Mis(s)Understood Skrevet 1. mars 2016 #21 Del Skrevet 1. mars 2016 Rensing av vannlåser og sluk er normalt vedlikehold i min bok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canario Skrevet 1. mars 2016 #22 Del Skrevet 1. mars 2016 Her fikser samboeren det jevnlig men han er rørlegger så det er litt juks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 1. mars 2016 #23 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg trodde dette var allmennkunnskap jeg. Her renses sluk og vannlås så snart det er antydning til at vannet renner tregere. Har aldri hatt behov for plumbo eller andre spesialprodukter. Det overrasker at enkelte velger å helle på dette før de har renset først. Det er vel også større risiko da for at røra kan bli ordentlig tette fordi problemet forflytter seg lenger ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #24 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg pleide å gjøre det 1-2 ganger i året, men etter at jeg ble syk og avhengig av kommunal hjemmehjelp har ikke dette blitt gjort overhodet. Det førte selvfølgelig til tette avløpsrør og dyr rørleggerregning. Men han rørleggeren som var her da sa at privatpersoner ikke har lov til å ta fra hverandre rørene under vasken. Synes det var litt rart. Anonymkode: 1537b...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #25 Del Skrevet 3. mars 2016 Ikke ofte nok: Må jeg ta på den ekle greia der??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå