QueenChanne Skrevet 23. februar 2016 #1 Skrevet 23. februar 2016 Nå var jeg nettopp på min lokale Meny butikk for å kjøpe inn litt gjær til jeg skal bake hjemmelaget pizza til ikveld. Da damen i kassa hadde slått inn varene mine sa hun at det kostet 67 kr, etter det spurte hun om jeg ville ha pose og jeg sa ja. Jeg betalte og gikk ut av butikken. Jeg ble mildt sagt rystet da jeg kom hjem og så på kvitteringa, jeg hadde betalt 68,30 kr. Totalbeløpet hun sa til meg inkluderte altså ikke posen, er dette ett forsøk på å lure oss kunder? For meg betyr ikke den ekstra krona så mye men jeg tenker på alle alenemødre der ute som ikke har så god økonomi. Hva bør jeg gjøre, bør jeg sende ett klagebrev til butikksjefen eller? Jeg tror uansett ikke jeg kommer til å bruke den butikken noe mer når de er så useriøse der, makan altså! 😠
herremann Skrevet 23. februar 2016 #2 Skrevet 23. februar 2016 wow, jeg har ikke ord for hvor smålig du er. 41
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #3 Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, QueenChanne skrev: Totalbeløpet hun sa til meg inkluderte altså ikke posen, er dette ett forsøk på å lure oss kunder? Nei, det er vanlig praksis. 1 minutt siden, QueenChanne skrev: For meg betyr ikke den ekstra krona så mye men jeg tenker på alle alenemødre der ute som ikke har så god økonomi. Hva bør jeg gjøre, bør jeg sende ett klagebrev til butikksjefen eller? Nei, ikke drit deg ut. Anonymkode: 192ac...37e 27
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 1 minutt siden, QueenChanne skrev: Nå var jeg nettopp på min lokale Meny butikk for å kjøpe inn litt gjær til jeg skal bake hjemmelaget pizza til ikveld. Da damen i kassa hadde slått inn varene mine sa hun at det kostet 67 kr, etter det spurte hun om jeg ville ha pose og jeg sa ja. Jeg betalte og gikk ut av butikken. Jeg ble mildt sagt rystet da jeg kom hjem og så på kvitteringa, jeg hadde betalt 68,30 kr. Totalbeløpet hun sa til meg inkluderte altså ikke posen, er dette ett forsøk på å lure oss kunder? For meg betyr ikke den ekstra krona så mye men jeg tenker på alle alenemødre der ute som ikke har så god økonomi. Hva bør jeg gjøre, bør jeg sende ett klagebrev til butikksjefen eller? Jeg tror uansett ikke jeg kommer til å bruke den butikken noe mer når de er så useriøse der, makan altså! 😠 Haha. Alenemødre med dårlig økonomi bør nok ikke handle på meny. De bør også ta med seg pose hjemmefra om de ikke kan avse en krone. Anonymkode: 631e3...a49 42
Lutetium 71 Skrevet 23. februar 2016 #5 Skrevet 23. februar 2016 3 minutter siden, QueenChanne skrev: Nå var jeg nettopp på min lokale Meny butikk for å kjøpe inn litt gjær til jeg skal bake hjemmelaget pizza til ikveld. Da damen i kassa hadde slått inn varene mine sa hun at det kostet 67 kr, etter det spurte hun om jeg ville ha pose og jeg sa ja. Jeg betalte og gikk ut av butikken. Jeg ble mildt sagt rystet da jeg kom hjem og så på kvitteringa, jeg hadde betalt 68,30 kr. Totalbeløpet hun sa til meg inkluderte altså ikke posen, er dette ett forsøk på å lure oss kunder? For meg betyr ikke den ekstra krona så mye men jeg tenker på alle alenemødre der ute som ikke har så god økonomi. Hva bør jeg gjøre, bør jeg sende ett klagebrev til butikksjefen eller? Jeg tror uansett ikke jeg kommer til å bruke den butikken noe mer når de er så useriøse der, makan altså! 😠 4 innlegg på forumet? Vet ikke helt om dette er så ektefølt egentlig. 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #6 Skrevet 23. februar 2016 Vær så snill og si at dette er kødd.... Anonymkode: 521f9...201 7
Gjest Tamsi Skrevet 23. februar 2016 #7 Skrevet 23. februar 2016 Du er akkurat den kunden jeg er livredd for å treffe på jobb, og grunnen til at jeg passer på å ikke spørre slik.
Hecubaa Skrevet 23. februar 2016 #8 Skrevet 23. februar 2016 For oss som sier ulike beløp og ordet pose flere hundre ganger i løpet av en dag er det ikke alltid like lett å kontrollere i hvilken rekkefølge de kommer ut, men det er vel ganske allment kjent at en pose på matbutikken koster penger. 11
QueenChanne Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2016 14 minutter siden, herremann skrev: wow, jeg har ikke ord for hvor smålig du er. Hei Hermann, hva gjør du på ett kvinneforum egentlig? Det er ikke snakk om en kr men snakk om en prinsippsak. Hvis du hadde kjøpt deg en bil så sier de "Da ble det 350.000 kr" så spør de "Vil du forresten ha med en radio" så sier du ja. Etter du har signert kontrakten ser du at du måtte betale ekstra for radioen. Jeg mener det er dårlig service for hun i kasse burde sagt "vil du kjøpe en pose" og ikke "vil du ha en pose" for det er faktisk to forskjellige ting!
QueenChanne Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #12 Skrevet 23. februar 2016 11 minutter siden, Tamsi skrev: Du er akkurat den kunden jeg er livredd for å treffe på jobb, og grunnen til at jeg passer på å ikke spørre slik. 11 minutter siden, Tamsi skrev: Du er akkurat den kunden jeg er livredd for å treffe på jobb, og grunnen til at jeg passer på å ikke spørre slik. Jobber du på Meny? Følger du også denne praksisen mot kunder?
QueenChanne Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #13 Skrevet 23. februar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill og si at dette er kødd.... Anonymkode: 521f9...201 Nei det er faktisk helt sant, går virkelig ikke Ann av ekspeditøren og behandle kunder sånn!
QueenChanne Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #14 Skrevet 23. februar 2016 13 minutter siden, Hecubaa skrev: For oss som sier ulike beløp og ordet pose flere hundre ganger i løpet av en dag er det ikke alltid like lett å kontrollere i hvilken rekkefølge de kommer ut, men det er vel ganske allment kjent at en pose på matbutikken koster penger. Da passer du ikke til butikkjobb.
Gjest Raindrops Skrevet 23. februar 2016 #18 Skrevet 23. februar 2016 15 minutter siden, Tamsi skrev: Du er akkurat den kunden jeg er livredd for å treffe på jobb, og grunnen til at jeg passer på å ikke spørre slik. Enig, det skumle er at det faktisk finnes folk som TS i virkeligheten
Pinkee Skrevet 23. februar 2016 #19 Skrevet 23. februar 2016 Faktisk er jeg enig med deg, dem burde spurt "vil du kjøpe en pose?", den der "vil du ha" er faktisk misvisende. Butikkene prøver å lure oss forbrukerne til å tro at vi får posen, selv om vi må betale for den. Så boikott alle butikker, til dem lærer seg å si "kjøpe pose" 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #20 Skrevet 23. februar 2016 Skaff dere noen store handlenett da vel. Er vel ikke verre enn som så!! Anonymkode: 5310e...ffd 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå