Gå til innhold

Hvor gammel er / ble katten din?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Katten min ble 15 og et halvt år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min pus blir 10 i høst og jeg håper hun lever minst 10 år til!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Min katt ble bare 4 år, da det klikket for henne. Hun angrep folk og klorte og beit så blodet rant. Iflg.veterinæren kunne det komme av p-pillene for katt, da disse kunne gi svulster rundt om i kroppen (inkl hodet). Hun ble derfor avlivet, og da var hun rundt fire år.

Den neste katten min måtte jeg omplassere da hun mislikte babyen som kom i hus, og svigermor overtok pusen. Der levde hun til hun ble 14 år. Da falt hun ned fra toppen av et skap og brakk kjeven. Siden hun var så gammel, ble hun avlivet da det var et vanskelig brudd.

Endret av Million
Skrevet

Jeg hadde ei som ble 16 år, og måtte avlives - innekatt, perser og har fortsatt ei som blir 18 nå til sommeren, frisk som en fisk, og veldig sprek. Utekatt, Norsk skogkatt. 

Anonymkode: a98e6...998

Skrevet

Så katter blir visst ganske gamle i disse dager. Mine er spreke og fine de også, vil gjerne ha dem i mange fine år til.

Gjest baremeg89
Skrevet

Min er 9 år i år, håper på 9 fine år til :)

Skrevet

Skummelt å tenke på hvor mange som blir påkjørt, bor selv ved en trafikkert vei, men må bare stole på at de er forsiktige. De er nesten 7 og 2 1/2 år, ikke så gamle. 

Skrevet

Aldri hatt en sjøl, men min mors siste ble 21. Er det normalt?

Skrevet

18 år. Den ble avlivet fordi den da ble vinglete og støl og nesten bare sov...syntes den kjære katten min som ble innekatt de siste 2 årene skulle få slippe mer <3 

• 1 måned senere...
Skrevet

Katten vår er 6 mnd.

Skrevet

Min er 12 år nå og gærn som en kattunge innimellom.

Skrevet

Den jeg hadde før ble 13 og den jeg har nå er snart 10. Håper han blir gammel <3

AnonymBruker
Skrevet

Min katt er 16 år nå. Han har foreløpig ingen plager, bortsett fra litt lite kraft i bakbeina. Og han slapper mer av enn før. Men det gjør jo eldre mennesker også:) 

Anonymkode: 210b7...bcd

AnonymBruker
Skrevet

Katten min ble 18 år, så ble han påkjørt. Den tristeste dagen i mitt liv. Nå har jeg 3 katter som alle er 5 år. 

Anonymkode: 92414...037

Skrevet

Den første katten i mitt liv ble 13 år. Da ble hun sur og gretten, og delte gjerne ut slag og klor til både barn og andre dyr, så da var det ikke noe annet å gjøre enn å sende henne videre.

Nå har jeg to. Den eldste er 9, og er moren til den yngste på 7 (hun som er i profilbildet mitt). Begge to er steriliserte, rolige og fortsatt lekne. Hjertebarna mine! :catmilk:

AnonymBruker
Skrevet

Har to katter, en på 14 og en på 2. Den på 14 begynner å skrante litt, er nesten helt døv, men ellers er hun frisk og rask.

Anonymkode: 635e0...52e

AnonymBruker
Skrevet

Min mamma har en katt som er 16år nå. Vi fikk den i 2000. Nå har alle ungene flyttet hjemmefra, så de siste årene har han værtbabyen hjemme. Han elsker krabbe og kylling, så han får en av delene hver fredag, og gjort det siden han var liten, sikkert derfor han lever så lenge. :P 

Anonymkode: cd78b...642

Gjest Enhjørning
Skrevet (endret)

Første katten min ble rundt 3-4 år, hun ble påkjørt dessverre. Nåværende katten min blir 14 i mai og håper han blir mye mer :)  Merker at han har begynt å bli eldre på ganglag og slikt men han har ikke det noe vondt og det er det viktigste :) 

Endret av Enhjørning
Gjest Belle âme
Skrevet

Den eine er nesten 5 og den andre nesten 3. Friske og raske. Håper å ha dei så lenge som overhode mulig :hjerte:

Skrevet (endret)

Hjemme hos foreldrene mine hadde vi en katt som ble 17 år. Jeg var 20 da hun døde, og var helt knust for hun hadde jo vært en del av livet mitt nesten så lenge jeg kunne huske. Min nydelige Svartepus :hjerte:

Edit - Å nei, nå begynner jeg å grine! Jeg er helt forferdelig sentimental når det gjelder katter.

Endret av Perelandra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...