AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #1 Del Skrevet 23. februar 2016 Okei, dette er litt teit og jeg burde gi faen. Men, for ca et halvår så møtte jeg en fyr på tinder, vi hadde bra kjemi (følte jeg da), vi møttes engang og det ble med den gangen. Han tok litt kontakt etterpå, men så dabba det av. Vi er fortsatt venner på facebook, så han driver å liker bildene mine nå. I mean, hva skjedde? Han er ikke sånn type player heller, han er egentlig mer awkward. I tillegg er han på utveksling her fra Frankrike. Men jeg likte han veldig godt, er bare så irriterende. Hvorfor gjør dere dette? Anonymkode: 90446...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2 Del Skrevet 23. februar 2016 Er det her man skal si: He`s just not that into You ? Anonymkode: 52270...dce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Del Skrevet 23. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det her man skal si: He`s just not that into You ? Anonymkode: 52270...dce Jeg forsto jo det ganske fort. Men da kan han drite i å like ting, det gjør meg gaaaal. Anonymkode: 90446...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Del Skrevet 23. februar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forsto jo det ganske fort. Men da kan han drite i å like ting, det gjør meg gaaaal. Anonymkode: 90446...f2e Franskmenn er høflige da vet du. Anonymkode: 52270...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 23. februar 2016 #5 Del Skrevet 23. februar 2016 Kan hende han er sjenert og føler for å være litt passiv i måten han viser interesse på fordi det føles tryggest for han. Umulig å si. Virker som at det er du som må få ut fingeren hvis du vil at noe skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Del Skrevet 23. februar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forsto jo det ganske fort. Men da kan han drite i å like ting, det gjør meg gaaaal. Anonymkode: 90446...f2e Slett ham da vel. Er han her kun på utveksling vil han forsvinne ut av landet før eller senere uansett. Anonymkode: 5a223...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #7 Del Skrevet 23. februar 2016 Han tror han er venn med deg og at han er bare en venn for deg. Han aner ikke at du er så gira som du er Anonymkode: 6cc63...e95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 23. februar 2016 #8 Del Skrevet 23. februar 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, dette er litt teit og jeg burde gi faen. Men, for ca et halvår så møtte jeg en fyr på tinder, vi hadde bra kjemi (følte jeg da), vi møttes engang og det ble med den gangen. Han tok litt kontakt etterpå, men så dabba det av. Vi er fortsatt venner på facebook, så han driver å liker bildene mine nå. I mean, hva skjedde? Han er ikke sånn type player heller, han er egentlig mer awkward. I tillegg er han på utveksling her fra Frankrike. Men jeg likte han veldig godt, er bare så irriterende. Hvorfor gjør dere dette? Anonymkode: 90446...f2e Har vært der selv noen ganger, og da har det altså vært sjenerthet fra min side og en oppfatning om at hun ikke har vært interessert. Kan jo være han og er sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatta Skrevet 23. februar 2016 #9 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Vel skal vi se... Jeg var med en fyr tidlig i fjor..3 måneder ca (snakker vi 3-måneders krise? Kansje..men whatever) Han fortalte barna sine om meg, sa han aldri ville gifte seg igjen men når han var med meg så tvilte han på sin beslutning, elsket meg overalt på jord, har aldri følt noe for andre som for meg, fortalte meg ting han aaaldri har fortalt noen før osv.... Men så dabbet det. Plutselig skulle han bare komme K***le og dra. Hadde knapt tid til meg og det kunne gå to uker uten at vi så hverandre selv om vi bor 2-3 km unna hverandre. Jeg begynte å stille spørsmål rundt dette, hvorpå han mener at ´´nei dette går ikke, vi vil forskjellige ting´´. La meg si det sånn: jeg var sønderknust og skjønte ikke en dritt! Slutt i starten av juni. Oktober kontakter han meg igjen og vil ha meg tilbake. Jeg sier ´´dette må vi snakke om, la oss møtes først´´. Vi skulle møtes i november. Hørte ikke et pip i november og ble provosert. Det var dråpen for meg. Desember sier han at han bare har glemt det (?!?!) og ville møtes. Jeg nektet. Kroken på døra...ferdig. Ok sier han. Desember: ´´hvordan går det med deg? God Jul og Godt nytt år´´ Joa..jeg svarer hyggelig og fint tilbake. Nå på søndag: ´´hei! Hvordan er det med deg? Skal vi ta en kopp kaffe?´´ Jeg: ´´Eh...hvorfor vil du det? jeg er bortreist, kan ikke.´´ Så noen køddemeldinger fra ham i ettertid og i går begynte han å følge meg på Insta og like bildene mine Go figure. Edit: Nei, han får meg ikke tilbake om han så står på hodet og klør seg på balla samtidig. Endret 23. februar 2016 av Surikatta la til edit 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #10 Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg skal prøve å lese tankene hans og finne ut av hvorfor han oppfører seg slik. Kan ikke jeg komme tilbake til deg når jeg vet mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 23. februar 2016 #11 Del Skrevet 23. februar 2016 Hvis han er awkward så kan det å trykke "liker" på bildene dine være hans måte å vise interesse for deg på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonardo Skrevet 23. februar 2016 #12 Del Skrevet 23. februar 2016 Høres potensielt interessert ut. Han er fra Frankrike og jeg antar dere ikke har noen felles venner, så da har du vel null hensyn å ta. Hvorfor ikke spørre om han vil treffes en kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 23. februar 2016 #13 Del Skrevet 23. februar 2016 "Hvorfor gjør dere dette" Nå har ikke jeg brukt facebook på noe jeg antar er rundt 10år, men dette gjør "vi" fordi det dukket opp en melding som sier ; Stine-Line posted a picture- Like?... Mer eller mindre en helt autoamtisk reaksjon, omtrent som å svare "hei" når noen nikker eller sier hei til deg... Kanskje "facebook-gamet" har forandret seg, men jeg tror du legger alt for mye dette... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #14 Del Skrevet 24. februar 2016 15 timer siden, Leonardo skrev: Høres potensielt interessert ut. Han er fra Frankrike og jeg antar dere ikke har noen felles venner, så da har du vel null hensyn å ta. Hvorfor ikke spørre om han vil treffes en kveld? Jeg kunne gjort det, men han skal jo bare bo her et og et halvt år til tror jeg. Jeg prøvde også å ta kontakt med han etter den daten vi hadde for lenge siden, så da må han enten være utrolig sjenert eller ikke interessert nok. Jeg tørr ikke.. Selv om han tenner meg som en lighter... TS Anonymkode: 90446...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #15 Del Skrevet 24. februar 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Franskmenn er høflige da vet du. Anonymkode: 52270...dce Selv har jeg alltid tenkt det er uhøflig å like bilder av personer jeg vet liker meg, men interessen ikke er gjensidig. Gi håp bare for å kunne legge den død igjen.. Hva er så høflig med det? Anonymkode: abd6b...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 24. februar 2016 #16 Del Skrevet 24. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv har jeg alltid tenkt det er uhøflig å like bilder av personer jeg vet liker meg, men interessen ikke er gjensidig. Gi håp bare for å kunne legge den død igjen.. Hva er så høflig med det? Anonymkode: abd6b...eed Alle legger ikke like mye i en FB-like som du gjør, det er nok det som lager problemer for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonardo Skrevet 24. februar 2016 #17 Del Skrevet 24. februar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om han tenner meg som en lighter... TS Anonymkode: 90446...f2e "Excuse me, monsieur, but how about asking me out on a date instead of liking all my pictures? ; )" Det hadde jeg sagt om jeg var deg og kvinne. Du har virkelig INGENTING å tape. Alternativt om du er så sjenert som du sier, så kan du bare slå av en prat og late som om ingenting har skjedd. For eksempel: "Hey. Haven't talked to you in a while. What are you up to these days?" Antar nå at dere snakker på engelsk, men du skjønner hva jeg mener. Så tar man det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonardo Skrevet 24. februar 2016 #18 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) 7 minutter siden, Mythic skrev: Alle legger ikke like mye i en FB-like som du gjør, det er nok det som lager problemer for deg. Endret 24. februar 2016 av Leonardo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 24. februar 2016 #19 Del Skrevet 24. februar 2016 Et øyeblikk siden, Leonardo skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #20 Del Skrevet 24. februar 2016 17 minutter siden, Mythic skrev: Alle legger ikke like mye i en FB-like som du gjør, det er nok det som lager problemer for deg. Tvert i mot. Når jeg liker noen andre sitt bilde på face, blir jeg spurt om en date. Det genererer unødvendig bruk av tid for meg. Men men, verden oppleves forskjellig. Noen er kjekke, mens andre er bitchy. Anonymkode: abd6b...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå