Gå til innhold

*SLETTET*

Gjest haze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blokker han nå med det samme og skriv en kort mld ala: "Jeg har bestemt meg for å gå videre uten å ha kontakt med deg mer, da jeg har funnet ut at det er det beste for meg. (Dra til helvete!!!!.) Kan vel skippe siste setningen ;) 

Heia, heia :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miss/usikker skrev:

Blokker han nå med det samme og skriv en kort mld ala: "Jeg har bestemt meg for å gå videre uten å ha kontakt med deg mer, da jeg har funnet ut at det er det beste for meg. (Dra til helvete!!!!.) Kan vel skippe siste setningen ;) 

Heia, heia :) 

Føler selv at jeg må forklare meg, om hvor rart det er at han kan føle så mye for henne og ikke en dritt for meg. Føler det vi hadde ikke betyr noe som helst for han å gud det gjør vondt i hjertet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv: jeg ønsker ingen kontakt med deg mer. Ikke noe hvorfor, ditt og datt...Han har gått bak ryggen din, med å ha ei anna i hodet lenge før det bøe slutt mellom dere, for så å fortsette med henne etter at han dumpa deg. Du har vært altfor tilgjengelig hele tiden. Nå må du vise at nok er nok. Ikke noe mer prat eller forklaringer. Bare : Jeg ønsker ingen kontat med deg mer. Evt kan du bare blokkere han uten å si noe er. Tror kanskje jeg ville gjort det siste, siden han sa det han gjorde idag ( at han hadde følelser for hun han nå er mens han sa at han savnet deg osv. Men da må du HOLDE DEG HELT UNNA HAN. Aldri ta mer kontakt.

Anonymkode: eb750...9ef

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sagt noe. Slett han fra sosiale medier og ikke gidd å svare når han tar kontakt. Det er den beste "hevnen".

Anonymkode: 3c169...389

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, mångata skrev:

Føler selv at jeg må forklare meg, om hvor rart det er at han kan føle så mye for henne og ikke en dritt for meg. Føler det vi hadde ikke betyr noe som helst for han å gud det gjør vondt i hjertet. 

Fordi du har ALDRI gitt han en reaksjon! Du nærmest "godtok" at han så en annen, siden du fortsatte å være venn med han, ser du ikke det? Jeg hadde aldri klart å være venn med en som gikk rett over til ei anna...Jeg hadde droppet han der og da! INGEN kontakt.

Det eneste som kan få han eksen din til å tenke nå, er totalt stillhet fra deg. INGEN forklaringer mer. Blokkert han idag!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du har ALDRI gitt han en reaksjon! Du nærmest "godtok" at han så en annen, siden du fortsatte å være venn med han, ser du ikke det? Jeg hadde aldri klart å være venn med en som gikk rett over til ei anna...Jeg hadde droppet han der og da! INGEN kontakt.

Det eneste som kan få han eksen din til å tenke nå, er totalt stillhet fra deg. INGEN forklaringer mer. Blokkert han idag!

jeg var blind da, men klart at jeg ser det nå! og derfor angrer jeg sykt på at jeg ikke gjorde det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mångata skrev:

jeg var blind da, men klart at jeg ser det nå! og derfor angrer jeg sykt på at jeg ikke gjorde det med en gang.

Ikke tenk mer på det. Tenk hva du kan gjøre nå. Han er vant til å ha de der hele tiden. Blokker han idag og vis at du ønsker ingen mer kontakt. Det kan få han til å tenke etter ei stund. Men da må du være sterk og holde deg helt unna han!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å kutte all kontakt. Tror ikke du vil komme deg videre før du fjerner ham helt fra livet ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke sagt noe. Slett han fra sosiale medier og ikke gidd å svare når han tar kontakt. Det er den beste "hevnen".

Anonymkode: 3c169...389

Helt enig. Ingen forklaring og bare blokkering, er den beste måten her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
Sitat

Hysh... Hør... "knitre knitre"... Vet du hva det er? Det meg som brenner bruer... Adjø...

Trenger ikke å være noe vanskeligere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, mångata skrev:

Selv om det gjør vondt så er det absolutt best for deg å gå videre. Han har ikke vært så veldig eksemplarisk akkurat? Vær singel en stund nå og ta vare på deg selv. Du fortjener å ha det godt, husk det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Miss/usikker skrev:

Selv om det gjør vondt så er det absolutt best for deg å gå videre. Han har ikke vært så veldig eksemplarisk akkurat? Vær singel en stund nå og ta vare på deg selv. Du fortjener å ha det godt, husk det :)

sant.. har også fått høre at han har vært interessert i andre jenter enn oss to også.. så han er vel en tapt kamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mångata skrev:

sant.. har også fått høre at han har vært interessert i andre jenter enn oss to også.. så han er vel en tapt kamp

Ja, det er han og om en stund vil du innse at han ikke var verdt all den smerten du bærer på. Han var ikke verdt dine tårer. Det kan bare gå en vei nå og det er oppover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2Bhonest skrev (På 26.2.2016 den 16.19):

Hysh... Hør... "knitre knitre"... Vet du hva det er? Det meg som brenner bruer... Adjø...

Trenger ikke å være noe vanskeligere....

Hehehe :) 

Endret av a l'orange
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt skole i Oslo til høsten, men tanken om å flytte vekk fra det som engang var skremmer meg sånn. Jeg er redd for å angre på at jeg drar. Redd for at han skal savne meg om jeg drar slik at jeg lengter tilbake til han. Jeg vet at dette er overtenkning og jeg vet at jeg sikrer meg en helt ny start om jeg flytter, men hvorfor er jeg da så skjelven i knærne? Kanskje jeg hater forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
1 minutt siden, mångata skrev:

Jeg har søkt skole i Oslo til høsten, men tanken om å flytte vekk fra det som engang var skremmer meg sånn. Jeg er redd for å angre på at jeg drar. Redd for at han skal savne meg om jeg drar slik at jeg lengter tilbake til han. Jeg vet at dette er overtenkning og jeg vet at jeg sikrer meg en helt ny start om jeg flytter, men hvorfor er jeg da så skjelven i knærne? Kanskje jeg hater forandringer.

Du kommer nok til å få det mye bedre når du flytter tror jeg. Noen ganger er det bra med nye utfordringer, og kanskje møter du en ny der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Genevieve skrev:

Du kommer nok til å få det mye bedre når du flytter tror jeg. Noen ganger er det bra med nye utfordringer, og kanskje møter du en ny der? :)

tanken om å finne en ny en er absolutt ikke tilstede, men man vet jo aldri :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...