AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #21 Del Skrevet 29. februar 2016 For min del var det fordi de ga meg oppmerksomhet. Jeg levde med helt ekstremt strenge foreldre. Fikk aldri lov til noen ting. Noe som resulterte i at jeg stakk av mange ganger og hang med gutter som ga meg oppmerksomhet. Jeg var utsultet på å bli sett Varte noen år før jeg innså hvor idiotisk det var. Har et par venninner som fortsatt holder på med bygdas verste playere. De tror mennene kan forandres vøtt Anonymkode: b4e02...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #22 Del Skrevet 29. februar 2016 Ja, jeg kunne tenkt meg å gå på en player. Hoppe på han og gi han et ballespark. En player går inn for å utnytte og lure andre. I mine øyne er dette superegoister som kun tenker på seg selv. Over til ts sitt spørsmål. Ja, jeg er god til å spotte både falske menn og damer. Men har blitt utsatt for en player som jeg fikk følelser for og dro all fornuft ut vinduet. Og det er vel der problemet ligger? De trigger noe vi savner og vips så har man IQ som en hybelkanin..😂 Det irriterer meg at denne fysaken sprader fornøyd rundt, mens jeg driver og rydder opp i mitt følelsesliv. Har lært masse om meg selv i prosessen, så 100% bortkasta var det ikke. Anonymkode: b0726...a1a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #23 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg stoler for lett på folk. Ikke med person info osv men intensjonen deres. Er noen greie tror jeg ikke de vil meg vondt. Sier noen de liker meg tror jeg på det. Ja jeg har blitt lurt av både playere og falske venninder hardt. Anonymkode: 95a26...9a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #24 Del Skrevet 1. mars 2016 Alle kan bli lurt, mange med feile kort der ute. Anonymkode: 62dcb...052 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå