Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Drizzt skrev:

Tre bokstaver. NAV.

Det er jo den tanken man har, men at noen regner det som en selvfølge at andre skal forsørge barna de får blir for meg kynisk og beregnende. Men ingen har vært i jobb eller jobber i de årene de har bodd her.

Anonymkode: e05d5...c69

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Rootz skrev:

Muslimer dominerer ikke en dritt. De kan tro hva de vill selvfølgelig.

Det var ikke muslimer som sa det heller, det var TS som sa at muslimer dominerer bybildet.

Anonymkode: 6c86a...f62

Skrevet
5 timer siden, Drizzt skrev:

Enkelt. De er konsentrert i noen byer og siden de er arbeidsledige er de synlige ute på gata store deler av døgnet. Har du aldri vært i Oslo Øst? Så ser du hvem som dominerer bybildet der på dagstid. 

Selvsagt ikke. Skillet mellom de som ønsker åpne grenser for asylsøkere og de som vil ha begrensinger, er helt klart. Jo lenger unna "multikulturelle" områder du bor, jo mer positiv er du. Eliten (ikke at jeg tror noen her på KG er elite, selv om enkelte helt synes de er bedre enn andre) bor i segregerte områder, de tar ikke kollektivtrafikk, de har ikke barn, eller barna går på skoler med overvekt av etnisk norske barn. 

Det er et stort skille i Norges befolkning. De som snakker om at alle må bidra, sitter i elfenbenstårnet sitt og fordømmer alle andre som må bo i områdene som blir utsatt. Det har blitt moteriktig å skamme seg over "de andre" i slike kretser. Å skamme seg over seg selv er derimot noe man ikke ser.

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, 44h skrev:

Det har ingenting med asylsøkere å gjøre.

Personen skrev "muslimer dominerer ikke en dritt", så viste jeg til at muslimer dominerer oljemarkedet. For man blir ikke mer muslim enn Saudi-Arabia. De følger wahhabisme til punkt og prikke.

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Personen skrev "muslimer dominerer ikke en dritt", så viste jeg til at muslimer dominerer oljemarkedet. For man blir ikke mer muslim enn Saudi-Arabia. De følger wahhabisme til punkt og prikke.

Nå kveruler du. Dette handler om asylsøkere i norge.

Siden du først nevner det så er vi i steinalderen iforhold til midtøsten på mange områder.

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, O.G. skrev:

Fullstendig klar over det, og hijjab er symbolet på et politisk islam som ikke har noe med å være her i Norge overhodet, derfor er det greit at de vises i bybildet, sånn at vi andre vet at de bor i blandt oss. Og når det kommer til muslimske kvinners lot her i livet, er det noe de må kjempe mot selv. Slik vestlige feminister gjorde før oss, er ingen krig andre kan ta for dem det der. 

Og du ser hvordan etnisk norske feminister blir behandlet når de taler imamene imot. Det er rop om rasisme, Islamfobi, krenking av religionsfrihet og menneskerettigheter oppover og nedover, spalte på spalte i Aftenposten, Dagbladet og resten av røkla. Å si at det bør være forbud mot hijab i skolen, er en slik krenking av islam, det er verre enn når IS brenner mennesker levende.

Det må være muslimske feminister, for det er vanskeligere å kalle de rasister av biskoper, SV og "kultureliten".

• Liker 6
Gjest Jessica
Skrevet

Jeg lurer virkelig på hvilken by dere bor i. Her jeg bor lever i alle i perfekt harmoni 😉 Og de fleste muslimske jeg kjenner er enten sykepleiere, hjelpepleiere, studenter og i en eller annen form for arbeid. 

Nå er jeg helt ærlig lei av alle disse muslim, innvandrer fiendtlige innlegg.  Skjerp dere 😠

Gjest Jessica
Skrevet
6 minutter siden, Jessica skrev:

Jeg lurer virkelig på hvilken by dere bor i. Her jeg bor lever vi  alle i perfekt harmoni 😉 Og de fleste muslimske jeg kjenner er enten sykepleiere, hjelpepleiere, studenter og i en eller annen form for arbeid. 

Nå er jeg helt ærlig lei av alle disse muslim, innvandrer fiendtlige innlegg.  Skjerp dere 😠

Skrevet

Kanskje du skal bli med i lokalpolitikken som angår din by? Så kan dere demonstrere mot hijab i deres kommune? Syns alle religiøse plagg og symboler burde forbys!

Anonymkode: 1f946...51e

Skrevet
20 minutter siden, Jessica skrev:

Jeg lurer virkelig på hvilken by dere bor i. Her jeg bor lever i alle i perfekt harmoni 😉 Og de fleste muslimske jeg kjenner er enten sykepleiere, hjelpepleiere, studenter og i en eller annen form for arbeid. 

Det høres da veldig fint ut. Hvor bor du?

Anonymkode: d7bdc...a57

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er den såkalte "pk-eliten" som har tiet dette ihjel i tjue år nå. Vi skal selvsagt hjelpe flyktninger, men når 1/5 av asylsøkerne ikke er flyktninger, blir det vanskelig å få sendt folk tilbake. Sverige vil jo sende 90 000 tilbake i år, men hvor lett er det? Jeg forstår ikke hvorfor fast opphold har vært standarden når vi i følge internasjonal lov skal gi folk midlertidig opphold til konflikten i hjemlandet har roet seg. Det vil skje et veldig tydelig politisk skille fra neste år. Det virker som folk i større grad enn før har tatt den røde pillen:

http://www.rights.no/2016/02/flerkulturens-matrix-den-rode-eller-den-bla-pillen/

Anonymkode: 74223...36d

PK-eliten/politkere er nyttige idioter og løpegutter for internasjonale selskaper og mennesker som tjener penger på situasjonen. Krig og tilgang til naturrssurser=penger i kassa. Politikere tilpasser også politikken til det beste for disse selskapene hvor sjefene stikker av med store pengebeløp og sender regninga til vanlige folk. De som betaler mest er menneskene som nå er på flukt og ikke har bedt om å måtte reise fra hjemlandet. Jeg er skeptisk til midlertidighet av menneskelige hensyn. Kampen må kjempes mot (korrupte) politikere, såkalte samfunnstopper, banker og internasjonale selskaper. Det minste problemet vi har er folk i hijab i gatene og på cafe. 

Anonymkode: df435...cf7

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Drizzt skrev:

Enkelt. De er konsentrert i noen byer og siden de er arbeidsledige er de synlige ute på gata store deler av døgnet. Har du aldri vært i Oslo Øst? Så ser du hvem som dominerer bybildet der på dagstid. 

Det er ikke Oslo Øst de snakker om i denne tråden. Man får nesten inntrykk av at muslimene dominerer bybildet i hver en småby landet rundt. Noe jeg finner merkelig, tatt i betraktning at vi snakker om en minoritet som utgjør max4-5% av landets befolkning.

Kan det tenkes at dere overdriver "muslimproblemet" en anelse?

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde samle inn underskrifter mot muslimsk innvandring? Eller demonstrere foran stortinget? Hvis veldig mange tenker som deg er saken biff.

Det er en organisasjon som kalles PEGIDA som tenker akkurat sånn. De har ikke så stor oppslutning.

Skrevet
18 timer siden, Babylon4ever skrev:

Hans Rossling sier at så lenge man får folk ut av fattigdom, vil fødselsraten automatisk gå ned, men det virker som dette er langt mer kulturelt enn det den politiske korrekte eliten forteller oss. Synes det er veldig mye "vent og se" fra politikerne. Folk blir jo ikke monstre fordi de går i skaut, men jeg synes det er ubehagelig når folk skal uniformere seg slik. Vil at alle i Norge skal være like, og synes det rett og slett er uhyggelig med hijaber over alt. Særlig viktig at kvinner sier ifra om slikt, fordi i media framstilles det som om alle feminister elsker Islam, selv om det er verdens mest kvinnefiendtlige ideologi. De steiner utro kvinner ihjel og gifter bort små jenter, mens menn får klapp på skuldra for å ta seg til rette med det motsatte kjønn.

Hans Rosling har rett, og uansett hva enkelte "innvandinngsmotstandere" vil prøve å innbille oss, så faller fødselsraten for innvandrere i takt med integreringen, og generasjon for generasjon. Fødselsraten er et produkt av samfunnet man lever i, og livsbetingelsene det gir.

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Mann 42 skrev:

Du verden. Jeg lurer på hvordan en minoritet klarer å dominere bybildet i så mange norske byer.

Er ikke vi mennesker mestere i å gjenkjenne ulike mønster? Selv om de åpenbarer seg som banale tankerekker i hodene gjenkjenner de fleste om det blir for mange, vi blir drevet av diverse instinkter. Som å ikke bøye seg for noen. Hvem vil egentlig bøye seg for islamske krefter? Kan jo like gjerne dø...

Anonymkode: 67995...2be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Mann 42 skrev:

Det er ikke Oslo Øst de snakker om i denne tråden. Man får nesten inntrykk av at muslimene dominerer bybildet i hver en småby landet rundt. Noe jeg finner merkelig, tatt i betraktning at vi snakker om en minoritet som utgjør max4-5% av landets befolkning.

Kan det tenkes at dere overdriver "muslimproblemet" en anelse?

Nei, muslimproblemet overdrives ikke. De blir dominerende selv om de er i mindretall nettopp fordi de er så truende og skremmende i sin oppførsel og fremtoning (som kvinne opplever jeg dette hele tiden så hva du som mann ikke opplever finner jeg totalt urelevant).

De er blitt mange nok til at man ser en fremmed (u)kultur over alt. Helt sykt at man ikke kan gå ut en formiddag i Norge uten å se horder av innvandringsgjenger og kvinner i burka. 

Anonymkode: 1423c...c33

• Liker 5
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke vi mennesker mestere i å gjenkjenne ulike mønster? Selv om de åpenbarer seg som banale tankerekker i hodene gjenkjenner de fleste om det blir for mange, vi blir drevet av diverse instinkter. Som å ikke bøye seg for noen. Hvem vil egentlig bøye seg for islamske krefter? Kan jo like gjerne dø...

Anonymkode: 67995...2be

Noen er slik kobla i skallen at om de ser to negere i løpet av en enkelt dag, så er det minst 4 for mye, og de dominerer bybildet.

Mens det eneste sommet de egentlig dominerer, er det som befinner seg rett bak pannebrasken på den fryktsomme.

Endret av Mann 42
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...