Gå til innhold

Youtube-fenomenet Maria

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du om henne? Får du orgasme i hjernen av henne?

Anonymkode: b5455...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det talkshowet til Ellen. Rimelig sykt hva den dama får til.

Anonymkode: dd873...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen får det som kalles hjerneorgasme av bl.a. forskjellige lyder

Om du ikke merker noe slikt når du ser videoen, kanskje du ikke er i stand til å få hjerneorgasme.

Det er mulig at det er forholdsvis sjeldet å få dette :)

Anonymkode: 9765a...e7c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Et helt samfunn av mennesker på nettet får kribling i hodet av alt fra hviskende stemmer til knitrende papir. Hos psykolog Jan Ole Hesselberg trigges det av folk som trår over sosiale grenser."

http://www.aftenposten.no/kultur/Far-hjerneorgasme-av-knitrende-papir-7502203.html

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hjerneorgasme" høres så sykt kleint ut :P Jeg får til å slappe av når jeg hører på slike videoer, ja, men å kalle det en hjerneorgasme blir litt drøyt. Er samme følelse som når man får hodebunnsmassasje, INGENTING seksuelt med det.

Anonymkode: f7432...036

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Hjerneorgasme" høres så sykt kleint ut :P Jeg får til å slappe av når jeg hører på slike videoer, ja, men å kalle det en hjerneorgasme blir litt drøyt. Er samme følelse som når man får hodebunnsmassasje, INGENTING seksuelt med det.

Anonymkode: f7432...036

Korrekt :)

"- Det kan for eksempel være når jeg kjøper beis og har gjort meg ferdig med handelen for lengst, men ekspeditøren fortsetter å legge ut i det vide og brede om beisen jeg har kjøpt eller andre typer beis. Jeg tenker at det der passer seg ikke, og at ekspeditøren trår over en grense ved å holde meg tilbake, men samtidig synes jeg det er behagelig på en måte, sier Hesselberg, som understreker at det ikke er noe seksuelt involvert i å få en «hjerneorgasme»." http://www.aftenposten.no/kultur/Far-hjerneorgasme-av-knitrende-papir-7502203.html

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Interessant. Jeg merker litt småkribling når hun stryker over stoffet på slutten av videoen (nei, jeg har ikke sett hele videoen, jeg har hoppet litt frem). Hadde ei jente i seminargruppa mi i psykologi som alltid gjorde meg søvnig når hun pratet. Ikke fordi det hun sa var kjedelig, men bare stemmen hennes i seg selv var søvndyssende. Kjempekjekk jente, men jeg ble alltid så trøtt når hun snakket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg litt klein av å se på det, men det var nesten urovekkende digg å høre på. Ble litt utålmodig, fordi jeg venter på et poeng, men jeg ble nesten litt avhengig av den rare stemningen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg ikke hørt om før, interessant! Fikk skikkelig kribling i hjernen. Nesten litt som når folk tar meg i håret, eller fletter meg. Det er ikke noe seksuelt med det, det er bare veldig behagelig. 

Anonymkode: 7099f...fe2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjerneorgasme? :P

lydene minner meg om lyder man hører når man sitter helt stille ute i naturen. Når det regner når man er i telt, bølger osv. Jeg syns sånne lyder er avslappende, men ville ikke kalt det orgasme.

Anonymkode: d133e...f75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviskingen hennes var bare forferdelig irriterende og lydene oppfattet ørene/hjernen min som støy... Ikke mye ''hjerneorgasme'' her i gården i allefall :sprettoy:

Anonymkode: 4ad89...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du delte dette, nå har jeg endelig et navn på fenomenet. Det skjer meg med ujevne mellomrom i mange forskjellige situasjoner, også når jeg så videoen. Noen mennesker og måten de prater på gir meg "hjerneorgasme", men jeg har aldri visst at det faktisk er en reell ting.

Anonymkode: 90cc7...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette kalles vel for ASMR :-) Masse videoer med det på youtube. Selv får jeg ingen kriblende sensasjon av det, men synes det er avslappende å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, håper hun får den hjelpen hun trenger :/ Slemt å legge ut slikt her, er bare synd på hun :(

Anonymkode: 6e91d...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...