therese91 Skrevet 26. februar 2016 #1 Del Skrevet 26. februar 2016 Hei jeg ønsker meg en venn eller to jeg er mye ensom da har kun ei venninne, men jeg flyttet så er er mye ensom nå (har sønn og samboer som bor sammen med) jeg ønsker venn jeg kan skrive til om ting som plages eller bare prate med jeg er 25 år ganmel dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 14. april 2016 #2 Del Skrevet 14. april 2016 Tenker du epost epost eller PMer her? Uansett virker det litt interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
therese91 Skrevet 15. april 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 15. april 2016 10 timer siden, ambivalentReaction skrev: Tenker du epost epost eller PMer her? Uansett virker det litt interessant. Tenkte Mail eller brev som eks sender i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
han91 Skrevet 8. mai 2016 #4 Del Skrevet 8. mai 2016 Hørtes koselig ut! Jeg er en jente på 25år fra stavanger, ta gjerne kontakt hvis du fortsatt vil ha noen å skrive med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå