AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #21 Del Skrevet 28. februar 2016 Den 2/26/2016 at 13.10, O.G. skrev: Og det hadde sikkert vært greit for TS at venninnen avlyste hvis hun hadde fått sånn informasjon i tillegg til avlysningen. ikke sant? det høres jo ekstremt umodent ut... de fleste sier i fra og antar de fleste ville ment det var helt greit. spesielt mtp barn i livet, osv? sånt kan jo skje. det er vel ikke en nyttårsfeiring? virker mer som TS forklarer en vanlig dag. Anonymkode: b98e2...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 28. februar 2016 #22 Del Skrevet 28. februar 2016 Den Friday, February 26, 2016 at 15.47, AnonymBruker skrev: Jeg hadde synes det ville vært befriende å slippe invitasjoner fra sånne selvhøytidelige "venner" Anonymkode: cdcf3...514 Å slike venninner som deg gidder ikke jeg å invitere. Som bare gjør som de vil og ikke respekterer avtaler. Sånt blir folk lei av og til slutt, så gidder ikke folk å invitere deg lengre. Avtaler skal respekteres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 28. februar 2016 #23 Del Skrevet 28. februar 2016 Du overreagerer helt klart ikke. Jeg ville nok ikke droppa henne helt, men som noen over meg allerede har sagt, om hun vil ha videre kontakt får hun ta initiativ selv. En avtale er en avtale, jeg er som regel forståelsesfull om personen ikke kan, men dette var rett og slett en helt patetisk grunn for å avlyse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #24 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg synes det er en skikkelig uting å avlyse avtaler, med mindre noe veldig, veldig spesielt har dukket opp (sykdom eller jobbintervju f.eks.) Men kan det være så enkelt som at hun ikke kjenner så mange av de som skulle på din fest og derfor heller ville være med dit en annen venninne skulle, for der kjente hun flere? Er man først et sted, så er det jo hyggelig å kunne tilbringe tid med så mange venner som mulig. Hun burde spørre om å få stikke innom deg i dag i stedet for eksempel, eller stikke innom en tur før festen din i går. Anonymkode: e2d03...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå