydder og ordner (høres det ut som) og de traver rundt og slår med dører

Anonymkode: ea261...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utifra hva det høres ut som så hører de på techno mens de skraper på gulvet ... Så gøy å bo under dem. Ikke nytter det å prøve å si ifra til dem heller siden de er polske og ikke forstår norsk og påstår at de ikke helt forstår engelsk heller

Anonymkode: bc06d...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De nærmeste har reist bort i helga, de skal i konfirmasjon. En nabogutt er ute og øvelseskjører. Han som nettopp mista lappen pga fyllekjøring tok seg en sykkeltur i formiddag. De på baksiden av huset mitt driver vedlikehold på hus og hage, og de med den svarte bilen har staset seg opp for konfirmasjon. Ja, og hun med hunden har vært på morgentur med den. De andre vet jeg ikke helt med. :D

Anonymkode: 501d8...718

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Naboen våknet nå, hørte jeg, rett etter at avisbudet slengte avisa på matta til naboen

Anonymkode: ea261...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

I dag har de kranglet høyt og hun gråt og kjeftet. Det går vel over denne gangen også. 

Anonymkode: 494b8...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene naboen min har fått dattera si på besøk. Unner henne det fordi hun kommer fra et annet land for å jobbe her, og dattera på 11 år bor i hjemlandet så de ser hverandre ikke ofte. Problemet er bare at hun går rundt huset og kikker inn vinduene mine hele tiden, og står jeg på kjøkkenet så står hun bare utenfor og glaner på meg *creepy* 

Vi leier hver vår leilighet i samme hus og deler hele hagen og gårdsplassen så kan ikke be henne om å gå vekk heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 av 5 naboer er fortsatt på ferie, den 5. har jeg ikke sett noe til i dag. Den 6. er hjemme, men har ikke vist seg, den 7. sitter inne, den 8. er på jobb, den 9. er egentlig ikke så mye nabosom, og de resterende har ikke gitt lyd fra seg på lang tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen er ute og stuller og steller i hagen sin. Det har blitt så flott, han har skikkelig grønne fingre. Roser og peoner blomstrer nydelig sammen med mye annet. Hagen er blitt noe helt annet etter alt ugresset forrige nabo hadde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...