Gå til innhold

Hvor handler dere klær?


Kinia

Anbefalte innlegg

Hvilke butikker handler dere klær i?

Jeg handler som regel på Vero Moda og Cubus jeg. Får ganske mye for pengene da. Titter også innom BikBok fra tid til annen. Og hvis jeg er i en by med H&M, så handler jeg der :)

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vero Moda. Det er selvfølgelig fordi jeg jobber der, men det har alltid vært favorittbutikken min.

Før i tiden handlet jeg på H&M og på Shopgirl.

Jeg liker Oasis veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm H&m..jobber jo der..

Men elsker designerklær....pleier å handle mye når jeg er i utlandet..er oxo glad i Oasis..og mango..der kan man finne fine ting..skulleønske zara var i norge..

Bogstadveien generellt i Oslo..min favoritt gate...

Vero Moda, ogsånt er ikke min stil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg handler for det meste på nettet. liker bodymap og handler litt der når jeg er i oslo. ellers så handler jeg på h&m, helt enkle topper og gensre og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, overalt tror jeg... Ikke KappAhl, for de har for store størrelser, jeg er så tynn.

Blander second hand, H&M, klær folk jeg kjenner lager, Mango, Oasis... Litt av hvert. Jeg er utrolig humørsyk når det gjelder klær, en dag kan jeg stille i saggebukse og hettegenser, den neste dagen går jeg i drakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

jeg kan heller ramse opp hvor jeg IKKE handler...

oasis... fæle klær med stygge pærler på og sånn'

veromoda...dårlig kvalitet og snitt

hm....alle går med det

handler mest på bik bok, voice of europe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Voice of Europe er min favoritt, men er innom H&M også. Lindex når jeg skal ha undertøy. Bikbok en skjelden gang i blant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vila, Oasis, Noa Noa, Carma...

Liker også godt to butikker i Tr.heim som heter Retro og Shine, men det er litt for dyrt til å handle mye der.

Basisplagg er greie å kjøpe på Vero Mode/Voice of Europe.

H&M for festtopper og stæsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bik Bok, Carlings, H&M, Vero Moda, Oasis, Mango, Abstinenze, Zara (når jeg er i utlandet), Geddon female, Mrs.Capone..hm..ja, litt rundt over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Lettere å si hvor jeg IKKE kjøper klær: Aldri på Vero Moda (for store i størrelsene), heller ikke på B-Young, Cubus eller Lindex (bare undertøy).

Jeg shopper helst klær på Carlings/JC, Mexx, Filippa K, Benetton, BikBok og litt H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper klær på H&M, Morgan, Mango, BikBok og innimellom på Kookai.

JC og Carlings også.

VeroModa handler jeg så og si aldri på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kookai, Oasis, Morgan, Mango og Bennetton er favorittene. Undertøy på HM, titter innom de andre kjedene også men synes det er for mange som går i de klærene. PopIn setter jeg ikke en fot innenfor, makter ikke så slitsomme ekspeditriser som skal selge meg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

H&M først og fremt. Forguder H&M! Jeg ønske jeg kunne forflytte hele butikken inn på mitt soverom!

Handler også noe på Cubus. Litt på Vero Moda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kookai' date=' Oasis, Morgan, Mango og Bennetton er favorittene. Undertøy på HM, titter innom de andre kjedene også men synes det er for mange som går i de klærene. PopIn setter jeg ikke en fot innenfor, makter ikke så slitsomme ekspeditriser som skal selge meg alt.[/quote']

:hoho:

Trodde det bare var meg som hadde lagt merke til det.

Makan til hvor mye dill og dall de skulle ha meg til å kjøpe når jeg var innom der og tittet.

Kjede på halv pris og strømpebukser hvor man fikk hele 20 kroner i avslag.

Ugh..de var slitsomme... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...