AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #41 Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns du skal være rett frem. Spørt om dere skal finne på noe, det er komplement nok i seg selv. Da blir du ferdig med å lure på om det er noe der. Anonymkode: b5337...12b Da er det typisk meg å tenke noe sånt som at, viss han sier ja, "han sa sikkert ja bare for å være grei". Er det ikke en måte jeg kan "få han til å" spørre meg? Hadde vært så mye bedre... Orker ikke det evt avslaget... Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #42 Skrevet 7. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det typisk meg å tenke noe sånt som at, viss han sier ja, "han sa sikkert ja bare for å være grei". Er det ikke en måte jeg kan "få han til å" spørre meg? Hadde vært så mye bedre... Orker ikke det evt avslaget... Anonymkode: 0cd14...afc Jeg tenker at du må gå ut i fra at han vil noe mer hvis han sier ja. Heller avslag enn å leve i uvisshet. Fikk nylig responsen "Passer ikke akuratt nå, men kanskje senere" type. Vet at det er et avslag, men klarer ikke slå meg helt til ro med det, og det er jo litt der du er, bortsett fra at du fremdeles kan vinne noe :-) Anonymkode: b5337...12b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #43 Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at du må gå ut i fra at han vil noe mer hvis han sier ja. Heller avslag enn å leve i uvisshet. Fikk nylig responsen "Passer ikke akuratt nå, men kanskje senere" type. Vet at det er et avslag, men klarer ikke slå meg helt til ro med det, og det er jo litt der du er, bortsett fra at du fremdeles kan vinne noe :-) Anonymkode: b5337...12b Ja, må jo bare prøve å tenke sånn. Hjelp... Får vel bare gjøre det, uansett hvor skummelt det er... Angrer på at jeg ikke har vært tydeligere på at jeg er interessert, så hadde han kanskje spurt til nå. Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #44 Skrevet 8. mars 2016 Den 24 February 2016 at 0.26, AnonymBruker skrev: OK Jeg tenker at jeg viser jo interesse ved å skrive og å svare, og er vel ikke nødt til å pøse på med komplimenter enda kanskje. Tror det er litt dårlig med nett, ja. Og så er han der sammen med flere andre, og kan vel ikke akkurat skrive med meg "hele tiden". Anonymkode: 0cd14...afc Men dere har møttes en gang nå? Mente det sto dere ikke hadde vært på noen form for date tidligere? Anonymkode: d0ff1...d6d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #45 Skrevet 8. mars 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men dere har møttes en gang nå? Mente det sto dere ikke hadde vært på noen form for date tidligere? Anonymkode: d0ff1...d6d Vi har ikke det, nei. Begynner jo å lure om han ikke vil siden han ikke spør. Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #46 Skrevet 8. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke det, nei. Begynner jo å lure om han ikke vil siden han ikke spør. Anonymkode: 0cd14...afc Ok. Da er det jeg som misforstår, du skrev i en post "har så lyst til å møte han igjen, vi hadde så god kjemi sist" eller lignende, så tenkte dere kanskje hadde truffet hverandre siden trådstart. Hvorfor er det så viktig at han spør? Er det ikke bedre å spørre og finne ut av det? :-) Anonymkode: d0ff1...d6d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #47 Skrevet 8. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Da er det jeg som misforstår, du skrev i en post "har så lyst til å møte han igjen, vi hadde så god kjemi sist" eller lignende, så tenkte dere kanskje hadde truffet hverandre siden trådstart. Hvorfor er det så viktig at han spør? Er det ikke bedre å spørre og finne ut av det? :-) Anonymkode: d0ff1...d6d Vi har truffet hverandre et par ganger, men ikke datet, altså vært alene. Det var før trådstart. Vet ikke. Tror kanskje jeg trenger bekreftelsen i at han spør, så jeg ikke går og er usikker på om han faktisk vil. Men jeg vil jo absolutt finne ut av det, ja... Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #48 Skrevet 8. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har truffet hverandre et par ganger, men ikke datet, altså vært alene. Det var før trådstart. Vet ikke. Tror kanskje jeg trenger bekreftelsen i at han spør, så jeg ikke går og er usikker på om han faktisk vil. Men jeg vil jo absolutt finne ut av det, ja... Anonymkode: 0cd14...afc Vet ikke om noen god måte på å få han til og spørre. Kjenner ikke situasjonen godt nok. Slå heller et slag for kvinnedagen og spør Det verste som finns er å leve i uvisshet. Bedre å få avslag og komme seg videre, og enda bedre å få positiv respons og starte relasjonen. Anonymkode: d0ff1...d6d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #49 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om noen god måte på å få han til og spørre. Kjenner ikke situasjonen godt nok. Slå heller et slag for kvinnedagen og spør Det verste som finns er å leve i uvisshet. Bedre å få avslag og komme seg videre, og enda bedre å få positiv respons og starte relasjonen. Anonymkode: d0ff1...d6d Det er helt sant. Ja, kanskje kvinnedagen er dagen! Det var ikke så dumt Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #50 Skrevet 8. mars 2016 Den 25.2.2016 at 19.29, AnonymBruker skrev: Er det veldig mye i det at menn tar kontakt om de er interesserte? Ofte? Eller trenger noen menn at dama tar kontakt oftere? Ååå, nå tenker jeg for mye igjen... Er så redd for at dette skal gå dårlig...! ts Anonymkode: 0cd14...afc Ta kontakt, men ikke overlat alt til ham ved å stille spørsmål eller ved å forsøke å lokke ut ting av ham, stille ham til veggs hva angår følelser osv. Kontakten bør bestå av ting som får frem hvem du er, hva du liker, gjerne ting som er ment til å gjøre dagen hans lysere, som en vits, et bilde, en filmsnutt etc. Da vil han etterhvert assosiere deg med gode ting, skjønne at du er interessert, uten å føle seg presset. Og det er et godt utgangspunkt. Etterhvert vil dere få nok kontakt til at det blir naturlig å ta en kaffe eller noe slikt, bare dere to. Lykke til! Anonymkode: 6fcb8...2a2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #51 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt, men ikke overlat alt til ham ved å stille spørsmål eller ved å forsøke å lokke ut ting av ham, stille ham til veggs hva angår følelser osv. Kontakten bør bestå av ting som får frem hvem du er, hva du liker, gjerne ting som er ment til å gjøre dagen hans lysere, som en vits, et bilde, en filmsnutt etc. Da vil han etterhvert assosiere deg med gode ting, skjønne at du er interessert, uten å føle seg presset. Og det er et godt utgangspunkt. Etterhvert vil dere få nok kontakt til at det blir naturlig å ta en kaffe eller noe slikt, bare dere to. Lykke til! Anonymkode: 6fcb8...2a2 Takk for fine råd! Det du skriver får meg til å tenke at han kanskje ikke er klar for å spørre enda heller. At han kanskje trenger litt tid. Det kan jo være skummelt å be noen på date selv om man vet den andre er interessert. Jeg er litt redd for at jeg ikke får frem skikkelig at jeg er interessert, som jeg har skrevet tidligere. Komplimenter og sånn skal jo komme naturlig. Men jeg får prøve å ta naturlig kontakt framover og håpe at det ordner seg. Det har også gått dager uten kontakt tidligere uten at det, tilsynelatende, har hatt betydning for hans interesse Takk Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #52 Skrevet 8. mars 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for fine råd! Det du skriver får meg til å tenke at han kanskje ikke er klar for å spørre enda heller. At han kanskje trenger litt tid. Det kan jo være skummelt å be noen på date selv om man vet den andre er interessert. Jeg er litt redd for at jeg ikke får frem skikkelig at jeg er interessert, som jeg har skrevet tidligere. Komplimenter og sånn skal jo komme naturlig. Men jeg får prøve å ta naturlig kontakt framover og håpe at det ordner seg. Det har også gått dager uten kontakt tidligere uten at det, tilsynelatende, har hatt betydning for hans interesse Takk Anonymkode: 0cd14...afc I hvilke type settinger omgås dere ellers? Fest/Arbeid/Studier? Det er ikke en setting som snart er på hell igjen, der du kan være mer frempå? Enkelte ting er enklere å ta in the moment, face to face. Anonymkode: d0ff1...d6d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #53 Skrevet 8. mars 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: I hvilke type settinger omgås dere ellers? Fest/Arbeid/Studier? Det er ikke en setting som snart er på hell igjen, der du kan være mer frempå? Enkelte ting er enklere å ta in the moment, face to face. Anonymkode: d0ff1...d6d Fest. Blir jo litt festligheter i påsken, så kanskje vi møtes da. Vi møtes sjelden ellers, så det gjør at jeg føler det drar så ut nå... Er vel innafor å spørre om han skal dit jeg skal? Enig i det med face to face. Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #54 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for fine råd! Det du skriver får meg til å tenke at han kanskje ikke er klar for å spørre enda heller. At han kanskje trenger litt tid. Det kan jo være skummelt å be noen på date selv om man vet den andre er interessert. Jeg er litt redd for at jeg ikke får frem skikkelig at jeg er interessert, som jeg har skrevet tidligere. Komplimenter og sånn skal jo komme naturlig. Men jeg får prøve å ta naturlig kontakt framover og håpe at det ordner seg. Det har også gått dager uten kontakt tidligere uten at det, tilsynelatende, har hatt betydning for hans interesse Takk Anonymkode: 0cd14...afc Så bra! Jepp, mitt inntrykk er at det man bruker tid på å få til, ofte er det som varer lengst. Hastverk er lastverk, og alt det derre der. Det er ikke godt å si hvorvidt han er en person som fanger opp at du er interessert, eller om han er helt på motsatt side av skalaen og ikke tar slikt i det hele tatt. Men mitt intrykk er at det å vise interesse, være hyggelig, komme med passende komplimenter osv, ikke er skadelig i det hele tatt, og at det bare er sunt. Derimot tror jeg at det å stille den andre til veggs med forventninger virker sterkt mot sin hensikt. At den andre faktisk mister de følelsene han eller hun måtte ha fra før. Ergo kan denne utålmodigheten på å skulle vite med sikkerhet, fort ta det beste fra oss, og at det kan være her det er viktig å bremse ned. Særlig tror jeg dette gjelder kvinner i forhold til menn. Anonymkode: 6fcb8...2a2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #55 Skrevet 8. mars 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra! Jepp, mitt inntrykk er at det man bruker tid på å få til, ofte er det som varer lengst. Hastverk er lastverk, og alt det derre der. Det er ikke godt å si hvorvidt han er en person som fanger opp at du er interessert, eller om han er helt på motsatt side av skalaen og ikke tar slikt i det hele tatt. Men mitt intrykk er at det å vise interesse, være hyggelig, komme med passende komplimenter osv, ikke er skadelig i det hele tatt, og at det bare er sunt. Derimot tror jeg at det å stille den andre til veggs med forventninger virker sterkt mot sin hensikt. At den andre faktisk mister de følelsene han eller hun måtte ha fra før. Ergo kan denne utålmodigheten på å skulle vite med sikkerhet, fort ta det beste fra oss, og at det kan være her det er viktig å bremse ned. Særlig tror jeg dette gjelder kvinner i forhold til menn. Anonymkode: 6fcb8...2a2 Sant det! Det må jo ikke gå fort, og det kan jo gå bra uansett. Jeg kjenner han ikke godt nok til å vite om han oppfatter at jeg er interessert eller ikke. Tenker jeg får fortsette slik jeg har gjort og være meg selv. Noe må jeg jo ha gjort riktig for å få oppmerksomhet fra han, tenker jeg Jeg skal prøve å bremse og ta det litt som det kommer. Takk igjen! Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #56 Skrevet 8. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sant det! Det må jo ikke gå fort, og det kan jo gå bra uansett. Jeg kjenner han ikke godt nok til å vite om han oppfatter at jeg er interessert eller ikke. Tenker jeg får fortsette slik jeg har gjort og være meg selv. Noe må jeg jo ha gjort riktig for å få oppmerksomhet fra han, tenker jeg Jeg skal prøve å bremse og ta det litt som det kommer. Takk igjen! Anonymkode: 0cd14...afc Ja det du skriver der og som jeg har markert, er interessant! Det kan virke som mange kvinner tenker at dersom en mann ikke slår til med det samme, så er det dem selv som ikke er interessante nok. Mens for menn er det gjerne de tålmodige damene som er mest interessante og som dermed stikker av med ham og halve kongeriket. Ergo blir det en slags mismatch der. Jeg tror mange kvinner gjør lurt i å tenke på tålmodighet som et attraktivt element, litt på samme måte som et pent ytre, en god personlighet osv. Med andre ord, det er noe de bør øve seg opp på å ha, heller enn å forkaste. Anonymkode: 6fcb8...2a2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #57 Skrevet 8. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det du skriver der og som jeg har markert, er interessant! Det kan virke som mange kvinner tenker at dersom en mann ikke slår til med det samme, så er det dem selv som ikke er interessante nok. Mens for menn er det gjerne de tålmodige damene som er mest interessante og som dermed stikker av med ham og halve kongeriket. Ergo blir det en slags mismatch der. Jeg tror mange kvinner gjør lurt i å tenke på tålmodighet som et attraktivt element, litt på samme måte som et pent ytre, en god personlighet osv. Med andre ord, det er noe de bør øve seg opp på å ha, heller enn å forkaste. Anonymkode: 6fcb8...2a2 Som mann kan jeg ikke si meg enig, så det stemmer ikke i alle tilfeller. Det kan bli for mye venting og tålmodghet til at jeg tenker hun ikke er interessert og begynner å se meg om etter andre jenter. Jeg tror en mellomting er veien å gå, og nå virker det som ts allerede har vært i kontakt med denne fyren lenge. Anonymkode: b5337...12b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #58 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som mann kan jeg ikke si meg enig, så det stemmer ikke i alle tilfeller. Det kan bli for mye venting og tålmodghet til at jeg tenker hun ikke er interessert og begynner å se meg om etter andre jenter. Jeg tror en mellomting er veien å gå, og nå virker det som ts allerede har vært i kontakt med denne fyren lenge. Anonymkode: b5337...12b Takk for et annet syn på saken også. Jeg faller jo stadig tilbake på tanken om at hvis han vil, spør han. Tenker du at jeg bør spørre, eller vise enda mer interesse slik at han etterhvert spør? Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #59 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja det du skriver der og som jeg har markert, er interessant! Det kan virke som mange kvinner tenker at dersom en mann ikke slår til med det samme, så er det dem selv som ikke er interessante nok. Mens for menn er det gjerne de tålmodige damene som er mest interessante og som dermed stikker av med ham og halve kongeriket. Ergo blir det en slags mismatch der. Jeg tror mange kvinner gjør lurt i å tenke på tålmodighet som et attraktivt element, litt på samme måte som et pent ytre, en god personlighet osv. Med andre ord, det er noe de bør øve seg opp på å ha, heller enn å forkaste. Anonymkode: 6fcb8...2a2 Jeg vil jo absolutt ikke være for pågående, nei. Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #60 Skrevet 8. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for et annet syn på saken også. Jeg faller jo stadig tilbake på tanken om at hvis han vil, spør han. Tenker du at jeg bør spørre, eller vise enda mer interesse slik at han etterhvert spør? Anonymkode: 0cd14...afc Over hvor lang tid har dere snakket sammen? Jeg tenker at det ikke har så mye å si hvem som spør. Statistisk er det visst sånn at mye snakk over lengre periode uten at noen invitasjon, gjerne resulterer i at ting dabber av. Anonymkode: d0ff1...d6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå