Gå til innhold

Hvorfor ikke date usikre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere grunner til ikke date menn som er usikre på seg selv?

Anonymkode: 84b4e...32e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner er boilogisk laget til å bli tiltrukket av folk som er selvsikre, så enkelt er det bare.

Anonymkode: 30446...1e0

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er boilogisk laget til å bli tiltrukket av folk som er selvsikre, så enkelt er det bare.

Tenkte mer på om det finnes spesifikke grunner til at en dame burde unngå å date en usikker mann?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte mer på om det finnes spesifikke grunner til at en dame burde unngå å date en usikker mann?

Ikke utenom at de som regel ikke tenner på det.

Skrevet

Mennesker som er usikre på seg selv er gjerne slitsomme.

• Liker 4
Skrevet

Ikke utenom at de som regel ikke tenner på det.

Hvis du er mann, hvordan vet du det?

Anonymkode: f10f2...b33

Skrevet

En gjennomsnittskvinne vil kanskje ikke like usikre menn. Men en gjennomsnittsmann vil ikke like stygge kvinner heller. Dersom du går etter den gjengse, basic bitchen, så kommer du nok ikke så langt. Leter du mer etter personer som matcher egen personlighet, så er sjansene større. Men så klart, av og til faller man ikke for noen og sånn er det.

Anonymkode: afbe4...16a

• Liker 1
Skrevet

-Folk som er usikre på seg selv kan være slitsomme å være med, uansett kjønn

-Usikkerhet kan smitte over på en selv

Anonymkode: d5051...c46

• Liker 2
Skrevet

Bare tenker høyt her.  Men usikre menn kan i blant være mer slitsomme en usikre damer.  De som i tillegg gjerne vil passe inn i stereotypt bilde av maskulinitet, og derfor må ha hjelp til å dekke over usikkerheten.

• Liker 3
Gjest Cartman
Skrevet

Alle menn er usikre. De som sier at de er selvsikre er de mest usikre. Usikkerheten viser seg på ulike områder. I mitt tilfelle er jeg usikker på kvinner og dating. Hvorfor? For det første forstår jeg ikke kvinner på dette området. I tillegg er jeg ikke pen. På andre områder har jeg en ekstrem selvtillit, som jobb, politikk, filosofi og hverdagsproblemer. For andre mennesker er det motsatt. En kompis av meg har ekstrem selvtillit når det gjelder damer, men sliter med de enkleste hverdagsproblemer.

Skrevet

Han kan godt være litt usikker på noen områder, som f.eks. litt sjenert overfor en dame han liker, eller redd for å holde tale i forsamlinger. Men gjennomgående usikkerhet som mann - f.eks. at han er fysisk svak, ikke tør å ta konfrontasjoner, lar seg kjøre over - er ikke aksetabelt.

Anonymkode: 9b637...c5f

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Cartman skrev:

Alle menn er usikre. De som sier at de er selvsikre er de mest usikre. Usikkerheten viser seg på ulike områder. I mitt tilfelle er jeg usikker på kvinner og dating. Hvorfor? For det første forstår jeg ikke kvinner på dette området. I tillegg er jeg ikke pen. På andre områder har jeg en ekstrem selvtillit, som jobb, politikk, filosofi og hverdagsproblemer. For andre mennesker er det motsatt. En kompis av meg har ekstrem selvtillit når det gjelder damer, men sliter med de enkleste hverdagsproblemer.

Innlegget er faktisk inspirert av et innlegg du skrev her inne tidligere om at usikre menn kunne gi dama dårlig selvtillit på områder hun ikke har hatt det før. :)

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Summers skrev:

Mennesker som er usikre på seg selv er gjerne slitsomme.

Jeg synes det kan være minst like slitsomt med folk som er forutinntatte og ufølsomme.

• Liker 8
Skrevet

Man kan bli veldig usikker på selv. Jeg har nettopp kommet ut av et forhold med en usikker gutt, og det har gjort meg selv usikker og selvbebreidende. 

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Innlegget er faktisk inspirert av et innlegg du skrev her inne tidligere om at usikre menn kunne gi dama dårlig selvtillit på områder hun ikke har hatt det før. :)

Bra at du lytter til meg. Cartman aka inspirasjonskilden.

Menn som er usikre på flere av livets områder er gjerne destruktive samlivspartnere, da de lar usikkerheten sin gå utover andre. Man må hele tiden trygge dem, men selv det kan være vanskelig. Gir man dem komplimenter, så tror de ikke på det. Gir man dem kritikk, så blir de enten sure eller deprimerte.

Skrevet

Å være sammen med en mann som er usikker på seg selv i et forhold, tar jo helt knekken på en stakkar. Det er fryktelig slitsomt og ofte er han av/på hele tiden. Det er et slit. 

Vi vil ha en mann som viser med hele seg at han vil være med oss. Viser han dette får han uten tvil det samme tilbake. 

Anonymkode: 0dac6...c4d

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det kan være minst like slitsomt med folk som er forutinntatte og ufølsomme.

Jeg som trodde det var positive egenskaper....

• Liker 1
Skrevet

Usikre mennesker er slitsomme uavhengig av kjønn. Det er mange måter å være usikre på. Er det usikkerhet på seg selv kan de lett bli sjalu, ta beslutninger motivert av frykt og bli altfor avhengig av den andre parten. Ha lite egne meninger og la avgjørelser være opp til partneren og blir klengete.

Er de usikker på forholdet så er de umulige å stole på. Man kan ikke være i et forhold med noen man ikke vet hvor man har.

Usikkerhet og liten tro på seg selv er lite tiltrekkende egenskaper fordi det fungerer dårlig i et parforhold

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Summers skrev:

Jeg som trodde det var positive egenskaper....

Selvfølgelig trodde du ikke det.

Anonymkode: f10f2...b33

• Liker 2
Skrevet

Alle er usikre på et eller annet punkt. Det hele avgjøres vel av hvordan de håndterer denne usikkerheten, og hvordan den arter seg. Ingen er perfekte.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...