Gå til innhold

Skittent hos svigers

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snakk med mannen din,  og VIS han hvor ille det er. Hvis noen skal nevne det for foreldrene må det være han. Og et forslag om vaskehjelp fordi det faktisk trengs kan ikke bli tatt SÅ dårlig opp fra egen sønn.

Jeg har vært/er i nøyaktig samme situasjon. Jeg vasker hele badet med en gang når vi er der på overnatting, det lukter og er klissete på gulvet. Barna har ikke vondt av det, men jeg... Resten må jeg overse.

Anonymkode: 7e65e...8ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen skal si fra så er det ikke du, men mannen din som skal gjøre det. En del skitt må dere nok finbe dere i, men han kan gi beskjed om at gulvebe og lekene må vaskes godt før dere kommer pga barnet. 

Anonymkode: 1408e...d75

Skrevet

Jeg føler virkelig med deg altså! Hos svigerfar er det litt slik, ligger røykrusk på gulvet o han vasker sjeldent.

vi synes ikke det passer seg for barn å krype rundt på skitne gulv hvor folk har gått med sko og det ligger røyk og alt mulig annet. Så vi støvsuger og vasker når vi kommer. Svigerfar blir ikke fornørmet, han synes det er greit det blir gjort ;) men vi er der kun om sommeren. Prøver ofte å komme dit ett par dager før han kommer hjem fra sjøen, så vi vasker ned huset og sengeklær til oss selv. 

Hos besteforeldrene mine osom er ebgynt å bli gamle sier jeg ingenting, men tar ett raskt overblikk st de ikke har mistet ned tabletter eller noe barna kan få tak i.

så man må se ann hvem det er og hvordan man tror de takler at man sier noe. Men det høres ikke normalt ut med ett par som er i full jobb og har det slikt hjemme. Har det vært slik siden mannen din var liten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...