Mis(s)Understood Skrevet 25. februar 2016 #61 Del Skrevet 25. februar 2016 Den 24.2.2016 at 16.18, AnonymBruker skrev: Jeg synes du skal ta jobben, men ta avstand til eksen hennes. Du trenger jo faktisk ikke snakke med han. Skjønner faktisk ikke at du gjør det heller. Hadde venninnen min hatt en eks som slo henne eller behandlet henne fælt hadde jeg ikke hatt noe kontakt med eksen, det handler jo om å støtte hverandre, og regner med du er glad i venninna di siden hun er venninnen din likssom. Godt mulig du mister en venninne, men jeg hadde personlig ikke tatt den jobben. Penger og jobb er ikke alt, og venninner har man for livet om man behandler de bra. Anonymkode: 38634...31f Når man jobber på samme sted så kommer det tilfeller hvor man er nødt til å oppføre seg som kollegaer og snakke sammen. Å ikke kunne oppføre seg kollegialt fordi den ene engang var sammen med en venn/venninne av den andre er rett ut barnslig når det ikke var snakk om mishandling av noe slag. Dersom man ikke kan jobbe sammen fordi den ene engang hadde et forhold til en venn/venninne så har mna ingenting i den jobben å gjøre. Voksne folk i en proff stilling klarer fint å jobbe sammen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 25. februar 2016 #62 Del Skrevet 25. februar 2016 10 minutter siden, Mis(s)Understood skrev: Å ikke kunne oppføre seg kollegialt fordi den ene engang var sammen med en venn/venninne av den andre er rett ut barnslig når det ikke var snakk om mishandling av noe slag. Da er det mange som måtte flytte til andre kanten av landet, eller som rett og slett hadde vært nødt til å gå ledige! Denne tankegangen skjønner jeg som sagt ikke. Denne venninna har et veldig rart syn på verden om hun tror at det er slik det skal være! Men TS skrev vel litt bakover at h*n kommer til å ta jobben uansett fordi venninnen ikke svarte? Godt at TS ikke lar seg diktere på slike områder! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #63 Del Skrevet 26. februar 2016 Hadde det vært din egen eks så hadde d vært mer problematisk kanskje. Men her ser jeg overhode ikke problemet! Utrolig egoistisk av henne, så ta jobben du, og feir at du har fått deg fast stilling! Anonymkode: a52ad...d45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zouk Skrevet 29. februar 2016 #64 Del Skrevet 29. februar 2016 Ta jobben. Gratulerer, så flott. Ikke mer ekstrajobbing på ulike steder, ikke turnus og mer lønn: Venninnen din burde være kjempeglad på dine vegne. spes hvis det er kort tid siden bruddet kan det kanskje kjennes litt rart for henne, men hun kan ikke la eksen påvirke henne for alltid. Og absolutt ikke livet til vennene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #65 Del Skrevet 29. februar 2016 Skjønner godt hvorfor eksen brøt med henne når hun viser seg å være en så syk kontrollfreak. Anonymkode: add9a...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venka Skrevet 29. februar 2016 #66 Del Skrevet 29. februar 2016 Hvordan gikk dette TS? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå