Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en mindre norsk by, og siden jeg i dag hadde fri, bestemte jeg meg for å spasere til sentrum for å gjøre et par ærend. Jeg har vært skeptisk til den økende immigrasjonen, men tenkt at dette er langt fra vår lille by. Så feil kunne jeg altså ta, for på min lille gå og butikktur, så jeg i dag tre ganger så mange muslimer som nordmenn(!) Og det på et sted i Norge, hvor vi knapt har sette en eneste en. Det er hijaber overalt. Skal ikke myndighetene lærer at det er mangel på folkeskikk å gå rundt med hijab i Norge? Her skal de respektere vår kultur ogmvårt samfunn, og vi kan ikke godta at de skal bruke et stigmatiserende plagg som ble oppfunnet av ekstremister i Iran og som det ikke en gang står noe om i deres kjære Koran. Nå har vi fått nok av at den politiske korrekte eliten sier at "det går bra". Vi må jo prate om det, ellers går det jo over styr. Er muslimer klar over at vi ikke liker Islam i Norge, eller er det bare arrogante og ignorante fordi de "tror riktig"?

Anonymkode: 74223...36d

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:bond:

Anonymkode: 2674b...4c1

• Liker 6
Skrevet

Ydmykhet er ikke akkurat noe jeg forbinder med muslimske innvandrere...

• Liker 19
Skrevet

Hvis de her muslimske kvinnene så gjerne vil være skauttuper for allahs skyld, så la dem det.

Skrevet
12 minutter siden, O.G. skrev:

Hvis de her muslimske kvinnene så gjerne vil være skauttuper for allahs skyld, så la dem det.

Det er greit nok det, men husk at Islam er en fundamentalistisk og kvinnefiendtlig politisk ideologi mer enn en religion, og det er da virkelig noe det viktigste moderne kvinner kan gjøre å stå opp mot Islam og for kvinners rettigheter? Synes det blir litt for enkelt å innta en slik passiv holdning. Hva hvis de blir så mange at de sjikanerer deg og dine barn for ikke å gå med hijab og følge sharia påbud? Vi må huske at vi nærmer oss 20% innvandrere i dette landet, og det blir flere hvis politikere skal gi alle opphold isteden for midlertidig flyktningstatus.

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit nok det, men husk at Islam er en fundamentalistisk og kvinnefiendtlig politisk ideologi mer enn en religion, og det er da virkelig noe det viktigste moderne kvinner kan gjøre å stå opp mot Islam og for kvinners rettigheter? Synes det blir litt for enkelt å innta en slik passiv holdning. Hva hvis de blir så mange at de sjikanerer deg og dine barn for ikke å gå med hijab og følge sharia påbud? Vi må huske at vi nærmer oss 20% innvandrere i dette landet, og det blir flere hvis politikere skal gi alle opphold isteden for midlertidig flyktningstatus.

Fullstendig klar over det, og hijjab er symbolet på et politisk islam som ikke har noe med å være her i Norge overhodet, derfor er det greit at de vises i bybildet, sånn at vi andre vet at de bor i blandt oss. Og når det kommer til muslimske kvinners lot her i livet, er det noe de må kjempe mot selv. Slik vestlige feminister gjorde før oss, er ingen krig andre kan ta for dem det der. 

Skrevet

en større andel av de muslimske innvandrerne har ikke jobb, derfor dominerer de bybildet når oss "hvite" er på jobb.

• Liker 6
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i en mindre norsk by, og siden jeg i dag hadde fri, bestemte jeg meg for å spasere til sentrum for å gjøre et par ærend. Jeg har vært skeptisk til den økende immigrasjonen, men tenkt at dette er langt fra vår lille by. Så feil kunne jeg altså ta, for på min lille gå og butikktur, så jeg i dag tre ganger så mange muslimer som nordmenn(!) Og det på et sted i Norge, hvor vi knapt har sette en eneste en. Det er hijaber overalt. Skal ikke myndighetene lærer at det er mangel på folkeskikk å gå rundt med hijab i Norge? Her skal de respektere vår kultur ogmvårt samfunn, og vi kan ikke godta at de skal bruke et stigmatiserende plagg som ble oppfunnet av ekstremister i Iran og som det ikke en gang står noe om i deres kjære Koran. Nå har vi fått nok av at den politiske korrekte eliten sier at "det går bra". Vi må jo prate om det, ellers går det jo over styr. Er muslimer klar over at vi ikke liker Islam i Norge, eller er det bare arrogante og ignorante fordi de "tror riktig"?

Tre ganger så mye muslimer som nordmenn? Hvordan vet du at de er muslimer alle?

Anonymkode: cc60a...b87

• Liker 2
Skrevet

Snork, gjesp.

Anonymkode: 89058...a1b

• Liker 3
Skrevet

Samme sak her i byen. En mengde unge menn som stirrer og vrir hodet etter deg når du går på gata, motbydelig og ikke minst frekt.

Og som en nevner er de fleste på trygd, derfor synes de så godt i bybildet. Og sånn vil det fortsette, da mange av immigrantene ikke har tenkt på å jobbe og de som har planer om å jobbe skal bare først lese medisin. 

Mange av kvinnene som er i min by er gravide, uten egen mulighet til å forsørge sitt eget barn, hvem mener de skal forsørge barnet? Vi? Man blir bare ikke gravid når landet du bor er i krig, og så venter man med å få barn til man kan forsørge dem selv.

Har et afrikansk par her i nabolaget, ingen av dem jobber men en unge en gang i året har de råd til. Jeg skulle veldig gjerne hatt et eller to barn mer enn den ene jeg har, men hun skal ha utdanning og hjelpes på vei i begynnelsen til voksenlivet. Og jeg jobber, så hvordan disse afrikanerne får det til å gå rundt er for meg ei gåte. 

Anonymkode: e05d5...c69

• Liker 11
Skrevet

Det er 200 000 muslimer i landet. De fleste bor i ghettoer i de største byene. De fleste har ikke hvit inntekt og mange kvinner kan ikke et eneste ord norsk. Fødselstallene er betydelig høyere enn etnisk norske samtidig som genetiske feil pga. innavl er skyhøyt over nordmenn.

Tolk dette som man vil.

Anonymkode: 2867c...ddb

• Liker 12
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er 200 000 muslimer i landet. De fleste bor i ghettoer i de største byene. De fleste har ikke hvit inntekt og mange kvinner kan ikke et eneste ord norsk. Fødselstallene er betydelig høyere enn etnisk norske samtidig som genetiske feil pga. innavl er skyhøyt over nordmenn.

Tolk dette som man vil.

At nordmenn og muslimer ikke er venner/allierte?

Anonymkode: 6c86a...f62

• Liker 1
Skrevet

Snart kommer nok ummahs profet tilhengere da blir det mye muslimer :wink:

Anonymkode: ec65f...95e

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gruppe mennesker ønsket at Norge skulle bli multikulturelt (les:muslimsk) og nå er vi fremmede i eget land. Hvorfor er ikke araberland iferd med å bli vestlige, hvorfor var det bare oss i vesten som måtte miste vår kulturarv og vårt hjem? Hvor skal vi dra for å være med våre egne? Vi har ingen steder å dra for å leve fredelig i vårt eget samfunn lenger, muslimer dominerer hele Europa. Vi er fanget i et påtvunget, delvis arabisk land med farlige menn som formerer seg som et uvær :( 

Anonymkode: 1423c...c33

Kanskje du burde samle inn underskrifter mot muslimsk innvandring? Eller demonstrere foran stortinget? Hvis veldig mange tenker som deg er saken biff.

Anonymkode: 6c86a...f62

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser bare gravide over alt. Mødre og fendere på barselpermisjon osv. Det er mer i bybildet enn hva man trener øyet til å se...

Hilsen meg som også er gravid og muligens litt påvirket av min egen hverdag. 

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tolk dette som man vil.

Hans Rossling sier at så lenge man får folk ut av fattigdom, vil fødselsraten automatisk gå ned, men det virker som dette er langt mer kulturelt enn det den politiske korrekte eliten forteller oss. Synes det er veldig mye "vent og se" fra politikerne. Folk blir jo ikke monstre fordi de går i skaut, men jeg synes det er ubehagelig når folk skal uniformere seg slik. Vil at alle i Norge skal være like, og synes det rett og slett er uhyggelig med hijaber over alt. Særlig viktig at kvinner sier ifra om slikt, fordi i media framstilles det som om alle feminister elsker Islam, selv om det er verdens mest kvinnefiendtlige ideologi. De steiner utro kvinner ihjel og gifter bort små jenter, mens menn får klapp på skuldra for å ta seg til rette med det motsatte kjønn.

• Liker 11
Skrevet

Vet ikke om det med at muslimer "dominerer" bybildet, men de kan godt spre seg litt rundt i landet. Jeg har aldri gått i klasse med noen av muslimsk/jødisk(hindu/buddhist etc. bakgrunn og det er i grunn trist. Tror ikke jeg har snakket med en muslim engang, annet enn hvis jeg har møtt en lege/butikkmedarbeider/bilselger etc. Er så å si mye bedre mangfold i byen enn på landet, og det er litt trist. Vi trenger mangfoldet mer spredd kanskje? 

Anonymkode: 2e768...f97

• Liker 2
Skrevet

Du verden. Jeg lurer på hvordan en minoritet klarer å dominere bybildet i så mange norske byer.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har et afrikansk par her i nabolaget, ingen av dem jobber men en unge en gang i året har de råd til. Jeg skulle veldig gjerne hatt et eller to barn mer enn den ene jeg har, men hun skal ha utdanning og hjelpes på vei i begynnelsen til voksenlivet. Og jeg jobber, så hvordan disse afrikanerne får det til å gå rundt er for meg ei gåte. 

Anonymkode: e05d5...c69

Tre bokstaver. NAV.

• Liker 5
Skrevet
53 minutter siden, Mann 42 skrev:

Du verden. Jeg lurer på hvordan en minoritet klarer å dominere bybildet i så mange norske byer.

Enkelt. De er konsentrert i noen byer og siden de er arbeidsledige er de synlige ute på gata store deler av døgnet. Har du aldri vært i Oslo Øst? Så ser du hvem som dominerer bybildet der på dagstid. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...