Gå til innhold

Svindel på matbutikken

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dessuten helt sikker på at den krona er overprising og dessuten reklamemateriell for butikken.
Men vi får nok aldri se det riktige regnestykket for kostpris.

Poser er ikke overpriset, nei. 

Anonymkode: 192ac...37e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever stadig at de tar betalt for poser, selv om jeg takker nei - og ikke får pose..

Har ellers merket at stadig flere butikker tar betalt for posene. Selv apoteket tar en krone for de minste posene.

Skrevet
Den 23. februar 2016 at 17.47, QueenChanne skrev:

Nå var jeg nettopp på min lokale Meny butikk for å kjøpe inn litt gjær til jeg skal bake hjemmelaget pizza til ikveld. Da damen i kassa hadde slått inn varene mine sa hun at det kostet 67 kr, etter det spurte hun om jeg ville ha pose og jeg sa ja. Jeg betalte og gikk ut av butikken. Jeg ble mildt sagt rystet da jeg kom hjem og så på kvitteringa, jeg hadde betalt 68,30 kr. Totalbeløpet hun sa til meg inkluderte altså ikke posen, er dette ett forsøk på å lure oss kunder? For meg betyr ikke den ekstra krona så mye men jeg tenker på alle alenemødre der ute som ikke har så god økonomi. Hva bør jeg gjøre, bør jeg sende ett klagebrev til butikksjefen eller? Jeg tror uansett ikke jeg kommer til å bruke den butikken noe mer når de er så useriøse der, makan altså! 😠

De alenemødrene jeg kjenner til tjener meget godt og eier verdifulle boliger i Oslo. Tror de har råd til en plastpose.

Derimot, det er verre med småbarnsfamiliene med stasjonsvogn og 2 foreldre: de har det ikke så fett og det er den gruppen sammen med morgendagens pensjonister som det er synd på! 

Anonymkode: 8b078...fd2

Skrevet
1 time siden, petterm skrev:

Opplever stadig at de tar betalt for poser, selv om jeg takker nei - og ikke får pose..

Har ellers merket at stadig flere butikker tar betalt for posene. Selv apoteket tar en krone for de minste posene.

Da har ALLE kunder muligheten til å velge bort posen og bringe med eget handlenett! 

Anonymkode: 8b078...fd2

Skrevet

I fjor kosta eddik 7,50 kr, i dag 19 kr. Dumt de skreiv i avisa om hvor bra det er til reingjøring etc. Vi har ingen kontroll.

Anonymkode: 33663...4cd

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Påse? Ja, nå er det snart påske.

Anonymkode: e72b8...3cd

pose? Er svensk skjønner du så kan skrive litt fel av og til :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Her om dagen sa hun i kassa 307kr også var det 407kr jeg betalte! Makan! Hun sa bare feil da.

Anonymkode: 3e308...a2a

Skrevet

Ta med poser, pant alle flasker. 

Anonymkode: e5dac...1f4

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier de; Vil du ha? Det høres ut som man skal få en. Jeg spørr ikke folk om de vil ha noe av meg, å så ta betalt for det. Skal jeg betale for kvitteringen også?  De spørr jo: Vil du ha kvitteringen? Triks og fanteri, er en grunn til at de bare jobber i butikk.

Anonymkode: 50acb...0d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg hang meg mer opp i den koselige kurven jeg. 

Anonymkode: 9f110...79e

AnonymBruker
Skrevet
Den 24/02/2016 at 0.33, AnonymBruker skrev:

De alenemødrene jeg kjenner til tjener meget godt og eier verdifulle boliger i Oslo. Tror de har råd til en plastpose.

Kjenner du bare døtre av skipsredere eller andre rikmannsdøtre?

Anonymkode: 3a950...021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...