AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #41 Skrevet 1. mars 2016 3 minutter siden, Mann 42 skrev: Noen er slik kobla i skallen at om de ser to negere i løpet av en enkelt dag, så er det minst 4 for mye, og de dominerer bybildet. Mens det eneste sommet de egentlig dominerer, er det som befinner seg rett bak pannebrasken på den fryktsomme. Hva er dagens situasjon? Det finnes mellom 110.000-200.000 muslimer i Norge i dag. Kan man i det hele tatt snakke om de som bemerker seg et par "negere", er det egentlig noe reelt argument? Har aldri møtt noen slike som reagerer på et par negere, ALDRI NOENSINNE. Anonymkode: 67995...2be 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #42 Skrevet 1. mars 2016 10 minutter siden, Mann 42 skrev: Noen er slik kobla i skallen at om de ser to negere i løpet av en enkelt dag, så er det minst 4 for mye, og de dominerer bybildet. Mens det eneste sommet de egentlig dominerer, er det som befinner seg rett bak pannebrasken på den fryktsomme. yeye negere og pakkiser. Ødelegger bybildet sannt. Anonymkode: 6c86a...f62
Mann 42 Skrevet 1. mars 2016 #43 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er dagens situasjon? Det finnes mellom 110.000-200.000 muslimer i Norge i dag. Kan man i det hele tatt snakke om de som bemerker seg et par "negere", er det egentlig noe reelt argument? Har aldri møtt noen slike som reagerer på et par negere, ALDRI NOENSINNE. Anonymkode: 67995...2be Kognivit psykologi ha vist at jo mer noe har fremtredende eller avvikende karakteristika, jo bedre vil man legge merke til det. Du kan gå forbi hundrevis av etniske nordmenn i løpet av en formiddag, og ikke legge merke til dem. Det du vil legge merke til, er et par grupper med innvandrerungdom, den somaliske dama i burka med en liten ungeflokk på slep, og noen pakistanske drosjesjåfører. "De dominerer bybildet!" sier du da. De dominerer bare tankene dine. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #44 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, Mann 42 skrev: Kognivit psykologi ha vist at jo mer noe har fremtredende eller avvikende karakteristika, jo bedre vil man legge merke til det. Du kan gå forbi hundrevis av etniske nordmenn i løpet av en formiddag, og ikke legge merke til dem. Det du vil legge merke til, er et par grupper med innvandrerungdom, den somaliske dama i burka med en liten ungeflokk på slep, og noen pakistanske drosjesjåfører. "De dominerer bybildet!" sier du da. De dominerer bare tankene dine. Ja, men hva skal man gjøre hvis det er 30 stk damer med barnevogn som halter, 50-150-talls utlendingmenn man må passere, og som har veldig god tid og som vil nyte omgivelsene sine? Altså, sjekke ut deilige damer som tilfeldigvis spaserer forbi. Jeg merker dette, dette går utover psyken min og friheten min. Hva tenker du om det? Synes du det er OK? Jeg må jo flytte her fra. Anonymkode: 67995...2be 3
Johnny the Mud Skrevet 1. mars 2016 #45 Skrevet 1. mars 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er blitt mange nok til at man ser en fremmed (u)kultur over alt. Helt sykt at man ikke kan gå ut en formiddag i Norge uten å se horder av innvandringsgjenger og kvinner i burka. Anonymkode: 1423c...c33 Et sted må de jo være da. Skal de være inne med gardinene trekt til? En kan se skummel ut, men er ikke nødvendigvis skummel pga fremtoningen. Du oppfatter dem på feil måte.. Som brun KG-bruker, hadde du ikke likt å sett meg på gata altså?
Okapi Skrevet 1. mars 2016 #46 Skrevet 1. mars 2016 Jeg tror heller problemet er at nordmenn ikke (lenger) møtes i byen på den måten. De kjører bil overalt, og treffes bare hjemme, på trening og på aktiviteter. Husker godt fra min egen barndom, da det var vanlig å dra ned til byen på en lørdags formiddag og bare traske rundt og småhandle. Mamma traff alltid masse kjente både på gata og på kafeer. Når tar folk stort sett bilen til megakjøpesenteret på et eller annet industriområde utenfor byen, og all sosialisering er organisert. Muslimene (og kanskje spesielt somalierne) holder ikke på sånn. De møtes, ute, i nærområde, uten å planlegge dagen til siste detalj. Det er ikke antallet som gjør at du ser mange av dem, men adferden. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #47 Skrevet 1. mars 2016 3 minutter siden, Johnny the Mud skrev: Et sted må de jo være da. Skal de være inne med gardinene trekt til? En kan se skummel ut, men er ikke nødvendigvis skummel pga fremtoningen. Du oppfatter dem på feil måte.. Som brun KG-bruker, hadde du ikke likt å sett meg på gata altså? Er oppvokst på bygda hvor to utlendingsgutter var nærme venner av meg, begge fra Somalia. Vet du hvorfor de ikke skremte meg? Fordi de var adoptert og helt norske i hodet. Hadde også noen kamerater på vgs som var godt integrert og som folk flest. Nå har det blitt så mange innvandringsmenn som har dratt med sin grusomme, kvinnehatende kultur at det er en farlig fremtid vi går i møte. Skjønner du ikke at også dere ville hatt det bedre i Norge om det var langt færre innvandrere? Kjenner ingen som hadde betydelig problemer med innvandring for bare en 12 år siden. At det nå har blitt så enorme mengder avler frykt, sorg og derfor hat. Og ikke fortell meg hvordan jeg blir sett på for det er ikke å ta feil av. Selv når jeg går med barnevogn glor de med intense, kåte blikk og snur seg etter meg. Har også blitt forfulgt hjem fra butikken og Oslo sentrum, hvordan tolker jeg det feil mener du? Det kalles frihetsberøvelse og har en dårlig effekt på psyken når man opplever det ofte nok og ikke har noe sted å komme unna det på. Og i 2016 vil det komme en ny bølge Anonymkode: 1423c...c33 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #48 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, Okapi skrev: Jeg tror heller problemet er at nordmenn ikke (lenger) møtes i byen på den måten. De kjører bil overalt, og treffes bare hjemme, på trening og på aktiviteter. Husker godt fra min egen barndom, da det var vanlig å dra ned til byen på en lørdags formiddag og bare traske rundt og småhandle. Mamma traff alltid masse kjente både på gata og på kafeer. Når tar folk stort sett bilen til megakjøpesenteret på et eller annet industriområde utenfor byen, og all sosialisering er organisert. Muslimene (og kanskje spesielt somalierne) holder ikke på sånn. De møtes, ute, i nærområde, uten å planlegge dagen til siste detalj. Det er ikke antallet som gjør at du ser mange av dem, men adferden. Dagdriving medfører en slik livsstil, jeg hadde også en slik livsstil da jeg drev dank og ikke gadd å operere etter samfunnets standarder. Da blir man mer fleksibel og tar ting mer på sparket. Det er koselig og kjekt så lenge det varer, men det er ikke så veldig fruktbart, spesielt ikke i vårt stressamfunn. Samfunnet oppfordrer ikke til en slik livsstil, det offentlige applauderer det kanskje, men hvor mange nye bykonstruksjoner føler du egentlig bidrar til denne utviklingen? Usjarmerende, åpne plasser med null privatliv er ikke særlig tiltalende, uten det åndelige som gjør at man kan utvikle kunst og kultur. Man kan se det på benker også, det settes ut modifiserte benker for å forhindre at folk skal føle seg for komfortable. Man kan liksom ikke oppholde seg der for å ha samtaler med folk, fordi at det går alltids noen tullinger forbi som er grusomt nysgjerrige og som ser på det som sin soleklare rett til å finne ut hva som skjer ved å glupskt glo andre ihjel. Kanskje skamløsheten begynte å løsrive seg rundt Big Brother i 2000 og det har bare eskalert. Folks kikkermentalitet har eksplodert. Det kan være innbilninger, men jeg føler virkelig folks gjennomborrende blikk der de før var likegyldige. Anonymkode: 67995...2be
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #49 Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, Johnny the Mud skrev: Som brun KG-bruker, hadde du ikke likt å sett meg på gata altså? Etter siste års erfaring med muslimer må jeg innrømme at er du muslim vil jeg helst ikke møte deg ute i gata. Jeg vil at dere reiser hjem. Men er du fra Syd Amerika eller fra Kina er du velkommen, siden dere ikke krever at vi skal omforme hele landet etter deres behov. Anonymkode: e05d5...c69 4
Johnny the Mud Skrevet 1. mars 2016 #50 Skrevet 1. mars 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter siste års erfaring med muslimer må jeg innrømme at er du muslim vil jeg helst ikke møte deg ute i gata. Jeg vil at dere reiser hjem. Men er du fra Syd Amerika eller fra Kina er du velkommen, siden dere ikke krever at vi skal omforme hele landet etter deres behov. Anonymkode: e05d5...c69 Refererer til fargen brun Det er jævlig vanskelig å se forskjell på en sør-amerikaner og en muslim. Nope, jeg er ingen av delene. Ser TS, skriver om muslimers dominans i byen hennes/hans. Kan være at disse er sør-amerikanere eller det ene og det andre Regner med de fleste av dem er muslimer. Det er jo dem vi henter inn i disse dager.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #51 Skrevet 1. mars 2016 Blabla... musliner er fæle... blabla... regjeringen... blabla... islam er ille. Blir det ikke lei snart? Anonymkode: 402b7...8da 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #52 Skrevet 1. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blabla... musliner er fæle... blabla... regjeringen... blabla... islam er ille. Blir det ikke lei snart? Anonymkode: 402b7...8da Sett deg litt inn i det, så kanskje du forstår omfanget. Anonymkode: f9681...75b 2
Johnny the Mud Skrevet 1. mars 2016 #53 Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er oppvokst på bygda hvor to utlendingsgutter var nærme venner av meg, begge fra Somalia. Vet du hvorfor de ikke skremte meg? Fordi de var adoptert og helt norske i hodet. Hadde også noen kamerater på vgs som var godt integrert og som folk flest. Nå har det blitt så mange innvandringsmenn som har dratt med sin grusomme, kvinnehatende kultur at det er en farlig fremtid vi går i møte. Skjønner du ikke at også dere ville hatt det bedre i Norge om det var langt færre innvandrere? Kjenner ingen som hadde betydelig problemer med innvandring for bare en 12 år siden. At det nå har blitt så enorme mengder avler frykt, sorg og derfor hat. Og ikke fortell meg hvordan jeg blir sett på for det er ikke å ta feil av. Selv når jeg går med barnevogn glor de med intense, kåte blikk og snur seg etter meg. Har også blitt forfulgt hjem fra butikken og Oslo sentrum, hvordan tolker jeg det feil mener du? Det kalles frihetsberøvelse og har en dårlig effekt på psyken når man opplever det ofte nok og ikke har noe sted å komme unna det på. Og i 2016 vil det komme en ny bølge Anonymkode: 1423c...c33 Joda, hadde vært bedre om det var færre innvandrere. Vi får ikke gjort så jævlig mye med disse med motbydelig kvinnesyn og synet på oss som vantro. Jeg har ingen idé hvordan vi endrer holdningene til disse. Det der sex-kurset de lærer på norsk-kurs er jeg redd det ikke holder. Kan bli en bølge i 2016 ja! Ikke opplevd det du har opplevd, men hørt mye lignende. Tror deg jeg
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #54 Skrevet 1. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blabla... musliner er fæle... blabla... regjeringen... blabla... islam er ille. Blir det ikke lei snart? Anonymkode: 402b7...8da Er det mulig å være så bortreist? Du skjønner virkelig ikke hva vi står overfor, men fordi du har valgt å rulle inn ørene og lukke øynene, kan du ikke forvente at resten av landet skal følge samme idiotiske tankegang. Snakk om å høre ei loppe bjeffe! Anonymkode: e05d5...c69 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #55 Skrevet 1. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter siste års erfaring med muslimer må jeg innrømme at er du muslim vil jeg helst ikke møte deg ute i gata. Jeg vil at dere reiser hjem. Men er du fra Syd Amerika eller fra Kina er du velkommen, siden dere ikke krever at vi skal omforme hele landet etter deres behov. Anonymkode: e05d5...c69 Er millioner av kinesiske muslimer.Så det gir ikke mening å først si at du vil at alle muslimer skal reise vekk, men at er du fra dette landet er du velkommen. Hvis du da ikke mener at kinesiske muslimer går greit, men arabiske muslimer går ikke greit? Anonymkode: 6c86a...f62
Gjest O.G. Skrevet 1. mars 2016 #56 Skrevet 1. mars 2016 18 timer siden, ops2 skrev: Og du ser hvordan etnisk norske feminister blir behandlet når de taler imamene imot. Det er rop om rasisme, Islamfobi, krenking av religionsfrihet og menneskerettigheter oppover og nedover, spalte på spalte i Aftenposten, Dagbladet og resten av røkla. Å si at det bør være forbud mot hijab i skolen, er en slik krenking av islam, det er verre enn når IS brenner mennesker levende. Det må være muslimske feminister, for det er vanskeligere å kalle de rasister av biskoper, SV og "kultureliten". Jepp.
pinar Skrevet 1. mars 2016 #57 Skrevet 1. mars 2016 Ryddet for hatefullt innhold og svar. pinar, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #58 Skrevet 2. mars 2016 Den 1.3.2016 at 12.22, AnonymBruker skrev: Ja, men hva skal man gjøre hvis det er 30 stk damer med barnevogn som halter, 50-150-talls utlendingmenn man må passere, og som har veldig god tid og som vil nyte omgivelsene sine? Altså, sjekke ut deilige damer som tilfeldigvis spaserer forbi. Jeg merker dette, dette går utover psyken min og friheten min. Hva tenker du om det? Synes du det er OK? Jeg må jo flytte her fra. Anonymkode: 67995...2be Helt urimelig at man må flytte for å få fred. Vi har selv kjøpt oss hus i et hvitt område. Bydelen jeg har bodd i har vært fargerikt og hyggelig, men det siste året har det eksplodert med mørke unge menn som jakter i flokk. Og siden alle må forbi her jeg bor for å komme til mottaket er det mye trafikk og roping her. Tør ikke være ute etter at det er mørkt på grunn av disse truende og aggressive mennene. Så ble det ekstra med lån på nesten en mill, ren utgift for oss på grunn av innvandringen. Det blir dyrt på mange områder på grunn av innvandrerne. Anonymkode: e05d5...c69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå