Gjest Coolaid Skrevet 28. februar 2016 #41 Del Skrevet 28. februar 2016 Den 27.2.2016 at 17.10, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at du må bestemme deg for hva du vil. Vil du være hennes venn, eller hans? Og hvorfor vil du fortelle det? Hvor mye tåler vennskapet deres og hva betyr det for deg? Du må regne med at vennskapet deres ikke blir det samme om du forteller. Du vet heller ikke hvordan typen hennes vil reagere? Her kan du fort ødelegge mer enn du tror. Jeg tror jeg ville sagt til henne noe sånn som at du er skuffet over at hun krever at du skal holde på hennes hemmeligheter, at du ikke kan støtte eller skjule utroskapen hennes og at hvis du blir spurt kommer du ikke lenger til å lyve for hennes skyld. Gi henne en advarsel, det mener jeg er fair. Anonymkode: fa516...283 Hvordan i huleste kan det være fair ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #42 Del Skrevet 28. februar 2016 Noen burde lære deg om lojalitet. Anonymkode: 7c2df...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 28. februar 2016 #43 Del Skrevet 28. februar 2016 21 minutter siden, LeilaS skrev: Hvorfor er det ts skyld? Fordi hun ikke ha vært tydelig på hva hun mener, Ikke har tatt avstand til venninnes sin oppførsel. V sender jo SMS`er om at hun koser seg for en grunn....V ber om positiv respons og får det. TS er selvsagt ikke skyld i utroskapen, men har heller ikke markert sitt syn på det. Man får jo først og fremst konfrontere sine nærmeste.Gode vennskap tåler noen nedturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 28. februar 2016 #44 Del Skrevet 28. februar 2016 Nei, man skal egentlig ikke blande seg opp i andres forhold. Jeg har aldri tystet på venninner før, men i dette tilfelle her hadde jeg tatt en prat med henne. Uten tvil. Det hun gjør er motbydelig! Hun er utro hver gang han er borte og sier rett ut hun er sammen med fyren pga penger. Han fortjener jo bedre. Jeg ville sagt jeg ikke støtter det hun gjør og hun burde enten være ærlig eller slå opp med han. Nekter hun; så forteller jeg det selv. Han fortjener å vite sannheten. Slike venninner har ikke jeg mye til overs for. Alle kan være utro og virkelig drite seg ut, men hallo, hun er utro gang på gang og virker ikke som hun bryr seg. Dette er ikke et engangstilfelle på fylla. Nei, jeg blir direkte dårlig av slike mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 28. februar 2016 #45 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Den 28.2.2016 at 17.40, AnonymBruker skrev: Noen burde lære deg om lojalitet. Anonymkode: 7c2df...5d7 Ts har vel ikke sladret nå har hun? Hun spør etter råd. Endret 28. februar 2016 av Blue Ivy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå