AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #41 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett på sykehusets hjemmeside at hun jobber der enda, hun driver vel ikke å ringer pasienter dersom hun er hjemme syk Jeg vet ikke helt hvorfor du holder denne tråden i gang når du er så oppsatt på å ikke ta kontakt med psykologen din. Anonymkode: d6a9e...0f9 7
Berit Skrevet 25. februar 2016 #42 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett på sykehusets hjemmeside at hun jobber der enda, hun driver vel ikke å ringer pasienter dersom hun er hjemme syk Anonymkode: 2d53d...8ad Nei, men ville tro i et sånt yrke at dersom noen ble langtidssyke hadde de/systemet plikt til å sørge for at pasientene deres får oppfølging. Send en mail og be om en time. 2
Sirah Skrevet 25. februar 2016 #43 Skrevet 25. februar 2016 Send en mail, ring eller få noen andre til å ringe for deg. Dette er faktisk eneste måten å løse det på. 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #44 Skrevet 25. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da vil du vel ikke ha hjelp, da, når du ikke kan ta en enkel telefon eller sende en mail for å avklare det. Litt må man gjøre selv for å bli bedre. Anonymkode: 64126...c4f Avklare hva? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt hvorfor du holder denne tråden i gang når du er så oppsatt på å ikke ta kontakt med psykologen din. Anonymkode: d6a9e...0f9 Jeg kan ikke kontakte henne da hun er syk, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 2d53d...8ad
Haugenjenta Skrevet 25. februar 2016 #45 Skrevet 25. februar 2016 Come on, for God sake!!! Ring eller send en mail, og hør! Vi er på side tre i tråden og du er like fordømt tafatt. Hva om hun faktisk ikke lenger er syk og bare har glemt deg bort? Da sitter du der da, og får ikke hjelpen du føler du trenger. Da er det ene og alene din egen skyld for at du ikke gidder løfte fingern for å trykke nummeret eller skrive en mail, men å løfte fingeren for å skrive her om det og bortforklare alle råd du får, DET orker du -.- Wow.. Bare wow.. 10
Gjest Coolaid Skrevet 25. februar 2016 #46 Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forrige time jeg hadde hos psykolog ble avlyst fordi hun var syk. Jeg fikk beskjed om at hun skulle ta kontakt med meg, men nå har det gått flere måneder og jeg sliter. Hva gjør man? Anonymkode: 2d53d...8ad Du følger opp. Tar kontakt og etterlyser timen.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #47 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avklare hva? Jeg kan ikke kontakte henne da hun er syk, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 2d53d...8ad For siste gang: du kan ikke vite at hun fortsatt er syk! Nå har du fått vite hvilke alternativ du har, om det ikke er godt nok, så får du heller bare sitte der. Anonymkode: dd683...a55 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #48 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avklare hva? Jeg kan ikke kontakte henne da hun er syk, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 2d53d...8ad Kontakt kontoret hennes, da? Hvis hun er langtidssyk, er hun nok ikke sånn syk at hun ikke har mail tilgjenglig (mot f.eks spysyke hvor man henger over skåla!). Og det er ikke sånn at du maser, for hvis hun sjekker jobb-mailen er det noe hun aktivt gjør. Du vet ikke om hun fremdeles er syk. Hun kan ha glemt deg. Hun kan ha sendt en mail som ikke kom frem. Hun kan ha prøvd å ringe og hadde ikke dekning. Ting skjer. Send en epost og hør. Er du redd for å ta kontakt med henne, send en mail til sykehuset. Det er ikke verre. Lykke til Anonymkode: d1f4f...a41 1
Rumle Skrevet 25. februar 2016 #49 Skrevet 25. februar 2016 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: --- Jeg kan ikke kontakte henne da hun er syk, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 2d53d...8ad Hei, bare send en epost direkte til henne, da vil du sikkert få enten ett automatisk svar ang. hvem du kan kontakte siden hun er syk, eller så kan det være hun svarer selv fordi hun faktisk er tilbake, eller hun svarer selv om hun stadig er syk. Skulle du ikke få svar der innen noen dager, kontakter du kontoret og sier det flere allerede har foreslått over. Er hun privatpraktiserende og du ikke får kontakt på denne måten, bestiller du en time hos fastlegen din og forklarer situasjonen for ham. Du må bare starte ett sted, selv om det føles vanskelig akkurat nå Endret 25. februar 2016 av Rumle 3
Anglofil Skrevet 25. februar 2016 #50 Skrevet 25. februar 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #51 Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forrige time jeg hadde hos psykolog ble avlyst fordi hun var syk. Jeg fikk beskjed om at hun skulle ta kontakt med meg, men nå har det gått flere måneder og jeg sliter. Hva gjør man? Anonymkode: 2d53d...8ad Da kan du finne deg en ny psykolog, hvis du ikke vil vente på at din psykolog blir frisk igjen. Anonymkode: 63875...b6a
Sirah Skrevet 25. februar 2016 #52 Skrevet 25. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke kontakte henne da hun er syk, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 2d53d...8ad Du tar selvfølgelig kontakt med kontoret! Har hun ingen "kontordame" sender du epost. Får du ikke svar på denne (eller et automatisk svar som forteller at hun fredeles er syk) så kontakter du fastlegen din og får henvisning til noen andre. Problem solved. 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #53 Skrevet 25. februar 2016 Jeg tror det er viktig at TS kommer seg til denne psykologen. Anonymkode: 9693d...35a 11
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #54 Skrevet 25. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er viktig at TS kommer seg til denne psykologen. Anonymkode: 9693d...35a Det tror jeg er ganske så viktig ja.. hvor gammel er du TS? hvis du skriver hvilken psykolog det gjelder så kan jeg ringe å høre for deg i morgen om hun er syk eller ikke og skrive det til deg i denne tråden her. Anonymkode: a5156...81d 3
minister-mio Skrevet 25. februar 2016 #55 Skrevet 25. februar 2016 (endret) .... Endret 25. februar 2016 av mini-mio 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #56 Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er viktig at TS kommer seg til denne psykologen. Anonymkode: 9693d...35a 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg er ganske så viktig ja.. hvor gammel er du TS? hvis du skriver hvilken psykolog det gjelder så kan jeg ringe å høre for deg i morgen om hun er syk eller ikke og skrive det til deg i denne tråden her. Anonymkode: a5156...81d Nå overdriver dere. Jeg er voksen. Tusen takk for at du tilbyr deg det, men jeg vil ikke skrive i tråden hvilken psykolog, og siden vi begge skriver under AB er det vanskelig å sende pm Anonymkode: 2d53d...8ad
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #57 Skrevet 25. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå overdriver dere. Jeg er voksen. Tusen takk for at du tilbyr deg det, men jeg vil ikke skrive i tråden hvilken psykolog, og siden vi begge skriver under AB er det vanskelig å sende pm Anonymkode: 2d53d...8ad Hvis du er voksen, så klarer du vel å ringe eller sende mail. Særlig siden du har klart å opprette en lang tråd her. Anonymkode: 64126...c4f 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #58 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå overdriver dere. Jeg er voksen. Anonymkode: 2d53d...8ad Overdriver? Ja, nettopp, du er voksen! Likevel mestrer du ikke å ta kontakt med psykologen din for videre behandling - det sier meg at det er viktig at du får hjelp. Anonymkode: 9693d...35a 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #59 Skrevet 26. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Forrige time jeg hadde hos psykolog ble avlyst fordi hun var syk. Jeg fikk beskjed om at hun skulle ta kontakt med meg, men nå har det gått flere måneder og jeg sliter. Hva gjør man? Anonymkode: 2d53d...8ad Vel, du kan nok ikke henvende deg til massene her.... "vi" ville ringt eller sendt mail. Det finnes jo ingen annen løsning. Evt så får du be noen ringe for deg.. Anonymkode: de1e9...4f2 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #60 Skrevet 26. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er voksen, så klarer du vel å ringe eller sende mail. Særlig siden du har klart å opprette en lang tråd her. Anonymkode: 64126...c4f 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overdriver? Ja, nettopp, du er voksen! Likevel mestrer du ikke å ta kontakt med psykologen din for videre behandling - det sier meg at det er viktig at du får hjelp. Anonymkode: 9693d...35a Jeg klarer det, men jeg har ventet på at hun skulle ta kontakt da det er den beskjeden jeg fikk Anonymkode: 2d53d...8ad 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå