AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #21 Skrevet 21. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er boilogisk laget til å bli tiltrukket av folk som er selvsikre, så enkelt er det bare. Anonymkode: 30446...1e0 Jeg vet ikke helt. Jeg liker Knausgård bedre enn Donald Trump. Anonymkode: 9b637...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #22 Skrevet 21. februar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt. Jeg liker Knausgård bedre enn Donald Trump. Anonymkode: 9b637...c5f Ifølge Patti Stanger burde kvinner holde seg unna både usikre menn og menn med psykopatiske trekk. Mulig at å være sammen med en slik gir noe samme utslag. Anonymkode: 84b4e...32e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #23 Skrevet 21. februar 2016 1 time siden, Cordelia skrev: Alle er usikre på et eller annet punkt. Det hele avgjøres vel av hvordan de håndterer denne usikkerheten, og hvordan den arter seg. Ingen er perfekte. Er nok lettere å bli tilgitt for usikkerheten som kvinne enn mann ihvertfall...hehe Slipper å ta noen risiko eller initiativ heller dere ...det må jo og være greit Anonymkode: afeec...d6b 1
Cordelia Skrevet 21. februar 2016 #24 Skrevet 21. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er nok lettere å bli tilgitt for usikkerheten som kvinne enn mann ihvertfall...hehe Slipper å ta noen risiko eller initiativ heller dere ...det må jo og være greit Anonymkode: afeec...d6b Morsom du! 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #25 Skrevet 21. februar 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok lettere å bli tilgitt for usikkerheten som kvinne enn mann ihvertfall...heheSlipper å ta noen risiko eller initiativ heller dere ...det må jo og være greit Anonymkode: afeec...d6b Oog, det kan du takke ditt eget kjønn for, siden det alltid er noen av dere som tar initiativ slik at mange av oss slipper. Anonymkode: b8654...b5d
Gjest godt Skrevet 21. februar 2016 #27 Skrevet 21. februar 2016 Det kommer heeelt an på hvordan usikkerheten manifisterer seg, for min del! Er det en sjenert mann er jeg ikke redd for å ta initiativ og forsikre ham om at jeg ønsker hans selskap frem til han blir tryggere på meg. Er han derimot selvdestruktiv, nekter å ta til seg komplimenter, etc er det verre og jeg ville nok blitt rådvill og frustrert. Kan dermed ikke si at jeg ikke ville datet en usikker mann "dermed basta". Det sees an fra situasjon til situasjon. Jeg er jo usikker selv, som alle andre kan være. Ofte kan en annen person være med på å lette dette.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #28 Skrevet 21. februar 2016 Min mann har litt problemer med selvtilliten som henger igjen etter ungdomsårene. Det er heldigvis ikke sånn at han prøver å gjemme seg eller at det vises på noen måte at han ikke har så høy selvtillit, men han er veldig selvsikker samtidig. Han snakker med alle rundt seg, er inkluderende, varm og snill og har generelt mye å gi. Jeg fant ikke ut at han "sleit" med selvtilliten før jeg sa jeg synes han var så pen en mann, for han visste ikke helt hva han skulle si. Nå har han blitt så vandt med å høre at jeg synes han er så fin (jeg sier det 20 ganger daglig fordi jeg selvsagt synes han er veldig fin, for det er han virkelig) at han bare sier "ja, takk" eller bare ler. Han har i alle fall ingen grunn til å ikke synes så mye om eget utseende, for han kunne vært undertøysmodell om han hadde villet da han har et helt perfekt utseende og kropp. Jeg elsker han ihvertfall uavhengig av hva han mener om sitt eget utseende. Anonymkode: de6b3...786 1
Gjest Skrevet 21. februar 2016 #29 Skrevet 21. februar 2016 Min erfaring tilsier at menn som er veldig usikre på seg selv har lettere for å være utro hvis de får muligheten.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #30 Skrevet 21. februar 2016 47 minutter siden, Cordelia skrev: Morsom du! Jeg har humor...men ikke på den der måten...hehe. Hvis du føler at det ikke er lett nok å være kvinnfolk så skal du være glad for at du slipper å være mannfolk tror jeg Anonymkode: afeec...d6b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #31 Skrevet 21. februar 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oog, det kan du takke ditt eget kjønn for, siden det alltid er noen av dere som tar initiativ slik at mange av oss slipper. Anonymkode: b8654...b5d Er sant det ..det å være sjenert som mann er mye verre enn å være både lav, skalla og feit samtidig. Anonymkode: afeec...d6b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #32 Skrevet 21. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sant det ..det å være sjenert som mann er mye verre enn å være både lav, skalla og feit samtidig. Anonymkode: afeec...d6b Men det går det ann å gjøre noe med Anonymkode: 84b4e...32e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #33 Skrevet 21. februar 2016 Er langt "verre" ting enn å være usikker (lav, stygg, psykisk syk, overvektig), men det er som regel ikke noe de fleste ønsker. Å være partner med noen som er usikre (kommer selvførgelig ann på hvilke omeråder han er usikker på), er slitsomt, kan smitte over og det kan tære på den andre parten i forholdet. Usikre mennesker burde jobbe med seg selv før de går inn i et forhold. Dersom man absolutt vil ha kjæreste og er usikker/har mangler, så må man være villig til å kompansere. Man kan ikke forvente en "vanlig" (misforstå meg rett) - dame når man selv ikke kan bidra med det samme. Anonymkode: a90b1...19f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #34 Skrevet 21. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det går det ann å gjøre noe med Anonymkode: 84b4e...32e Nei egentlig ikke ..er en del av personligheten. Anonymkode: afeec...d6b
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #35 Skrevet 22. februar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er langt "verre" ting enn å være usikker (lav, stygg, psykisk syk, overvektig), men det er som regel ikke noe de fleste ønsker. Å være partner med noen som er usikre (kommer selvførgelig ann på hvilke omeråder han er usikker på), er slitsomt, kan smitte over og det kan tære på den andre parten i forholdet. Usikre mennesker burde jobbe med seg selv før de går inn i et forhold. Dersom man absolutt vil ha kjæreste og er usikker/har mangler, så må man være villig til å kompansere. Man kan ikke forvente en "vanlig" (misforstå meg rett) - dame når man selv ikke kan bidra med det samme. Anonymkode: a90b1...19f Verre ? nei egentlig ikke ..men det er forskjell på å være usikker og sjenert da. Ingen av delene drar damer da men likevel. Anonymkode: afeec...d6b
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #36 Skrevet 22. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei egentlig ikke ..er en del av personligheten. Anonymkode: afeec...d6b Ja du tenker det er en personlighetsforstyrrelse å være sjenert? Anonymkode: 84b4e...32e
Arktis Skrevet 22. februar 2016 #37 Skrevet 22. februar 2016 Den tryggheten en person utstråler når han er sikker på seg selv, er veldig attraktivt. Glem den overselvsikre og brautende, det blir helt feil for meg. Jeg foretrekker noe rolig, balansert og trygt. En som er fornøyd med seg selv, fornøyd med livet. Synes forresten en del av de som utad virker veldig selvsikre, er de som kan stresse seg selv og omgivelsene mest opp når de først blir litt nervøse. Da er det bedre med en litt jevn linje, enn en som er stor i kjeften og etterpå skjelver som et aspeløv.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #38 Skrevet 22. februar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja du tenker det er en personlighetsforstyrrelse å være sjenert? Anonymkode: 84b4e...32e Nei hva får deg til å tenke slik ? Anonymkode: afeec...d6b
auto Skrevet 22. februar 2016 #39 Skrevet 22. februar 2016 Det som er litt trist er at en del av disse usikre mennene har hatt en vanskelig bakgrunn med mobbing og ekskludering på skolen. Har man vokst opp med å gå alene i friminuttene eller sitte alene på skolebussen hver dag så gjør det noe med personligheten din. Man blir ikke kvitt barndom/ungdomsminner, den er dessverre noe som kan følge en resten av livet. Har man ikke lært å sosialisere som ung kan man få det trøblete som voksen med lav selvtillit og problemer med å forholde seg til andre mennesker. Noen ender opp som ensomme. 2
auto Skrevet 22. februar 2016 #40 Skrevet 22. februar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ifølge Patti Stanger burde kvinner holde seg unna både usikre menn og menn med psykopatiske trekk. Mulig at å være sammen med en slik gir noe samme utslag. Anonymkode: 84b4e...32e Kvinner holder seg allerede unna dem, så det er ikke noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå