AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Del Skrevet 28. februar 2016 Kjæresten min og jeg snakka sammen, da jeg hadde hestehale. Plutselig så drar han ut strikken og sier jeg er stygg med hestehale! Har han "rett" til å si sånn? Han har også sagt at vist jeg farger håret rosa blir jeg stygg, og at han da vurderer å slå opp... Siden han ikke kan være sammen med noen som er stygge. Og mener på jeg må sminke og pynte meg hver gang han kommer på besøk. For visst ikke virker det som at jeg ikke bryr meg. Hva kan jeg si til han for at jeg vil han skal være ærlig, men det fins måte på. Anonymkode: 39b4d...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Del Skrevet 28. februar 2016 Hvorfor er du sammen med han når han mer eller mindre rett ut sier du er stygg om du ikke sminker deg og har håret på en spesifikk måte? Anonymkode: 57c28...5b8 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Del Skrevet 28. februar 2016 Takler han ikke ditt naturlige utseende, er han ikke mye til mann. Jeg liker best å være naturlig, og bruker ofte bare maskara hvis jeg skal ut av døra. Kjæresten min syns jeg er like fin uten sminke, og da føler jeg meg bra også. Anonymkode: 6bf89...d3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Del Skrevet 28. februar 2016 Gutten er svært lite moden. Anonymkode: 13c16...166 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 28. februar 2016 #5 Del Skrevet 28. februar 2016 Da får han gå, da, hvis han ikke takler det, kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 28. februar 2016 #6 Del Skrevet 28. februar 2016 Kvinner klager når men lyver, klager når men er ærlige hva har vi lært. Kvinner klager uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Del Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, Aegon Targaryen skrev: Kvinner klager når men lyver, klager når men er ærlige hva har vi lært. Kvinner klager uansett. Sa mannen, men han klagde ikke. Anonymkode: 1e7e8...3d1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
claims Skrevet 29. februar 2016 #8 Del Skrevet 29. februar 2016 16 timer siden, Aegon Targaryen skrev: Kvinner klager når men lyver, klager når men er ærlige hva har vi lært. Kvinner klager uansett. Er mann. I ts sitt tilfelle kontrollere mannen, eller forsøke å kontrollere hun. Ingen bedrifter, oppfinnelser osv ville eksistert om folk ikke kunne være annerledes. fuck din kjæreste, ta kontakt på pm har tlf nr til en kjekk kompis :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 29. februar 2016 #9 Del Skrevet 29. februar 2016 17 timer siden, Aegon Targaryen skrev: Kvinner klager når men lyver, klager når men er ærlige hva har vi lært. Kvinner klager uansett. Det er ikke hun som klager her. Men han som ikke takler hvordan hun ser ut. Det er stor forskjell på å være ærlig og å være direkte frekk og ufin. Hva med å utrykke seg litt mer sensitivt? Mannfolk trenger seriøst å skjerpe seg. Det er dere som klager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #10 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg ville sagt at han var stygg med kort/langt hår (hva enn han har, evnt bare klagd på sveisen). Jeg ville sagt at brystvortene hans var feil farge/størrelse, og at navlen er noe av det ekleste du har sett. Jeg ville sagt at han ikke hadde nok markerte muskler, så han må begynne å trene. Etter å ha trampet på ham ei ukes tid med stygge bemerkninger, ville jeg gjort det slutt fordi du ikke synes penisen er delikat nok. Anonymkode: a14d2...d06 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 29. februar 2016 #11 Del Skrevet 29. februar 2016 Si at pikken hans er liten og stygg, og at han er dårlig i senga. Du kan ikke være sammen med noen med liten pikk. Så slår du opp og går derfra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauge Skrevet 29. februar 2016 #12 Del Skrevet 29. februar 2016 Ja du får bare ta igjen. Han kan jo ikke akkurat bli sur for det. Nei men denne fyren er virkelig ikke noe særlig å spare på. Hva gjør han når du er høygravid og svetter og har hovne føtter og det er null sjanse at du putter på sminke nå, eller barberer leggene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #13 Del Skrevet 29. februar 2016 Og syns du han er like kjekk 100% av tiden? Anonymkode: 8ffa2...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #14 Del Skrevet 29. februar 2016 18 timer siden, Aegon Targaryen skrev: Kvinner klager når men lyver, klager når men er ærlige hva har vi lært. Kvinner klager uansett. Jeg gidder sjelden kommentere skrivefeil, men for din egen del bør du lære deg forskjell på "men" og "menn". Det ser seriøst tilbakestående ut å ikke vite hvordan man staver sitt eget kjønn. Anonymkode: a5ddd...725 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #15 Del Skrevet 29. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gidder sjelden kommentere skrivefeil, men for din egen del bør du lære deg forskjell på "men" og "menn". Det ser seriøst tilbakestående ut å ikke vite hvordan man staver sitt eget kjønn. Anonymkode: a5ddd...725 Ikke min kommentar, men du vet at man kan lide av dysleksi? Er kult å være tøff over nett ass. Anonymkode: 8ffa2...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 29. februar 2016 #16 Del Skrevet 29. februar 2016 Hvis kjæresten hadde sagt at han ville slått opp om jeg farget håret, hadde jeg sagt farvel til ham og stolt spankulert rundt med min rosa manke. Problemet her er jo ikke at han er for "ærlig", men at han sier ting på en ufin måte og faktisk ville gått fra deg om du forandrer håret til en stil han ikke liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #17 Del Skrevet 29. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke min kommentar, men du vet at man kan lide av dysleksi? Er kult å være tøff over nett ass. Anonymkode: 8ffa2...8b1 Man kan også lide av "idioti". Altfor ofte henger håpløst dumme, ureflekterte og fordømmende innlegg sammen med manglende evne til å skrive forståelig. Jeg nekter å tro dysleksi henger sammen med trangsynthet og tilsvarende mindre flatterende egenskaper. Anonymkode: a5ddd...725 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #18 Del Skrevet 29. februar 2016 Til TS: Hvordan er han mot deg ellers? Det finnes flere typer menn som har denne oppførselen. Den ene typen har rett og slett ikke vokst opp ennå og ikke lært seg hva som er OK å si og ikke. Det høres for meg ut som din kjæreste foreløpig er sånn. Den andre typen er en som er veldig usikker på seg selv og bevisst/ubevisst finner feil hos deg for å tråkke på selvtilliten din. Sånn at han da kan føle seg bedre. Disse skal du passe deg for, da det kan være et stort rødt flagg og et varsel om hva som kan komme senere i forholdet. Pass deg for tegn som at han sier du er overfølsom når du blir lei deg for ting han sier, at han bare tuller osv. At han ikke respekterer deg og dine grenser. Ikke la deg tråkke på! En del mennesker vil teste grensene dine og da gjelder det å være tydelig. De som ikke hører etter er ikke noe å ta vare på. Anonymkode: 33a4b...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 29. februar 2016 #19 Del Skrevet 29. februar 2016 Han er ikke "for ærlig", fyren mangler sosiale antenner. Hvor gammel er han? Hvis dere er i 30-årene kan dette være vanskelig å gjøre noe med. Uansett, du må kommunisere til han at det sårer deg når han sier slike ting. Spør han på en rolig måte hvordan han hadde følt det dersom du sier til han at er stygg hvis han ikke tar skjegget sitt eller noe. For å få han til å endre seg må du få han til å innse at den type oppførsel ikke er ok. Du må bare finne hvilken måte du må gjøre det på for at han skal forstå det Husker runforit hadde et artig "klestriks" hun brukte for å få kjæresten til å slutte å kaste klærene over alt. Tror det virket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #20 Del Skrevet 29. februar 2016 Oi. Dere høres ganske unge ut. Han må vel være omkring midten av tenårene, maks. Anonymkode: dc5b7...5bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå