AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #21 Del Skrevet 29. februar 2016 Hadde dumpet han. At typen hadde funnet meg så lite tiltrekkende at en hårfarge eller en hestehale er avgjørende for om han synes jeg er pen er rett å slett for dårlig. Om han skal være sammen med meg må han være såpass tiltrukket av meg at forholdet ikke ødelegges av en bad hairday. Anonymkode: ea0d2...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrimaDonna_ Skrevet 29. februar 2016 #22 Del Skrevet 29. februar 2016 Evt. "Kjæresten er for ung".... 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 29. februar 2016 #23 Del Skrevet 29. februar 2016 det er én ting å være for ærlig, det er noe helt annet å være en idiot. kjæresten din er en idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #24 Del Skrevet 29. februar 2016 Det er ganske mye som er galt med å oppføre seg sånn, TS. Skal du være i et langvarig forhold så bør det være fundert i noe mer enn hvordan han liker utseendet ditt. Jeg er enig med de som skriver at han potensielt viser sider av seg selv som kan utvikle seg til å ødelegge deg og ditt selvbilde. Hvis du går for lenge i et slikt forhold så vil han kunne bryte deg ned. Du får si i fra til ham at du ble lei deg, og hvis han ikke beklager så bør du bare gjøre det slutt. Et kjæreste skal være en støttespiller, ikke en som drar deg ned eller bruker deg som en å tråkke på for å føle seg bedre. Anonymkode: 38319...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 29. februar 2016 #25 Del Skrevet 29. februar 2016 Hvorfor vil du være i forhold med en umoden guttevalp som sårer deg og tråkker på deg og gjør deg usikker? Sier som flere i tråden: han er ikke for ærlig, han er ufølsom. Hadde han vært mer omtenksom hadde han heller tatt ut strikken av håret ditt og sagt at du er fin uansett, men at han syns du er finere med håret utslått. Syns ærlighet er en fin egenskap. Jeg syns man alltid skal si sannheten, men det går an å presentere sannheten på en fin måte uten å såre. Man skal alltid mene det man sier, men man trenger ikke alltid å si det man mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #26 Del Skrevet 29. februar 2016 Altså gutten holder jo bare sin "bitch-hand" stødig. Klart han vil ha kustus på jenta. Anonymkode: a6480...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 29. februar 2016 #27 Del Skrevet 29. februar 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min og jeg snakka sammen, da jeg hadde hestehale. Plutselig så drar han ut strikken og sier jeg er stygg med hestehale! Har han "rett" til å si sånn? Han har også sagt at vist jeg farger håret rosa blir jeg stygg, og at han da vurderer å slå opp... Siden han ikke kan være sammen med noen som er stygge. Og mener på jeg må sminke og pynte meg hver gang han kommer på besøk. For visst ikke virker det som at jeg ikke bryr meg. Hva kan jeg si til han for at jeg vil han skal være ærlig, men det fins måte på. Anonymkode: 39b4d...3b2 Du kan hilse han fra meg og be han dra til helvete. Du burde ikke være sammen med en person, som vil slå opp, hvis du ser stygg ut. Hva er det han vil ha? Vil han ha deg eller kroppen din. Han kommer ikke til å være trofast. Du vil bli såra, lei deg og selvtilliten vil rase ned til et nullpunkt. Du fortjener bedre enn denne femikladden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 29. februar 2016 #28 Del Skrevet 29. februar 2016 Den 28.2.2016 at 15.50, AnonymBruker skrev: Kjæresten min og jeg snakka sammen, da jeg hadde hestehale. Plutselig så drar han ut strikken og sier jeg er stygg med hestehale! Har han "rett" til å si sånn? Han har også sagt at vist jeg farger håret rosa blir jeg stygg, og at han da vurderer å slå opp... Siden han ikke kan være sammen med noen som er stygge. Og mener på jeg må sminke og pynte meg hver gang han kommer på besøk. For visst ikke virker det som at jeg ikke bryr meg. Hva kan jeg si til han for at jeg vil han skal være ærlig, men det fins måte på. Anonymkode: 39b4d...3b2 Fint at han er ærlig, men som du sier selv, det får da være måte på, det finnes som regel mer enn 1 måte å si ting på, Han kunne ha sagt, "Veit du hva? Jeg syntes du er så fin når du har håret ned", "Syntes hårfargen din er så flott, tror ikke du hadde kledd rosa hår" Ang sminka, det er faktisk DITT ansikt, du bestemmer selv hvordan det skal være, at han "krever" dette er jo bare helt absurd, personlig liker jeg minst mulig sminke. Fortell han at du syntes det er flott at han er ærlig, men at han kanskje kan si ting på en litt penere måte ? Lykke til hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå