AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #21 Skrevet 2. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skrevet det akkurat slik det er, så det er nok ikke oss vi er eldre enn dere ønsker deg veldig mye lykke til, og oppdater meg om det skjer noe mer. Jeg krysser fremdeles fingrene for deg Anonymkode: 3657c...b41 Synd. Da hadde jeg visst hvor hun sto Det hadde gjort alt enklere. Har gitt henne, i mangel på bedre ord, en invitasjon til å gjenoppta litt kontakt. Så får vi se hvor det bærer. Og tusen takk for støtte Har en litt bedre følelse nå enn tidligere, men ser for meg kræsjlanding litt lengre fremme i horisonten. Skal holde deg oppdatert, og håper du tør ta en sjanse du og Anonymkode: f45ac...6d8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #22 Skrevet 3. mars 2016 Kjenner til følelsen. Håper det ordner seg for dere Anonymkode: 3657c...b41
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #23 Skrevet 8. mars 2016 Den 3/2/2016 at 22.05, AnonymBruker skrev: Jeg har skrevet det akkurat slik det er, så det er nok ikke oss vi er eldre enn dere ønsker deg veldig mye lykke til, og oppdater meg om det skjer noe mer. Jeg krysser fremdeles fingrene for deg Anonymkode: 3657c...b41 Ville bare følge opp kjapt her. Likte deg og støtten fra deg såpass godt at jeg syns det er på sin plass. Vi hadde litt kontakt lørdag, var en årleit samtale, men kom aldri så langt som å spørre. Hadde noen venner på besøk, så det passet litt dårlig å bli oppslukt i noe. Hadde en bra følelse etter det, men den er borte nå. Mandag til tirsdag var det en liten hendelse jeg tolker mot at hun ikke er interessert, eller driver et spill. Ingen av delene gagner meg, så tida er inne for å gi slipp og ta kontroll igjen. Har vært et emosjonelt følelsesvrak lenge nok og det har gått utover konsentrasjonsevne og jobb. Om det ikke gikk helt den veien jeg ønsket, så gjorde jeg likevel noen refleksjoner underveis, så det var ikke helt bortkastet :-) Anonymkode: f45ac...6d8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #24 Skrevet 25. mars 2016 Den 8 March 2016 at 19.27, AnonymBruker skrev: Ville bare følge opp kjapt her. Likte deg og støtten fra deg såpass godt at jeg syns det er på sin plass. Vi hadde litt kontakt lørdag, var en årleit samtale, men kom aldri så langt som å spørre. Hadde noen venner på besøk, så det passet litt dårlig å bli oppslukt i noe. Hadde en bra følelse etter det, men den er borte nå. Mandag til tirsdag var det en liten hendelse jeg tolker mot at hun ikke er interessert, eller driver et spill. Ingen av delene gagner meg, så tida er inne for å gi slipp og ta kontroll igjen. Har vært et emosjonelt følelsesvrak lenge nok og det har gått utover konsentrasjonsevne og jobb. Om det ikke gikk helt den veien jeg ønsket, så gjorde jeg likevel noen refleksjoner underveis, så det var ikke helt bortkastet :-) Anonymkode: f45ac...6d8 Fulgte denne tråden fordi jeg var/er i en situasjon med ganske like trekk og syns det er vanskelig å gi slipp. På en måte er det godt å vite at andre har vært i samme situasjon, selv om jeg ikke ønsker den på noen. Håper jeg ikke ripper opp i noe ved å gå tilbake til denne tråden igjen, men lurer på hvordan situasjonen din er nå. Har du gitt slipp? Noen tips til hvordan i så fall? Den 3 March 2016 at 7.21, AnonymBruker skrev: Kjenner til følelsen. Håper det ordner seg for dere Anonymkode: 3657c...b41 Hvordan er ståa hos deg? Gjorde du noen forsøk på å ta kontakt igjen? Anonymkode: 7aba0...63e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #25 Skrevet 26. mars 2016 Den 3/25/2016 at 8.52, AnonymBruker skrev: Fulgte denne tråden fordi jeg var/er i en situasjon med ganske like trekk og syns det er vanskelig å gi slipp. På en måte er det godt å vite at andre har vært i samme situasjon, selv om jeg ikke ønsker den på noen. Håper jeg ikke ripper opp i noe ved å gå tilbake til denne tråden igjen, men lurer på hvordan situasjonen din er nå. Har du gitt slipp? Noen tips til hvordan i så fall? Anonymkode: 7aba0...63e No worries, ripper ikke opp i noe. Har kanskje ikke gitt helt slipp, men med litt mer tid, er jeg nok der. Trodde i utgangspunktet det skulle være lettere, men hele situasjonen har vært vanskligere å gi slipp på enn noen annen jeg har vært i. Har visst hvem hun har vært lenge, og visste allerede for mange år siden at jeg kom til å falle hvis jeg lot meg. Vi har hatt sporadisk kontakt de 2 siste årene, men jeg holdt igjen helt til juletider i fjor, og etter en stund føltes det ut som en trykkoker av følelser gikk av. Syns det er vanskelig å gi tips, men noe som fungerer for meg er å være i aktivitet. Dro på fjellet 2 helger på rad og gikk en del ski, fikk samlet tanker og forsøkte å sette fokus på de negative aspektene ved et forhold med henne. Har ikke hatt anledning nå i påsken, men ville gjort det samme dersom jeg kunne. Gi slipp på håpet om at det kan bli noe, og tillat deg kontakt med andre potensielle partnere. Har vært dårlig på det selv, men tenkte å gjøre et forsøk nå fremover. Bare pass på å ikke bli for kynisk, jeg blir det lett hvis jeg har kontakt med flere samtidig, gjør lissom ingenting å miste en når man har kontakt med flere. Tenk at dette er noe du må gjennom for å finne noe bedre. Selv har jeg ikke tatt initiativ til å finne forhold på mange år. Lurer på om hun kan ha vært en underbevisst grunn. Når jeg blir ferdig med dette, kommer jeg til å ta initiativ selv. Hvis det er en diffus avvisning, ikke tenk at du kan ha misforstått. Avvisninger blir ofte pakket inn i et forsøk på å ikke såre, selv om det oftest fungerer dårligere gjort på den måten. Og ikke hør på sentimental musikk Anonymkode: f45ac...6d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå