AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #21 Skrevet 25. februar 2016 Er det veldig mye i det at menn tar kontakt om de er interesserte? Ofte? Eller trenger noen menn at dama tar kontakt oftere? Ååå, nå tenker jeg for mye igjen... Er så redd for at dette skal gå dårlig...! ts Anonymkode: 0cd14...afc
Lee Jones Skrevet 25. februar 2016 #22 Skrevet 25. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det veldig mye i det at menn tar kontakt om de er interesserte? Ofte? Eller trenger noen menn at dama tar kontakt oftere? Ååå, nå tenker jeg for mye igjen... Er så redd for at dette skal gå dårlig...! ts Anonymkode: 0cd14...afc Jeg tar ikke alltid kontakt selv om jeg er betatt. Mange sjenerte menn der ute som legger veldig mye i en avvisning og tar det personlig.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #23 Skrevet 25. februar 2016 15 minutter siden, Lee Jones skrev: Jeg tar ikke alltid kontakt selv om jeg er betatt. Mange sjenerte menn der ute som legger veldig mye i en avvisning og tar det personlig. Takk for svar! "Godt" å høre Mener du at du tror han føler jeg har avvist, eller at han er redd for å bli avvist fordi han har blitt det før? Skal jeg bare fortsette å ta kontakt? Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #24 Skrevet 25. februar 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det veldig mye i det at menn tar kontakt om de er interesserte? Ofte? Eller trenger noen menn at dama tar kontakt oftere? Ååå, nå tenker jeg for mye igjen... Er så redd for at dette skal gå dårlig...! ts Anonymkode: 0cd14...afc Fortsett å ta kontakt. Da føler han seg hvertfall ikke avvist. Folk tenker og tolker forskjellig. Holdt på med en jente en gang som var så nervøs for å møte meg at hun sa noe som "det er nok best å la meg gå". Jeg tok det som en blank avvisning. Noe jeg fikk vite i ettertid at hun ikke mente. Anonymkode: d0ff1...d6d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #25 Skrevet 25. februar 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsett å ta kontakt. Da føler han seg hvertfall ikke avvist. Folk tenker og tolker forskjellig. Holdt på med en jente en gang som var så nervøs for å møte meg at hun sa noe som "det er nok best å la meg gå". Jeg tok det som en blank avvisning. Noe jeg fikk vite i ettertid at hun ikke mente. Anonymkode: d0ff1...d6d Takk igjen Ja, man gjør så. Vanskelig dette her. Såpass, ja. Kjenner meg jo litt igjen i hun du skriver om faktisk. Skummelt hele greia. Men selvsagt spennende også Da fortsetter jeg slik jeg har gjort. Regner med jeg merker hvis han ikke er interessert lenger, ikke svarer og sånn. Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #26 Skrevet 25. februar 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: OK Jeg tenker at jeg viser jo interesse ved å skrive og å svare, og er vel ikke nødt til å pøse på med komplimenter enda kanskje. Tror det er litt dårlig med nett, ja. Og så er han der sammen med flere andre, og kan vel ikke akkurat skrive med meg "hele tiden". Anonymkode: 0cd14...afc Kjenner du deg igjen i at du er nervøs? Eller har du brukt "Best å la meg gå" type statement? Anonymkode: b5337...12b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #27 Skrevet 25. februar 2016 Siterte feil innlegg over. Skulle være dette: 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk igjen Ja, man gjør så. Vanskelig dette her. Såpass, ja. Kjenner meg jo litt igjen i hun du skriver om faktisk. Skummelt hele greia. Men selvsagt spennende også Da fortsetter jeg slik jeg har gjort. Regner med jeg merker hvis han ikke er interessert lenger, ikke svarer og sånn. Anonymkode: 0cd14...afc Anonymkode: b5337...12b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #28 Skrevet 25. februar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du deg igjen i at du er nervøs? Eller har du brukt "Best å la meg gå" type statement? Anonymkode: b5337...12b At jeg blir nervøs... Tror ikke jeg er lagd for dette her 🙈 Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #29 Skrevet 25. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: At jeg blir nervøs... Tror ikke jeg er lagd for dette her 🙈 Anonymkode: 0cd14...afc Litt nervøs blir vi alle når vi har noe å vinne Anonymkode: d0ff1...d6d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #30 Skrevet 25. februar 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt nervøs blir vi alle når vi har noe å vinne Anonymkode: d0ff1...d6d Ja, det er sant... Anonymkode: 0cd14...afc
MapleSirup Skrevet 26. februar 2016 #31 Skrevet 26. februar 2016 Den 23.2.2016 at 1.55, AnonymBruker skrev: Er det normalt å være helt ufattelig utålmodig i starten av et nytt bekjentskap som kanskje kan bli noe mer? Vi skriver litt med hverandre, og sender snap, men nå har det gått en uke siden sist vi skreiv frem og tilbake. Det skal sies at han er bortreist, så det kan selvfølgelig være grunnen. Men burde vi ikke skrive oftere, liksom? Er det bare jeg som er crazy og forventer for mye, eller er han ikke så interessert som jeg trodde? Er det slik at menn ikke tenker sånn over at det går dager uten? Råd, tips, tanker? PS: Neida, jeg sender ikke flere ganger daglig og maser Tenkte faktisk å la være å sende noe nå og se om han gjør det... Dumt? Anonymkode: 0cd14...afc Jeg må dessverre svare at jeg hadde skygget banen, om den jeg hadde en viss interesse for, var stressa på kontakten når jeg eksplisitt har uttalt at jeg er bortreist Menn er generelt myyyyye tregere enn kvinner på dette og du gjør klokt i å play it cool når det gjelder hyppighet av kontakt
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #32 Skrevet 26. februar 2016 7 minutter siden, MapleSirup skrev: Jeg må dessverre svare at jeg hadde skygget banen, om den jeg hadde en viss interesse for, var stressa på kontakten når jeg eksplisitt har uttalt at jeg er bortreist Menn er generelt myyyyye tregere enn kvinner på dette og du gjør klokt i å play it cool når det gjelder hyppighet av kontakt Så du synes jeg bør unngå å sende noe som helst til han evt gjør det, eller er litt kontakt ok? Nå er det max annenhver dag. Synes ikke det er så mye. Hva om han som en over her sa, tror jeg ikke er så interessert hvis jeg unngår å ta kontakt? Anonymkode: 0cd14...afc
MapleSirup Skrevet 26. februar 2016 #33 Skrevet 26. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Så du synes jeg bør unngå å sende noe som helst til han evt gjør det, eller er litt kontakt ok? Nå er det max annenhver dag. Synes ikke det er så mye. Hva om han som en over her sa, tror jeg ikke er så interessert hvis jeg unngår å ta kontakt? Anonymkode: 0cd14...afc Tja, JEG ville ventet til han kom hjem og helst enda en dag ettersom du allerede har tatt kontakt denne uken. I den grad jeg hadde sendt melding så hadde det vært alla" Håper turen står til forventningene bla bla...Snakkes når du er hjemme igjen .." Dernest hadde jeg ventet på svar Og ventet med å svare igjen.Han er fortsatt opptatt! Da sier man jo A: jeg er interessert. B: jeg tar ikke kontakt fordi jeg vet du er opptatt og jeg er ikke av den masete og usikre typen. Men, herregud, man skal jo ikke spille altfor mye heller. Man må jo få være seg selv!! Men mas i begynnelsen er litt skrekken ettersom gjerne begge parter er like usikre på hver sine måter.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #34 Skrevet 26. februar 2016 5 timer siden, MapleSirup skrev: Tja, JEG ville ventet til han kom hjem og helst enda en dag ettersom du allerede har tatt kontakt denne uken. I den grad jeg hadde sendt melding så hadde det vært alla" Håper turen står til forventningene bla bla...Snakkes når du er hjemme igjen .." Dernest hadde jeg ventet på svar Og ventet med å svare igjen.Han er fortsatt opptatt! Da sier man jo A: jeg er interessert. B: jeg tar ikke kontakt fordi jeg vet du er opptatt og jeg er ikke av den masete og usikre typen. Men, herregud, man skal jo ikke spille altfor mye heller. Man må jo få være seg selv!! Men mas i begynnelsen er litt skrekken ettersom gjerne begge parter er like usikre på hver sine måter. Takk for tips Er bare redd for at hvis jeg plutselig skriver enda mindre vil han tro jeg har mistet interessen... Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #35 Skrevet 26. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips Er bare redd for at hvis jeg plutselig skriver enda mindre vil han tro jeg har mistet interessen... Anonymkode: 0cd14...afc Holder han samtalen i gang når du kontakter ham? Anonymkode: b5337...12b 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #36 Skrevet 26. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Holder han samtalen i gang når du kontakter ham? Anonymkode: b5337...12b Ja, som regel. Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #37 Skrevet 7. mars 2016 Har tatt kontakt med han for å prøve å få i gang en samtale. Det gikk forsåvidt fint og vi "snakket" litt frem og tilbake. Men så stoppet liksom samtalen opp. Han spurte ikke meg om noe. Det kan selvfølgelig være fordi han ikke kom på noe å si, det hender jo, men ble likevel bittelitt skuffa. Men han svarte med flere setninger og smilefjes, så han gav jo på en måte inntrykk av å ville skrive. Jeg har ikke lyst å be han på date. Hvis han vil, vil jeg at han skal gjøre det. Men nå har jeg på en måte en litt dårlig følelse... Jeg vet at jeg tenker for mye og overanalyserer helt sikkert. Nå tenker jeg å prøve å la være å sende noe før han gjør det. Er han interessert vil han vel ta kontakt før eller siden? Har tidligere fått inntrykk av at han vil ha meg der, så hvorfor gjør han ikke noe mer? Siden jeg tok kontakt så forstår han vel at jeg vil... Trenger han tid, kanskje? Tanker? Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #38 Skrevet 7. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har tatt kontakt med han for å prøve å få i gang en samtale. Det gikk forsåvidt fint og vi "snakket" litt frem og tilbake. Men så stoppet liksom samtalen opp. Han spurte ikke meg om noe. Det kan selvfølgelig være fordi han ikke kom på noe å si, det hender jo, men ble likevel bittelitt skuffa. Men han svarte med flere setninger og smilefjes, så han gav jo på en måte inntrykk av å ville skrive. Jeg har ikke lyst å be han på date. Hvis han vil, vil jeg at han skal gjøre det. Men nå har jeg på en måte en litt dårlig følelse... Jeg vet at jeg tenker for mye og overanalyserer helt sikkert. Nå tenker jeg å prøve å la være å sende noe før han gjør det. Er han interessert vil han vel ta kontakt før eller siden? Har tidligere fått inntrykk av at han vil ha meg der, så hvorfor gjør han ikke noe mer? Siden jeg tok kontakt så forstår han vel at jeg vil... Trenger han tid, kanskje? Tanker? Anonymkode: 0cd14...afc Ikke la det bli et spill på hvem som tar kontakt og når man tar kontakt. Etter min erfaring bringer det sjeldent noe positivt. Hvertfall dersom du ønsker å bygge en god relasjon i fremtiden. Når snakket dere sammen sist? Har du gitt han komplimenter eller tegn på interesse utover at du har tatt kontakt? Hvis han har gitt deg tydlige tegn, uten å få noe tilbake, sitter han kanskje litt på gjerdet fordi han er usikker på deg. Hvor gamle er dere? Anonymkode: b5337...12b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #39 Skrevet 7. mars 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke la det bli et spill på hvem som tar kontakt og når man tar kontakt. Etter min erfaring bringer det sjeldent noe positivt. Hvertfall dersom du ønsker å bygge en god relasjon i fremtiden. Når snakket dere sammen sist? Har du gitt han komplimenter eller tegn på interesse utover at du har tatt kontakt? Hvis han har gitt deg tydlige tegn, uten å få noe tilbake, sitter han kanskje litt på gjerdet fordi han er usikker på deg. Hvor gamle er dere? Anonymkode: b5337...12b Nei, vil jo helst ikke spille noe spill. Vi snakket sammen på søndag. Nei, har ikke gitt han komplimenter. Synes det er vanskelig sånn ut av det blå, i hvert fall når det ikke er face to face. Jeg er 25, han 32. Er så redd for å virke masete. At jeg har tatt kontakt først flere ganger trodde jeg var tegn på interesse fra min side, men ser jo at det kanskje ikke er nok. Har veldig lyst til å treffe han igjen. Vi hadde så god kjemi sist. Men jeg tør ikke spørre. Vil være helt sikker på at han er interessert, og da vil jeg at han skal ta det initiativet. Hva synes du jeg bør gjøre? Hva kan jeg gi komplimenter om liksom? Anonymkode: 0cd14...afc
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #40 Skrevet 7. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, vil jo helst ikke spille noe spill. Vi snakket sammen på søndag. Nei, har ikke gitt han komplimenter. Synes det er vanskelig sånn ut av det blå, i hvert fall når det ikke er face to face. Jeg er 25, han 32. Er så redd for å virke masete. At jeg har tatt kontakt først flere ganger trodde jeg var tegn på interesse fra min side, men ser jo at det kanskje ikke er nok. Har veldig lyst til å treffe han igjen. Vi hadde så god kjemi sist. Men jeg tør ikke spørre. Vil være helt sikker på at han er interessert, og da vil jeg at han skal ta det initiativet. Hva synes du jeg bør gjøre? Hva kan jeg gi komplimenter om liksom? Anonymkode: 0cd14...afc Jeg syns du skal være rett frem. Spørt om dere skal finne på noe, det er komplement nok i seg selv. Da blir du ferdig med å lure på om det er noe der. Anonymkode: b5337...12b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå