AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Del Skrevet 28. februar 2016 Hei, Jeg går nå inn i en periode hvor jeg er permittert 50 % fra jobb. Vi har fått beskjed fra arbeidsgiver om at dette er midlertidig, og at vi trolig blir hentet inn i 100 % igjen ved utgangen av oktober. Mitt spørsmål til dere andre som er i samme situasjon. Hva gjør dere på dagene? Hva fyller dere dagene deres med? (Jeg har ikke barn). Leter liksom etter litt inspirasjon til hva jeg kan ta meg til. Jeg er en person som liker å ha ting å ta meg til. Sitte i sofaen hele/halve dagen tror jeg ikke at jeg klarer. Jeg har jobbet fult siden jeg var 19 år, så dette er en uvant situasjon for meg. Setter stor pris på alle tips! Anonymkode: 4c054...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg er 100% permittert. Trener, leser bøker, går turer. Jeg er bl.a. fast hundelufter for et par hunder nå som jeg er permittert. Jeg skal i jobb igjen før sommeren, ellers må de si meg opp, skulle gjerne hellet vært permittert fra nå og utover, for nå blir det vår og sommer, og mye mer å ta seg til enn triste vinteren som jeg har gått permittert. Anonymkode: 63896...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Del Skrevet 29. februar 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 100% permittert. Trener, leser bøker, går turer. Jeg er bl.a. fast hundelufter for et par hunder nå som jeg er permittert. Jeg skal i jobb igjen før sommeren, ellers må de si meg opp, skulle gjerne hellet vært permittert fra nå og utover, for nå blir det vår og sommer, og mye mer å ta seg til enn triste vinteren som jeg har gått permittert. Anonymkode: 63896...787 Tusen takk for svar Ja, er vel sånn sett en fordel å ha mer fri nå, nå som våren og sommeren kommer. Mer å kunne ta seg til ute. Tusen takk for tips ellers Trening og lesing blir det nok en del av ja! - TS Anonymkode: 4c054...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå