AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Del Skrevet 27. februar 2016 Jeg maler bilder, men er så lei av det store staffeliet mitt. Ønsker et bordstaffeli så jeg kan sitte komfortabelt når jeg maler. Jeg har sett litt rundt på nettet, men jeg finner ikke noe særlig (jeg bor langt utpå landet, så det er ikke bare-bare å stikke innom byen og kikke litt). Jeg har sett at de har et på Chlas Olson, men det er i samme serie som det store staffeliet jeg har og det er ufattelig dårlig kvalitet. Er redd for at et bordstaffeli i samme serie skal ha like dårlig kvalitet. Har dere noen tips til steder dere har sett dette? Det er mange av de små bordstaffeliene som kun er for å holde bordkort/fotografier, og ikke til å faktisk brukes til maling. Anonymkode: e0d17...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 27. februar 2016 #2 Del Skrevet 27. februar 2016 Panduro? staffeli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Del Skrevet 27. februar 2016 Tusen takk! Et av de på Panduro var ganske aktuelt Håper bare det er stødig. Anonymkode: e0d17...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg har det fra Panduro, funker veldig fint. Det er stødig. Anonymkode: 3b54c...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Del Skrevet 29. februar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det fra Panduro, funker veldig fint. Det er stødig. Anonymkode: 3b54c...087 http://www.pandurohobby.no/Catalogue/20-Mal-Tegn/2030-Kunstnermateriell/203010-Staffeli/1/180637-Bordstaffeli-Visby er det denne du har fra Panduro? Den har passende størrelse for meg, men har bare fått 2 stjerner.. ts Anonymkode: e0d17...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå