Sandy Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 Nå er det jo stor ståhei her, og da lurer jeg, hvilke er dere mest fornøyd med? SAS eller Braathen? Jeg personlig trives best hos Braathen, de er langt mer service-innstilte synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 Har ingen favoritt, men synes SAS er oppskrytt... Liker kanskje best Braathens, ja... Når jeg tenker etter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 15. juli 2002 #3 Del Skrevet 15. juli 2002 SAS er helt klart min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 15. juli 2002 #4 Del Skrevet 15. juli 2002 Vi har ikke noe annet valg når vi skal til Kirkenes når vi kommer sørfra.Det hadde vært deilig med litt konkuranse og fått prisene ned.Det er billigere å reise til India enn Kirkenes slå den. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. juli 2002 #5 Del Skrevet 16. juli 2002 Det derre Braathens back-tullet gjorde at jeg skiftet til SAS. Der får jeg kaffekoppen min, og slipper å sitte bak gardinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 17. juli 2002 #6 Del Skrevet 17. juli 2002 Reiser som regel på billigst mulig måte, så valget må bli SAS, -vil ha mat! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. juli 2002 #7 Del Skrevet 17. juli 2002 Man slipper å sitte bak gardinen på Braaathens, da... Bare å sette deg der du vil... I motsetning til SAS, der du får tildelte seter.... Maten er like fæl hos begge.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitsi Skrevet 17. juli 2002 #8 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg vil ha billig og trygg flyreise. Samme hva selskapet heter, bare prisen er grei. Må jeg ha mat, så kan jeg heller smøre matpakke, for hvis det er maten som gjøre reisen dyr, betaler vi jammen mye for den søpla de serverer på de fleste fly. Ja til billigerer flyturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 17. juli 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 17. juli 2002 Vel, jeg synes flymat er det beste som finnes, det er så gøy med disse små porsonene og sånn som alt er pakket inn osv, hihi *stas* :D Men SAS er fæle på å rote bort og miste bagasje da.. Og så synes jeg de på Braathen har litt mer service, de "ofrer" seg litt mer.. Synes jeg da.. Synes også det er positivt å kunne velge seter, men det er uansett kun på innlandsreiser, og det reiser jeg svææært lite... Aldri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 19. juli 2002 #10 Del Skrevet 19. juli 2002 Det blåser jeg i så lenge jeg kommer fram dit jeg skal,jeg får den servicen jeg har behov for hos begge selskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. juli 2002 #11 Del Skrevet 24. juli 2002 Reiser ikke med Braathens med mindre jeg MÅ. Har skydd unna siden de begynnte med det back-tullet. Ikke liker jeg at man ikke får fast plass heller. Da blir det jo bare slossing og krangling i køa for å komme ombord. Det er litt feil det @lfa sier, for man kan jo faktisk velge sete på SAS, er bare å si hvor du vil sitte når du sjekker inn, og da sørger de jo også for at de som reiser får plass sammen. Stoooooooor fordel synes nå jeg. Reiste med Braathens tidligere i sommer, og maken til grinebittere har jeg ikke opplevd på lenge. Tror det gikk på anti-smile-kurs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 24. juli 2002 Nå ble jeg faktisk overrasket her! Jeg jobber på flyplassen (helt nøytral til begge selskaper), og der hører jeg støtt og stadig hvor rotete og uhyggelige de er på SAS! Det var også grunnen til at jeg la inn dette innlegget, for å sjekke om det faktisk var sånn! Jeg har også opplevd ut fra mine erfaringer, at Braathen har et mer personlig forhold til passasjerene sine, sørger for at alle er med på flyet, at all bagasje er med osv.. Dette skjer ikke hos SAS...... SAS har langt flere forsinkelser, og har en stor del bagasjetap på samvittigheten sin.. Hehe.. Flere som går for Braathen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2002 #13 Del Skrevet 25. juli 2002 Braathens er min favoritt også. Det eneste negative der er at man ikke får tilldelt plass. Synes maten på Braathens er myyyyeee bedre enn på SAS også, og servicen på SAS er slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. juli 2002 #14 Del Skrevet 25. juli 2002 Når jeg reiser med Braathens, så reiser jeg som regel sammen med junior, så da får jeg først ombord likevel... Men det hadde vært en liten fordel hvis de også hadde innført faste seter, skal være enig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 25. juli 2002 #15 Del Skrevet 25. juli 2002 Ingenting sier hjem som SAS gjør det! Har egentlig aldri flydd Braathens så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg. Spiser ikke på fly likevel. Service ombord spiller ingen rolle, bare de lar meg være i fred mens jeg hører på musikk og leser boka mi. Og bare jeg får bagasjen min når reisa er slutt, så er jeg fornøyd. Aldri mista bagasjen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå