AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg er forelsket i min besteveninne sin storebror. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Det er nesten 4 år mellom oss og jeg vet at han liker meg også. Jeg kan ikke fortelle henne det fordi vi nettopp har komt oss igjennom en krangel og jeg har ikke lyst til å starte en til. Anonymkode: a1f8e...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Del Skrevet 26. februar 2016 Ligg unna han så går det over. Anonymkode: 55014...03c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Del Skrevet 26. februar 2016 Ser ikke på det som noe problem, så lenge det ikke bare er en fling. Det er kanskje fordelaktig om dere er noe over 20, da klarer man gjerne å ha mer konstruktive samtaler, man vet mer hva man vil og søsken gar større aksept for det. Hvertfall mellom meg og min søster. Vi vil hverandre tross alt det beste. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 56ab2...ece 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #4 Del Skrevet 26. februar 2016 Hva gjør du når det der forholdet med denne storebroren er over da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. februar 2016 #5 Del Skrevet 26. februar 2016 hele fire år? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Del Skrevet 26. februar 2016 Forelskelser vil alltid oppstå. En dag er du gift og du forelsker deg i en annen mann. Skal du reagere på det hver gang? Det er en hormonell reaksjon, og den trigges av jevnlig kontakt. Ligg unna og vent til det går over. Treff andre gutter. Anonymkode: 27fa0...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #7 Del Skrevet 26. februar 2016 Storebroren min er sammen med en veninne av meg. Ikke noe problem. Kommer sikkert an på personligheter, men hvis det er snakk om rolige og reflekterte personer, er det ikke noe problem. Da klarer man å skille mellom ting. Anonymkode: dee14...dfc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. februar 2016 #8 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) Jeg holdt på med storebroren til ei venninne i rundt et halvt år. Det var et kjempemorsomt halvår, både med han og venninnen, helt til det gikk skeis, da mistet jeg også kontakt med venninnen i flere år. Ikke verdt å "miste" henne bare pga et halvt år med broren. Endret 27. februar 2016 av Envy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. februar 2016 #9 Del Skrevet 27. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er forelsket i min besteveninne sin storebror. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Det er nesten 4 år mellom oss og jeg vet at han liker meg også. Jeg kan ikke fortelle henne det fordi vi nettopp har komt oss igjennom en krangel og jeg har ikke lyst til å starte en til. Anonymkode: a1f8e...492 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #10 Del Skrevet 27. februar 2016 Hvis begge bor sammen med foreldre kan det bli vanskelig. Hvis en eller begge har flyttet ut er det ikke noe problem. Anonymkode: 56ab2...ece 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EpleDrue Skrevet 27. februar 2016 #11 Del Skrevet 27. februar 2016 Kunne aldri blitt sammen med venninner av søsteren min. Skulle det bli slutt, vil jeg ikke være grunnen til af søsteren min må høre hvor drittsekk storebroren er 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #12 Del Skrevet 27. februar 2016 48 minutter siden, EpleDrue skrev: Kunne aldri blitt sammen med venninner av søsteren min. Skulle det bli slutt, vil jeg ikke være grunnen til af søsteren min må høre hvor drittsekk storebroren er 🙈 Er man unge og barnslige, ser jeg for meg at det kan skje. Voksne mennesker er fornuftige nok til å reagere bedre ved et brudd. Syns det er synd å skulle forkaste noen bare på bakgrunn av at dem er i slekt med noen du kjenner. Alle de negative kommentarene her, tar utgangspunkt i at det blir et brudd. Er det virkelig så normalt å tenke så negativt når man går inn i et forhold? Jeg finner mange fordeler ved at storebroren min er sammen med veninnen min. Vi drar på hytteturer sammen, og jeg ser ellers mer til både veninnen og broren min. Men som noen over har nevnt, tror jeg det er essensielt at man har vokst fra barnelivet og flyttet ut av barnerommet. Anonymkode: dee14...dfc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 27. februar 2016 #13 Del Skrevet 27. februar 2016 Ser ikke noen grunn til at det skal være noe stort problem med mindre venninna di har et surt forhold til broren sin. Og om du er yngre enn 11 år Ellers vil nok ikke den alderforskjellen ha noen betydning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #14 Del Skrevet 27. februar 2016 Jeg regner med du er 16 siden dette faktisk er en problemstilling. Anonymkode: ee26f...b4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #15 Del Skrevet 27. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg regner med du er 16 siden dette faktisk er en problemstilling. Anonymkode: ee26f...b4a Akuratt det jeg også tenkte. Herregud da, en forelskelse går over og mest sannsynlig er du ikke engang forelsket bare litt småbetatt. Skjerp deg og få inn i hodet ditt at han er ulovlig territorium for deg. Anonymkode: 95e61...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadToTheBone Skrevet 27. februar 2016 #16 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akuratt det jeg også tenkte. Herregud da, en forelskelse går over og mest sannsynlig er du ikke engang forelsket bare litt småbetatt. Skjerp deg og få inn i hodet ditt at han er ulovlig territorium for deg. Anonymkode: 95e61...c9b Snakk om å være sjefete på andres vegne. Du må gjerne ha dine egne regler, men det betyr ikke at du må prakke dem på alle andre. TS burde gi litt mer info om situasjonen. Som noen andre påpeker kan det være problematisk dersom begge bor i samme hus. Kan bli litt vanskelig å forholde seg til "hvem man er hos". Endret 27. februar 2016 av BadToTheBone 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Problembarnet3 Skrevet 28. februar 2016 #17 Del Skrevet 28. februar 2016 Den 26. februar 2016 at 21.26, AnonymBruker skrev: Ser ikke på det som noe problem, så lenge det ikke bare er en fling. Det er kanskje fordelaktig om dere er noe over 20, da klarer man gjerne å ha mer konstruktive samtaler, man vet mer hva man vil og søsken gar større aksept for det. Hvertfall mellom meg og min søster. Vi vil hverandre tross alt det beste. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 56ab2...ece Jeg er 14, han er nettopp fylt 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #18 Del Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, Problembarnet3 skrev: Jeg er 14, han er nettopp fylt 18 Da gjør du nok lurt i å legge det bak deg. Dere er såpass unge enda, at det antaglig kommer til å bli en hel del drama rundt det. Hadde dere vært 10 år eldre, hadde det nok gått helt fint, men 4 år når dere er så unge er ganske mye. Seksuelle lavalder er også 16 år, han risikerer straff hvis dere skulle finne på å ha sex før du er fylt 16. Anonymkode: 56ab2...ece 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå