Summers Skrevet 29. februar 2016 #1 Del Skrevet 29. februar 2016 Lurer på om jenter som sliter med at de blir lurt av playere også sliter med å gjennomskue falske jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Del Skrevet 29. februar 2016 Mitt inntrykk er at mange kvinner vet akkurat hvordan playeren er, men de velger likevel å date/ligge med han til tross for at han er som han er, rett og slett fordi han samtidig er spennende nok. Anonymkode: 707e5...315 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. februar 2016 #3 Del Skrevet 29. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt inntrykk er at mange kvinner vet akkurat hvordan playeren er, men de velger likevel å date/ligge med han til tross for at han er som han er, rett og slett fordi han samtidig er spennende nok. Anonymkode: 707e5...315 Veldig godt formulert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Del Skrevet 29. februar 2016 40 minutter siden, Summers skrev: Lurer på om jenter som sliter med at de blir lurt av playere også sliter med å gjennomskue falske jenter. Jeg har gått etter "playere" - samtidig som folk er jo uenig i hva som egentlig definerer en player. Noen mener jo at menn som later som de vil ha forhold for å få sex ikke er en player f eks, mens andre mener at det er nettopp det som er en player. Jeg har også slitt litt med å gjennomskue falske jenter ja. Jeg er nok veldig naiv og dumsnill som person, det er jo ikke akkurat et personlighetstrekk man ønsker å ha i dagens samfunn. Anonymkode: d8a33...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Del Skrevet 29. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått etter "playere" - samtidig som folk er jo uenig i hva som egentlig definerer en player. Noen mener jo at menn som later som de vil ha forhold for å få sex ikke er en player f eks, mens andre mener at det er nettopp det som er en player. Jeg har også slitt litt med å gjennomskue falske jenter ja. Jeg er nok veldig naiv og dumsnill som person, det er jo ikke akkurat et personlighetstrekk man ønsker å ha i dagens samfunn. Anonymkode: d8a33...8d5 Playere og andre falske mennesker går jo nettopp etter mennesker som er lette å lure og manipulere Anonymkode: ce826...f4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Del Skrevet 29. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Playere og andre falske mennesker går jo nettopp etter mennesker som er lette å lure og manipulere Anonymkode: ce826...f4c Ja, derfor jeg skriver at jeg ikke syntes det er kult å være altfor snill og naiv. Anonymkode: d8a33...8d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #7 Del Skrevet 29. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, derfor jeg skriver at jeg ikke syntes det er kult å være altfor snill og naiv. Anonymkode: d8a33...8d5 Ja, jeg forstår deg veldig godt. Jeg skrev det fordi enkelte andre på en måte legger skylden hos oss som blir lurt. Anonymkode: ce826...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #8 Del Skrevet 29. februar 2016 Personlig opplever jeg det veldig enkelt å se hvem som er type playere. Det er de som ekstremt (altfor)selvsikkert tar kontakt på gymmen, butikken , ute etc. Selvfølgelig gjør de aaaaaldri det ellers men bare måtte når de så meg. Særlig. Har jeg lyst på en bedre middag el og fyren er usedvanlig kjekk/jobber med noe/har kule interesser jeg kan lære noe av, så takker jeg ja til date. Det betyr ikke sex og det liker de lite-;). Ofte så lite at de ber meg ut igjen. Det gjør jeg skjeldent men har hendt. Aldri latt meg lure av ekstremt sosialt begavede menn når det gjelder kvinner. Vet selv hvor lett det er å lese seg frem til å si det "rette " til en person for å sjarmere-;) Anonymkode: dada3...4a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #9 Del Skrevet 29. februar 2016 Ja jeg velger å stole på mennesker jeg møter. Skylle ratt seg ut om alle mennesker var kalde og avvisende til alt og alle. At noen velger å utnytte situasjonen får de ta på egen kappe. Jeg kommer uansett ikke til å behandle folk respektløst. Anonymkode: 3a1ac...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #10 Del Skrevet 29. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg velger å stole på mennesker jeg møter. Skylle ratt seg ut om alle mennesker var kalde og avvisende til alt og alle. At noen velger å utnytte situasjonen får de ta på egen kappe. Jeg kommer uansett ikke til å behandle folk respektløst. Anonymkode: 3a1ac...311 Vil heller kalle playere for egoistiske fremfor kalde. Det er ikke å behandle folk respektløst å stille spørsmål ved hva dem sier og gjør. Det kalles å være reflektert. Anonymkode: 210d6...c31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #11 Del Skrevet 29. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil heller kalle playere for egoistiske fremfor kalde. Det er ikke å behandle folk respektløst å stille spørsmål ved hva dem sier og gjør. Det kalles å være reflektert. Anonymkode: 210d6...c31 Regner med du aldri har spurt en player om hans/hennes intensjoner? Jeg har og fått servert løgner tilbake. Anonymkode: 3a1ac...311 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #12 Del Skrevet 29. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri latt meg lure av ekstremt sosialt begavede menn når det gjelder kvinner. Vet selv hvor lett det er å lese seg frem til å si det "rette " til en person for å sjarmere-;) Anonymkode: dada3...4a2 Er man spesielt sosialt begavet fordi man sier det rette for å få dama til sengs??? Så om jeg sitter på date med ei som er ute etter et seriøst forhold, mens jeg har lyst på sex, så er jeg sosialt begavet om jeg sier ting som får henne til å tro at jeg er interessert i noe langsiktig??? Jeg vil kanskje heller kalle det for en notorisk løgner som spiller et spill med andres følelser. Men du om det. Anonymkode: af9cd...896 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 29. februar 2016 #13 Del Skrevet 29. februar 2016 Summers, Jeg lurer litt på det premisset ditt. Jenter som blir "lurt" av playere. Det nytter ikke å lure kvinner. I alle fall ikke slik som uttrykket 'lurt' framstår i ordboka. Jenter (eller kvinner) tar nemlig ikke playere eller hva som helst på rasjonelle valg. Det de velger med, er noe som heter følelser. og følelser lyver ikke (sies det). På en annen måte: kvinner velger med hjertet (litt mer plumpt sagt: fitta), ikke med hodet. Og dermed er lovnaden om gull og grønne skoger irrelevant, fordi det er noe som er kommunisert med hodet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonardo Skrevet 29. februar 2016 #14 Del Skrevet 29. februar 2016 Kvinner liker spillerne, men det er kanskje ikke alltid så lett å innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #15 Del Skrevet 29. februar 2016 Det er nok de færreste som ikke skjønner at her er det noen ugler i mosen, men man velger å overse det a) i håp om at det endrer seg b) siden det er spennende. Anonymkode: a6ecc...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #16 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg tror damer som oppriktig faller for playere er like bimbo som playerne selv, så de fortjener hverandre. Anonymkode: edf1a...ec6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 29. februar 2016 #17 Del Skrevet 29. februar 2016 Playere vet hva de skal si/gjøre for å sjarmere jenter. Jeg tror de ofte finner seg naive og usikre jenter fordi de er lett å lure. Jeg har tidligere blitt lurt av én player, og han avslørte etterhvert hvordan han leser jenter, hvordan han plukker ut de usikre jentene og sjarmerer dem. Meget lite sjarmerende når det blir avslørt. Jeg er heldigvis ikke like usikker lengre og lar meg ikke lure. Går heller for gutter som ikke fremstår veldig selvsikker og høy på seg selv. Undrer meg over jenter som blir lurt gang på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #18 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg kan ikke annet en skjønne at de veit hva de får, men vil alikevel. At mange i ettertid drar "offer kortet" får så være. De fleste menn klarer å skille mellom om dama vil ha noe av deg eller om hun er genuint interessert. Hvis vi lar oss lure av ei "mathore" er det fordi vi ser at det kan bli morsomt en periode, men vi er sjelden I tvil om motivene. Anonymkode: a51a3...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 29. februar 2016 #19 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg tenker ofte, hvor mange av "playerne" er egentlig playere? Altså, det er menn som ser flere kvinner samtidig, noe de har sin fulle rett til, som så velger den kvinnen de vil ha. Igjen sitter enkelte damer og føler seg brukt for sex. I mitt hode er en player en person som ikke er oppriktig. En attraktiv mann som har muligheter og som velger den som er best for han er ikke en player.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 29. februar 2016 #20 Del Skrevet 29. februar 2016 34 minutter siden, Minesveiper skrev: Jeg tenker ofte, hvor mange av "playerne" er egentlig playere? Altså, det er menn som ser flere kvinner samtidig, noe de har sin fulle rett til, som så velger den kvinnen de vil ha. Igjen sitter enkelte damer og føler seg brukt for sex. I mitt hode er en player en person som ikke er oppriktig. En attraktiv mann som har muligheter og som velger den som er best for han er ikke en player.. Jeg tror du har et godt poeng i det! "Player" er et ord som blir misbrukt. En player er en som går inn for å lure jenter, og ikke nødvendigvis en som bare er ute etter sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå