AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #1 Del Skrevet 24. februar 2016 Har fulgt forumet en stund og leser i mange tråder at folk har mennensker i livene sine som ikke alltid gjør godt. Hvorfor folk ikke alltid gjør godt mot andre er det sikkert mange grunner til. Både bevisste og ubevisste grunner, frustrasjon og kanskje skam. Når det kommer til alt så har en ansvaret for sitt eget liv og hvordan man behandler andre. Hva tenker du om det å ta ansvar? Kan man gjøre opp feilene sine, både overfor seg selv og andre? Anonymkode: 36f11...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 25. februar 2016 #2 Del Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har fulgt forumet en stund og leser i mange tråder at folk har mennensker i livene sine som ikke alltid gjør godt. Hvorfor folk ikke alltid gjør godt mot andre er det sikkert mange grunner til. Både bevisste og ubevisste grunner, frustrasjon og kanskje skam. Når det kommer til alt så har en ansvaret for sitt eget liv og hvordan man behandler andre. Hva tenker du om det å ta ansvar? Kan man gjøre opp feilene sine, både overfor seg selv og andre? Anonymkode: 36f11...4cc En må ihvertfall prøve å gjøre opp for feilene sine. Ingen går gjennom livet uten å feile,men noen av oss tar jo mer fatale feil valg. En kan jo ikke slutte å leve fordi. En får nedturer,en konsekvens. Det handler ikke Alltid om feilene en gjør,men hva en gjør med dem. Men vi bør se ansvaret vårt for egne liv,enig der. Men mye spiller inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Del Skrevet 25. februar 2016 Man kan prøve, men det er også noen mennesker som aldri greier å tilgi. Likevel, å si unnskyld eller ordne opp kan gjøre at det er lettere å komme seg videre hvis en føler det er noe man har gjort galt og ikke kommer seg videre. Anonymkode: d31dc...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Del Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man bør være bevisst på ansvaret man har for hvordan man lar seg behandle. Alle behandler ikke folk bra, og de må man da helst ta ansvar for å holde seg unna. Ikke så lett, om både selvrespekten og selvverdet hangler men.. Anonymkode: 215d3...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Del Skrevet 25. februar 2016 http://m.rabalderfjols.blogg.no/1456401076_nr_man_mister_alt.html tror mange ganger at man må nå bunnen før man innser at man har gjort noe dumt eller prioritert feil. Leste nettopp dette innlegget som jeg linker til. Og jeg tror at man må innse selv at man har gjort noe dumt før man kan gjøre noe med problemet, hvis ikke så blir det ikke oppriktig. Og det lærer man litt av å lese dette innlegget. Anonymkode: d0e3f...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Del Skrevet 26. februar 2016 For å si det slik. Så kunne jeg valgt å spille resten av livet mitt på at jeg ble mobbet, hadde mye angst pga eksen til mamma. Men jeg har liksom aldri klart det der.. Har alltid sett videre. Anonymkode: 5bb83...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå