Gå til innhold

liker ikke å dra på byen - er jeg rar?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Næh er heller ikke så veldig glad i byen. Synes det er kjedelig. Skjønner heller ikke hvorfor alle vil dra der det er høyest musikk? Jeg liker å kunne holde en samtale med folk uten å måtte skrike. Ofte når vi drar på byen,  så splitter folk seg og man blir sittende igjen alene. Det har skjedd med meg hvis jeg skal på do, så er de borte når jeg kommer ut igjen. Eller noen skal ut og røyke, men forsvinner. 

På hjemmefester er vi i alle fall samlet. Hjemmefester er hyggelig og gøy. Byen?  Not so much. Hvis de ikke vil være venn med deg pga du ikke vil på byen,  så et de dårlige venner.

Endret av LeilaS
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cartman

Slapp av. Jeg er heller ikke så mye på byen lenger. Mens andre drikker, så løfter jeg vekter. Jeg skal bli  bøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøs :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klokka 0230 i Oslo, så virker det nå som om de fornuftige sitter hjemme og idiotene er på byen... Så nei, synes ikke du er rar. 

Liker ikke byen selv. Og liker ikke overstadige berusede folk. 

Anonymkode: eb235...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke rar. Jeg er dritlei av å dra på byen. Fulle folk, alt koster pengerarrow-10x10.png, alt for høy musikk og dansegulvet stinker alltid fis. Nei da sitter jeg heller hjemme og spiser god mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikkekulturen i Norge er ganske patetisk, så jeg vil heller si at du er normal og tør å stå i mot massesuggesjon. De som fremdeles er på min alder og går ut på byen og fester hver helg, forstår jeg meg ikke på.

Jeg er på byen en eller to ganger i året, og da drikker jeg maks 5-6 halvlitere. Blir glad og lett briset, men likevel lite nok til at jeg unngår å drite meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Selvsagt er det ikke noe galt med deg. Folk er ulike. Mange gjør ting de ikke liker fordi "alle andre gjør det", og de er redd for å være utenfor. Om alle var helt ærlige, ville nok flere funnet på andre ting enn å gå på byen f.eks.

Noen liker det jo, og de må jo bare fortsette. Men viktig å gjøre det man selv ønsker og er komfortable med.

Angre på at du ikke levde mer? Nei, å bruke drøssevis av penger og tid på byen, rundt fulle, fjasete folk, musikk/støy og attpåtil kanskje ikke huske stort av kvelden i ettertid... er ikke å "leve mer" for min del.

Anonymkode: e427f...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår deg godt TS! Har aldri vært noen by-løve selv.. Kan jo være hyggelig en gang i blandt hvis vi skal ut å spise og ender opp med å sitte å drikke vin eller noe utover kvelden, men det hører egentlig skjeldenhetene til.. Å gå på byen for å gå på byen er bare masete, dyrt og kjedelig. Jeg synes byen virker som et eneste stort singel-treff og kjøttmarked uten like, og har ingen interesse av å delta i det.. hverken nå eller da jeg var singel..

Anonymkode: 1d3a2...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår deg godt TS! Har aldri vært noen by-løve selv.. Kan jo være hyggelig en gang i blandt hvis vi skal ut å spise og ender opp med å sitte å drikke vin eller noe utover kvelden, men det hører egentlig skjeldenhetene til.. Å gå på byen for å gå på byen er bare masete, dyrt og kjedelig. Jeg synes byen virker som et eneste stort singel-treff og kjøttmarked uten like, og har ingen interesse av å delta i det.. hverken nå eller da jeg var singel..

Anonymkode: 1d3a2...c4d

Enig. Synes det er MYE mer koselig å sitte en rolig plass og ta noe vin. Hvor man faktisk kan ha en samtale uten å hyle til hverandre pga for høy musikk. Diskotek holder jeg meg langt unna. Orker ikke. 

Anonymkode: 438af...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...