Mammatilsnart2 Skrevet 25. februar 2016 #1 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg er 13+3 og var på ultralyd nå. Legen var ikke sikker på kjønnet men det så ut som det var noe mellom beina. Hun trodde da at det kunne være mulighet for en gutt.. Men nå har jeg lest mye på nettet om at jenter kan ha hovne kjønnslepper osv.. Hva tror dere? Noen som har vært i en lignende situasjon? Er så utrolig spent på kjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 25. februar 2016 #2 Del Skrevet 25. februar 2016 Bare vente å se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Del Skrevet 26. februar 2016 I uke 13 + 3 er det alt for tidlig å si noe sikkert selv for de som er aldri så kyndige. Litt overrasket over at legen ga deg en antydning i det hele tatt for å være helt ærlig. Anonymkode: f286d...8b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 12. mars 2016 #4 Del Skrevet 12. mars 2016 Er det 3d ul du fikk? Så tidlig? Tror det er litt tidlig å si sikkert som nevnt over. Jeg var 14+noe (de lærde blir ikke enige ) og det så veldig ut som jente. Nå var det 2d vi fikk, så ikke ut som bildet ditt. Men kaffebønna med to lyse streker var tydelig hos oss. Ingen tut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #5 Del Skrevet 12. mars 2016 Vente å se. Anonymkode: fd4f8...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #6 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg har fått vite kjønn på UL i uke 12+6 to ganger, begge stemte. En gutt og en jente. Men vi gikk til en som er kjent for å være flink å se kjønn tidlig:) dersom du leser om "nub theory" så kan du se at det skal være mulig å se kjønn med omtrent 100% nøyaktighet fra uke 23, og du har bilder tatt i rett vinkel.. Anonymkode: 89a20...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. april 2016 #7 Del Skrevet 2. april 2016 Bildet er jo fra siden, kan ikke se kjønnet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #8 Del Skrevet 3. april 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått vite kjønn på UL i uke 12+6 to ganger, begge stemte. En gutt og en jente. Men vi gikk til en som er kjent for å være flink å se kjønn tidlig:) dersom du leser om "nub theory" så kan du se at det skal være mulig å se kjønn med omtrent 100% nøyaktighet fra uke 23, og du har bilder tatt i rett vinkel.. Anonymkode: 89a20...b7f Oi, ser det ble endel feil i mitt innlegg😂 Fra uke 13 dersom man har bilde i riktig vinkel.. Anonymkode: 89a20...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå