Gå til innhold

Merkelig hjemmedate

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne indisk inspirerte kyllingretten du disket opp med...var den laget fra scratch...eller kjøpte du en av disse ferdigposene du tilsetter vann og kylling? Hvis så...kan jeg skjønne han syntes det var drittmat. Er så mange kvinner nå som ikke har peiling på å lage mat.

Anonymkode: 80d29...5d7

Det er ingen grunn til oppførselen hans

Anonymkode: 0f7d8...f29

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Summers skrev:

Leste tydeligvis ikke innleggene dine godt nok,  beklager det, men synes ikke det jeg skrev ble mindre relevant.

Jeg synes det blir litt annerledes når man er på jobb og ikke har mulighet til å forberede noe. Jeg kan ikke ta med mat jeg har laget på jobb,da vi ikke har kjøleskap der.Så eneste mulighet var å dra direkte på butikken etter jobb før jeg tok bussen til hans leilighet.Dette vet han.Jeg kastet vel bort ca.300 kr.i råvarer på å lage denne middagen og kommer ikke til å gjøre det igjen.

ts

Anonymkode: 1445c...7f2

• Liker 1
Skrevet

Fikk frysninger av hans oppførsel. Ville holdt med langt unna. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, LiljaMarie skrev:

Fikk frysninger av hans oppførsel. Ville holdt med langt unna. 

Såpass.Har du opplevd noe lignende?

Skrevet
Den 23.2.2016 at 18.23, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det blir litt annerledes når man er på jobb og ikke har mulighet til å forberede noe. Jeg kan ikke ta med mat jeg har laget på jobb,da vi ikke har kjøleskap der.Så eneste mulighet var å dra direkte på butikken etter jobb før jeg tok bussen til hans leilighet.Dette vet han.Jeg kastet vel bort ca.300 kr.i råvarer på å lage denne middagen og kommer ikke til å gjøre det igjen.

ts

Han var respektløs. Hvorfor i all verden gidder du å kaste bort tid på en fyr som dasser rundt hjemme og snylter på nav? Og som i tillegg ikke eier empati og som er frekk mot deg? Jeg syns HAN burde lage middagen hver gang jeg, han som ikke engang er i jobb!! Han er jo så lat at det er motbydelig...

Anonymkode: d4288...fb2

• Liker 3
Skrevet

Hjelpe meg så mye rare svar det kommer her.

Om så TS serverte pizza med ferdigbunn, posefyll og ferdig topping så forsvarer det ikke måten daten oppførte seg på.

Om han ikke likte maten så kunne han høflig takket nei til å spise uten å trakke på og ydmyke andre.

Det er ikke under noen omstendigheter akseptert å oppføre seg slik som daten gjorde, og det er helt tydelig at han ikke gjorde det i et forsøk på å være morsom eller for å spøke med henne. 

• Liker 3
Skrevet

Helt latterlig og fullstendig uakseptabelt. Vitner om en bortskjemt drittunge, og det ville vært dealbreaker for meg.

• Liker 1
Skrevet

Det var siste dag i arbeidsuken. Det ble nok en sen dag med jobb utover normal arbeidstid. Du hadde sagt ifra om akkurat det. Du er sulten og ganske sliten etter 5 lange dager med mye jobb som krever deg, Men du står på og leverer med et smil. 

Så er det endelig helg og du skynder deg hjemover fordi du skal ha en date på middagsbesøk. Tiden vil ikke rekke til, og ikke overskuddet heller, til å lage maten fra scratch. Maten er med andre ord ikke laget helt  bunnen, men den er varm og det er bedre enn hjemmelaget fra bunnen servert rundt midnatt.

Klaging hører ingensteds hjemme. Man er invitert på middag, det er en gave man får.

Å dukke opp 'på en snurr' og oppføre seg slik som TS beskriver det hadde vært siste date med den duden.

- uansett hvor dyktig han er på kjøkkenet.

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såpass.Har du opplevd noe lignende?

Nei, men synes denne oppførselen virkelig veldig merkelig og ubehagelig! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...