Gå til innhold

Hvor gammel er / ble katten din?

Fremhevede innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Den ene ble 1 år og 3 mnd gammel, den andre ble 5 år gammel. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Perelandra skrev:

Hjemme hos foreldrene mine hadde vi en katt som ble 17 år. Jeg var 20 da hun døde, og var helt knust for hun hadde jo vært en del av livet mitt nesten så lenge jeg kunne huske. Min nydelige Svartepus :hjerte:

Edit - Å nei, nå begynner jeg å grine! Jeg er helt forferdelig sentimental når det gjelder katter.

Du er ikke alene :hug: 

Jeg har en pus som blir 11 i august. Innekatt hele livet, men hun er frisk og rask fortsatt. Jeg blir lei meg bare jeg tenker på at hun ikke skal leve evig jeg.

• Liker 1
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Jeg vokste opp med en katt som ble 13 år gammel. Han ble syk, sannsynligvis nyrene, og ble avlivet. Fikk deretter en katt som sovnet stille inn av seg selv hjemme hos min mor 18 år gammel, og en som dessverre ble avlivet kun 10 år gammel etter nyresvikt.

:hjerte:

Skrevet
1 minutt siden, Ambivalent skrev:

Jeg har en pus som blir 11 i august. Innekatt hele livet, men hun er frisk og rask fortsatt. Jeg blir lei meg bare jeg tenker på at hun ikke skal leve evig jeg.

Håper du fortsatt får mange gode år sammen med pusen din! a040.gif

Skrevet

Mine er 5 år og snart 4 år :) 

Skrevet

Den jeg måtte avlive ble 5 år. Ellers har jo 1 katt på 8 år og to katter på 7 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Min katt er 21 og hopper rundt fortsatt!  

Anonymkode: da09d...e26

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 4/7/2016 at 4.35, Badebuksa skrev:

Den ene ble 1 år og 3 mnd gammel, den andre ble 5 år gammel. 

Wow, spesielt å dø så tidlig? 

AnonymBruker
Skrevet

11 1/2 år og jeg har vært bevisst hele livet hennes på godt kosthold og masse kos for jeg vil jo ha henne så lenge som mulig.

Anonymkode: 72215...811

Skrevet

Katten jeg vokste opp med ble 13 eller 14 år gammel.. Siameser, nyresvikt. :icon_frown:

Skrevet

Pus er født i 1999, fyller 17 den 18 Mai i år:) Fremdeles i relativt god form, og like kosete og leken som før, aldri hatt en bedre hannkatt enn ham<3

Skrevet

2 år og 3 år:)

Skrevet

Vokste opp med en katt som ble 17, deretter hadde vi en pus som ble 5 og måtte avlives pga svulst :( , nå har mamma en pus på 6 eller 7 år. Og jeg har verdens beste lille herrepus på 2 år :) håper jeg får ha han til han blir minst 18! 

Gjest carmabell
Skrevet

Den eldste min blir 9 i år og den yngste ble nettopp 1 år. Eldste er norsk skogskatt og yngste en maine coon.

AnonymBruker
Skrevet

Eldstepusen ble avlivet da hun var 12 år. Hun hadde et virus som het noe lignende navnet "Khaleesi", men husker ikke hvordan det skrives. Hun ble bedre av medisiner, men ble så syk igjen og måtte avlive. De to kattene jeg har igjen er 10 og 8 år. 

Anonymkode: 94c54...1e2

AnonymBruker
Skrevet
Den 9.4.2016 at 8.59, AnonymBruker skrev:

Wow, spesielt å dø så tidlig? 

Ikke spesielt hvis man lar katten gå ute (trafikk, slosskamper med andre katter) eller rasekatt hvor det er mye helseproblemer. 

Anonymkode: 94c54...1e2

Skrevet (endret)

Hun ble avlivd pga sykdom da hun var 22 år gammel.

Hun levde livet på landet, var ute og jaktet på mus. Kom inn om natten. Hun levde et utrolig godt liv der hun fikk være masse ute og fikk lov å være katt. 

Endret av Snublefella
Skrevet
Den 7.4.2016 at 13.44, Ambivalent skrev:

Min katt ble 22, så det kan nok hende du har maaange år igjen med katten din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...