Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såklart. Dere har det lydt må jeg si! 

Anonymkode: 762ff...9cc

Han bor rett over og synger veldig høyt😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Er det noen av dem som utmerker seg på noe vis? Noen du misliker eller som du syns er verdens hyggeligste folk? De nyeste naboene som har flyttet inn i mitt område er veldig høyrøstede og de "skrikediskuterer" ganske ofte. Krangling altså. Det er ganske utrivelig syns jeg, selv om det nok er deres måte å fungere sammen på. 

Hva med ditt nærområde akkurat nå? Noe som skjer, eller er det stille og fint på det jevne? 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamlefar er på vei inn sin ytterdør. Han har vært ved garasjen og ordnet med bilen tror jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Er bare 8 leiligheter i min oppgang, de virker hyggelige de få naboer jeg har sett. Stille og rolig her i kveld. Eneste som er irriterende er når naboen ved siden av tar seg en sigg på balkongen, røyken kommer gjennom lufteluka mi :( Men jeg gidder ikke klage på det, han må jo få røyke ute om han vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylphrena

Ikke akkurat en nabo, men står en katt utenfor vinduet og mjauer på min pus :catmilk:

utover det er det stille her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usedvanlig rolig her og til å være en fredagskveld, men ungdommene lader kanskje opp til i morgen. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en nabo med tourettes som er i full gang... 

Han skriker av full hals.. "faen i helvete, jævla lege" "jeg trenger også fitte!!!" og mye annet..  mye spennende å høre derfra til tider :P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en nabo ovenpå der jeg nettopp hørte noen brøle kom deg ut! for deretter å høre en dør som smeller og noen som trampet ned trappa. De krangler støtt og stadig, og hver gang de gjør det går hunden som er nabo med dem amokk. Ah, livet i borettslag:P

Anonymkode: c9027...85a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay
4 minutter siden, icom skrev:

Han skriker av full hals.. "faen i helvete, jævla lege" "jeg trenger også fitte!!!" og mye annet..  mye spennende å høre derfra til tider :P

Høres vittig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svigers er våre nærmeste naboer, ca 50 meter over tunet. Var ute med søpla i 9 tida, da satt de foran tv-en, hun med strikketøy. Sofaen er plassert rett foran vinduene i stua deres, så vi ser dem så godt når vi er utenfor. De sitter sånn omtrent hver gang jeg er ute å kikker opp der :fnise:

Anonymkode: 683d8...9e7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ei er på jobb- jobbhelg. En er i Nordsjøen, ei har besøk av familie, en familie spiser god middag (fikk snap), En ser på Skavlan.

Jeg vet altfor mye om naboene mine.. :fnise:

Anonymkode: da71e...84f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Måker snø med snøfreser. På 2. eller 3. timen nå. Nei, de har ikke stor gårdsplass.

Anonymkode: e830e...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, icom skrev:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bor i tomannsbolig,  og han er så stille at det tok halvannen uke før vi forstod at han ikke var hjemme i sin del (dette var i oktober /november i fjor). Så skjer jo igrunnen ingen ting hos den nærmeste naboen. Vet han lever pga fotspor ut og inn av huset idag/kveld. Så han har vel vært på jobb. 

Anonymkode: 1718b...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han i etasjen over oss nyter tydeligvis fredagskvelden med damebesøk. Hakke tid til gullrekka der i gården :rolleyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De nye husvertene i overetasjen (bolig byttet eier) sover sikkert, for det er lenge siden jeg hørte skritt. Innimellom hører jeg at en av kattene er våkne og hopper ned på gulvet. 

Jeg får ikke sove. 

Anonymkode: 510c9...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hvertfall noen våkne naboer i halv åttetiden som var ute å snakka (les: ropte) om studier og master. Jeg tenkte at de sikkert hadde vært ute, og kom hjem nå, men det var vist ikke tilfelle for etter at de hadde sakt hade, satt i alle fall den ene seg i bilen og kjørte.

Alltid koselig å våkne til naboene :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...