Gå til innhold

Navnesens skriblerier


Navnesen

Anbefalte innlegg

Ja hei hallo :takke:

Her vil altså mine skriblerier komme. Det er alltid mye som vil ut, eller i alle fall ofte. Jeg følte at en blogg ble litt for.. Stivt? Formelt? Noe i den duren i alle fall. Tenkte derfor at en dagbok her på KG kunne være midt i blinken, for da kan jeg skrive når jeg vil :mrgreen: Blir nok en del tanker og skriblerier her, da jeg kjører fryktelig mye tog (4-5 timer hver dag), og med andre ord har goood tid til å tenke :tog:

Mja. Jeg valgte å bli levert fra babyfabrikken en vakker høstdag i 1991, og er med andre ord gått inn i mitt tjuefemte år:hakeslepp: Er hunkjønn, not quite a girl not yet a woman. 

For øyeblikket sitter jeg på et helt vilt forsinka tog, 30 minutter for sent kom det til min stasjon.. Jada neida så. Håper jeg rekker jobben! Etter ruta skal vi være i Oslo 07:45, men det er vel bare å ta lang fart og drite i når toget ikke er kommer til Drammen enda og klokken er 07:16 just nu. 

Koselig om du velger å følge med i min dagbok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten et døgn senere. Nesten et helt døgn på en hverdag uten tog. Fy flate så digg! Har campa hos mine foreldre i natt, fordi det av og til er veldig deilig. Veldig deilig å slippe å stå opp 04:00, kjøre til toget, halvsove på toget halvannen time, bytte tog, prøve å ikke sovne på toget ti minutter, ut av toget inn på bussen, kikke passivt ut av vinduet fem minutter, hoppe ut av bussen og stresse bort til jobb så man er der til 07:00. 

 

For øvrig rakk jeg jobben i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alles mamma like masete som min, har jeg lurt litt på. Eller, jeg lurte litt på det i går kveld. Ble jo bombardert med spørsmål om det ene og det andre.. Kjører du bil nå? Har du vært hos besteforeldrene dine i det siste? Har du sagt opp leiligheten? Hvorfor ikke? Når skal du det? Hva står igjen? etc.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sovna jeg på toget - helt fantastisk :mrgreen: Har sikkert snorka da, haha. I så fall var jeg nok ikke alene om det :fnise:

 

Ellers var jeg i stallen i går og koste litt på hesten min. Han var glad som alltid! Så gav jeg kveldsmat til alle hestene (40 stk eller noe), feide ut i alle stallene og slukket for kvelden. Veldig hyggelig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag kveld på toget blir bare rør - nå går Linni Meister feat. Katastrofe og Staysmann - Øl på repeat i headsettet 😂 Gi meg en øl øl øl øl rapapaayooo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lange, slitsomme dager for tiden, som ikke blir noe bedre når de krydres med en HEFTIG forkjølelse.. Men jeg går på jobb da, litt texas om dagen med mye sykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Begynner snart å grine... Jeg må liksom vente med å få barn fordi det ikke passer seg nå (ja, jeg vet det er det fornuftige, men så vet jeg at vi hadde fint kunne fått et barn nå), mens disse unge mammabloggerne plopper ut unger titt og ofte. Det føles hvert fall sånn og det føles veldig urettferdig når jeg ønsker meg det så høyt 😫 Blir ikke bedre av at mamma bare "da jeg var like gammel som deg var jeg fire måneder på vei med deg" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...