Gå til innhold

Ble kjørt fra bybanen idag!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som har opplevd å bli stående igjen på bybanestoppet pga fullstappede bybaner? Dette skjedde til og med utenom rushen, i 11.00 tiden. 

Blir helt gal av denne bybanen. 👎🚎

Anonymkode: 47c04...15b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, skjedd noen ganger det... Har derimot ikke måttet vente så lenge på en "ledig" vogn. Hvorfor noen har bestemt at denne sakte trikken skal gå helt til Flesland skjønner jeg meg ikke på. Hvem har lyst å bruke over en time fra Flesland og inn til sentrum, i en bane som kjører i rykk og napp, som stopper hvert andre minutt, og som er stappfull? Not me. 

Anonymkode: e0883...ba9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, skjedd noen ganger det... Har derimot ikke måttet vente så lenge på en "ledig" vogn. Hvorfor noen har bestemt at denne sakte trikken skal gå helt til Flesland skjønner jeg meg ikke på. Hvem har lyst å bruke over en time fra Flesland og inn til sentrum, i en bane som kjører i rykk og napp, som stopper hvert andre minutt, og som er stappfull? Not me. 

Jeg kan. Bedre det enn å kjøre i rykk og napp samme vei med privatbil. 

Anonymkode: 53602...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan. Bedre det enn å kjøre i rykk og napp samme vei med privatbil. 

Anonymkode: 53602...11f

Bortsett fra at det bare er rykk og napp med privatbil fra kl 15.00-16.00. Tar du bybanen er det rykk og napp hele døgnet.

Helt greit at du ønsker å ta bybanen og bruke en time på en reisevei du fint tar på 20minutter med bil, men vi har dessverre ikke alle like god tid som deg.

Anonymkode: 89b1e...83e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da aldri lenge å vente på neste bane. Og gleder meg til den går helt til Flesland. 

Anonymkode: 6ec74...d49

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er da aldri lenge å vente på neste bane. Og gleder meg til den går helt til Flesland. 

Anonymkode: 6ec74...d49

Hva er det å glede seg til? De fleste har ikke tid eller lyst til å sitte såpass lenge på en bane. Det som faktisk hadde vært noe var om de hadde laget et eget spor som kun gikk fra Flesland og inn til sentrum (eventuelt med ett stopp på veien)... og fått opp farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...