SunnivaOslo Skrevet 1. januar 2016 #281 Del Skrevet 1. januar 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Såklart. Dere har det lydt må jeg si! Anonymkode: 762ff...9cc Han bor rett over og synger veldig høyt😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar 2016 Forfatter #282 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) Er det noen av dem som utmerker seg på noe vis? Noen du misliker eller som du syns er verdens hyggeligste folk? De nyeste naboene som har flyttet inn i mitt område er veldig høyrøstede og de "skrikediskuterer" ganske ofte. Krangling altså. Det er ganske utrivelig syns jeg, selv om det nok er deres måte å fungere sammen på. Hva med ditt nærområde akkurat nå? Noe som skjer, eller er det stille og fint på det jevne? Endret 29. februar 2016 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #283 Del Skrevet 29. februar 2016 Ser og hører ingen naboer. Anonymkode: aa802...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #284 Del Skrevet 4. mars 2016 Gamlefar er på vei inn sin ytterdør. Han har vært ved garasjen og ordnet med bilen tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 4. mars 2016 #285 Del Skrevet 4. mars 2016 Er bare 8 leiligheter i min oppgang, de virker hyggelige de få naboer jeg har sett. Stille og rolig her i kveld. Eneste som er irriterende er når naboen ved siden av tar seg en sigg på balkongen, røyken kommer gjennom lufteluka mi Men jeg gidder ikke klage på det, han må jo få røyke ute om han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sylphrena Skrevet 4. mars 2016 #286 Del Skrevet 4. mars 2016 Ikke akkurat en nabo, men står en katt utenfor vinduet og mjauer på min pus utover det er det stille her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 4. mars 2016 #287 Del Skrevet 4. mars 2016 Usedvanlig rolig her og til å være en fredagskveld, men ungdommene lader kanskje opp til i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icom Skrevet 4. mars 2016 #288 Del Skrevet 4. mars 2016 jeg har en nabo med tourettes som er i full gang... Han skriker av full hals.. "faen i helvete, jævla lege" "jeg trenger også fitte!!!" og mye annet.. mye spennende å høre derfra til tider 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SillyFlamingo Skrevet 4. mars 2016 #289 Del Skrevet 4. mars 2016 *Dunk Dunk Dunk* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #290 Del Skrevet 4. mars 2016 Har en nabo ovenpå der jeg nettopp hørte noen brøle kom deg ut! for deretter å høre en dør som smeller og noen som trampet ned trappa. De krangler støtt og stadig, og hver gang de gjør det går hunden som er nabo med dem amokk. Ah, livet i borettslag:P Anonymkode: c9027...85a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 4. mars 2016 #291 Del Skrevet 4. mars 2016 4 minutter siden, icom skrev: jeg har en nabo med tourettes som er i full gang... Han skriker av full hals.. "faen i helvete, jævla lege" "jeg trenger også fitte!!!" og mye annet.. mye spennende å høre derfra til tider Høres vittig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #292 Del Skrevet 4. mars 2016 Svigers er våre nærmeste naboer, ca 50 meter over tunet. Var ute med søpla i 9 tida, da satt de foran tv-en, hun med strikketøy. Sofaen er plassert rett foran vinduene i stua deres, så vi ser dem så godt når vi er utenfor. De sitter sånn omtrent hver gang jeg er ute å kikker opp der Anonymkode: 683d8...9e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #293 Del Skrevet 4. mars 2016 Ei er på jobb- jobbhelg. En er i Nordsjøen, ei har besøk av familie, en familie spiser god middag (fikk snap), En ser på Skavlan. Jeg vet altfor mye om naboene mine.. Anonymkode: da71e...84f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #294 Del Skrevet 4. mars 2016 Måker snø med snøfreser. På 2. eller 3. timen nå. Nei, de har ikke stor gårdsplass. Anonymkode: e830e...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 4. mars 2016 #295 Del Skrevet 4. mars 2016 15 minutter siden, icom skrev: jeg har en nabo med tourettes som er i full gang... Han skriker av full hals.. "faen i helvete, jævla lege" "jeg trenger også fitte!!!" og mye annet.. mye spennende å høre derfra til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #296 Del Skrevet 4. mars 2016 Bor i tomannsbolig, og han er så stille at det tok halvannen uke før vi forstod at han ikke var hjemme i sin del (dette var i oktober /november i fjor). Så skjer jo igrunnen ingen ting hos den nærmeste naboen. Vet han lever pga fotspor ut og inn av huset idag/kveld. Så han har vel vært på jobb. Anonymkode: 1718b...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava Mae Skrevet 4. mars 2016 #297 Del Skrevet 4. mars 2016 Han i etasjen over oss nyter tydeligvis fredagskvelden med damebesøk. Hakke tid til gullrekka der i gården 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #298 Del Skrevet 5. mars 2016 De nye husvertene i overetasjen (bolig byttet eier) sover sikkert, for det er lenge siden jeg hørte skritt. Innimellom hører jeg at en av kattene er våkne og hopper ned på gulvet. Jeg får ikke sove. Anonymkode: 510c9...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #299 Del Skrevet 5. mars 2016 De har TV-n på (kan høre det) Anonymkode: ea261...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 5. mars 2016 #300 Del Skrevet 5. mars 2016 Hadde hvertfall noen våkne naboer i halv åttetiden som var ute å snakka (les: ropte) om studier og master. Jeg tenkte at de sikkert hadde vært ute, og kom hjem nå, men det var vist ikke tilfelle for etter at de hadde sakt hade, satt i alle fall den ene seg i bilen og kjørte. Alltid koselig å våkne til naboene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå