Gå til innhold

Hvorfor ikke date usikre menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Cordelia skrev:

Alle er usikre på et eller annet punkt. Det hele avgjøres vel av hvordan de håndterer denne usikkerheten, og hvordan den arter seg. Ingen er perfekte.

Dette.

Det er bedre å være sikker på att man er usikker, enn usikker på om man er sikker.

Endret av Rootz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er mann, hvordan vet du det?

Anonymkode: f10f2...b33

Kanskje nettopp fordi han er mann. 

Anonymkode: 67a91...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv datet jenter som har vært rimelig usikre, krevd enormt med bekreftelse og slitt med kroppsbildet sitt. Synes det er vanskelig å bli romantisk interessert i slike jenter, i bestefall synes jeg synd på dem og ønsker å hjelpe i verste fall så blir det bare slitsomt.

Anonymkode: e4a19...9b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er heller: HVORFOR date usikre menn?

Tro meg - den forrige kjæresten min var ekstremt usikker. Det ga utslag i sjalusi, kontrollerende og manipulerende atferd, i tillegg til at han ble en emosjonell vampyr. Til slutt var jeg helt utslitt og kvelt, og han klarte å la mye av sin egen usikkerhet komme til uttrykk ved at han sakte men sikkert ødela hele selvbildet mitt. Dessverre så jeg det ikke før jeg kom meg ut.

Nå er det JEG som må bygge meg opp på nytt. Ta opp kontakten med venner. Si fine ting til meg selv i speilet. Osv. Aldri en sånn mann igjen!

Han løper rundt som en desperado etter noen han kan fylle tomrommet inni seg med. Det handler aldri om jenta eller dem som par sammen, men hvordan HUN kan hjelpe han å mette hans behov. Som stadig vokser. Det hjelper ikke hvor mye man støtter og er der, han skal bare ha mer og mer. Gi han én ting i forholdet, og han sutrer over at han ikke fikk to. Gi han to, og han utpresser deg psykisk til å gi deg tre. Snart er du tatt med på en tur i full fart som en hjelpesløs hund i bånd, hvis du er dumsnill nok til å la deg manipulere. Av sutring, guilt trips, sinte telefoner, oppmerksomhetssyke og forsøk på å få deg til å føle at han er den eneste du kan få (gjennom å ødelegge deg).

Anonymkode: 8a8a7...61e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er heller: HVORFOR date usikre menn?

Tro meg - den forrige kjæresten min var ekstremt usikker. Det ga utslag i sjalusi, kontrollerende og manipulerende atferd, i tillegg til at han ble en emosjonell vampyr. Til slutt var jeg helt utslitt og kvelt, og han klarte å la mye av sin egen usikkerhet komme til uttrykk ved at han sakte men sikkert ødela hele selvbildet mitt. Dessverre så jeg det ikke før jeg kom meg ut.

Nå er det JEG som må bygge meg opp på nytt. Ta opp kontakten med venner. Si fine ting til meg selv i speilet. Osv. Aldri en sånn mann igjen!

Han løper rundt som en desperado etter noen han kan fylle tomrommet inni seg med. Det handler aldri om jenta eller dem som par sammen, men hvordan HUN kan hjelpe han å mette hans behov. Som stadig vokser. Det hjelper ikke hvor mye man støtter og er der, han skal bare ha mer og mer. Gi han én ting i forholdet, og han sutrer over at han ikke fikk to. Gi han to, og han utpresser deg psykisk til å gi deg tre. Snart er du tatt med på en tur i full fart som en hjelpesløs hund i bånd, hvis du er dumsnill nok til å la deg manipulere. Av sutring, guilt trips, sinte telefoner, oppmerksomhetssyke og forsøk på å få deg til å føle at han er den eneste du kan få (gjennom å ødelegge deg).

Anonymkode: 8a8a7...61e

Min erfaring også, usikre mennesker er ofte egoistiske og bruker andre mennesker for å selv føle seg bedre. De ønsker ikke å gi, de ønsker en de kan ta fra.

Anonymkode: e4a19...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke være den som må trøste eller verifisere gode egenskaper/estetikk.

En usikker mann er ofte en sjalu mann.

En usikker mann vil få meg til å føle meg mandig.

En usikker mann vil ikke få meg til å føle meg trygg.

En usikker mann vil ikke klare å slappe av under sex++

En usikker mann vil kanskje ikke dele fortid, dårlige egenskaper/erfaringer eller nåværende følelser. 

Orker ikke å gruble over slikt. Rett og slett. Ville blitt usikker selv til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Eighth Planet skrev:

Orker ikke være den som må trøste eller verifisere gode egenskaper/estetikk.

En usikker mann er ofte en sjalu mann.

En usikker mann vil få meg til å føle meg mandig.

En usikker mann vil ikke få meg til å føle meg trygg.

En usikker mann vil ikke klare å slappe av under sex++

En usikker mann vil kanskje ikke dele fortid, dårlige egenskaper/erfaringer eller nåværende følelser. 

Orker ikke å gruble over slikt. Rett og slett. Ville blitt usikker selv til slutt.

Tror kanskje det var et slikt svar jeg var ute etter for å bekrefte egne tanker. TAKK!

TS.

Anonymkode: 84b4e...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...