Gå til innhold

Mudd


Aelwyn

Anbefalte innlegg

Miss sixty blir derimot veeeeeeldig fjortis slik veldig mange 14-15åringer bruker dem: 3 nummer for små!!Skjønner ikke at det går an jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MUDD er ikke populært i usa heller..fjortissmerke..

igjen MIN MENING..

Du sa jo nettopp at det var overalt? Da må det jo nesten være populært..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Miss sixty blir derimot veeeeeeldig fjortis slik veldig mange 14-15åringer bruker dem: 3 nummer for små!!Skjønner ikke at det går an jeg :roll:

Jeg så et grusomt eksempel i en butikk her en dag; jenta hadde så trang bukse at det så ut som hun hadde et bildekk rundt midjen. Ser de det ikke selv????? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså..forbinder JC generelt med FJORTISS..

Hvis du leste godt..skrev je med unntak..Lee og Levis er akseptert..

MUDD er ikke populært i usa heller..fjortissmerke..

igjen MIN MENING..

Hehe... men nå syns ikke jeg amerikanere er de beste til å kle seg heller.

Så om det ikke er populært der tar jeg ikke det så høytidelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så et grusomt eksempel i en butikk her en dag; jenta hadde så trang bukse at det så ut som hun hadde et bildekk rundt midjen. Ser de det ikke selv????? :o

Virker ikke akkurat slik nei...Synes det er fryktelig mange av dem om dagen også... Glad jeg aldri var slik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har på følelsen at Mudd jeans er beregnet på syltynneaneroksiafjortizzjenter. Kan hende jeg tar feil, men ettersom jeansene er utrolig smale og samtidig "moterike", er jeg redd for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de ikke flinke til å kle seg i USA? Den var rar altså..tror ikke du har vært der..og har heller det inntrykket om de "feite amerikanerne" i hodet! :-)

De fleste stedene jeg besøkte så jeg som oftest trendy folk rundt meg, matchende sko og veske..litt sånnn hollywood inspirert..og butikkene sa jo sitt da..

Men du finner sikkert en del folk som ikke kan kle seg heller..som her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det finns folk som ikke er flinke til å kle seg i Norge og det finnes folk som ikke er flinke til å kle seg i USA. Det betyr ikke at alle kler seg dårlig, så det blir litt dumt å diskutere... :roll:

Angående Mudd buksene så er de egentlig ikke så syltynnanoreksiafjortizzjente-vennlige, størrelsene går ganske høyt og de er jo stretch så alle kan få en på, om de vil..selv om det kanskje ikke er like pent, men det får bli deres sak og ikke vår :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis det er merket som folk ikke liker' date=' så er det jo bare å pirke det av,...(på buksene altså,..)[/quote']

:hoho: nettopp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagensdiva skrev:

MUDD er ikke populært i usa heller..fjortissmerke..

igjen MIN MENING..

Du sa jo nettopp at det var overalt? Da må det jo nesten være populært..?!''

EHh..jeg sa at jeg så det overalt..så sa jeg fjortissmerke..ergo mente jeg at jeg så buksene på fjortisser...er det veldig vanskelig å forstå?

Noen nevnte her "smak og behag", ærligtalt..alt under velvære, klær ogkosmetikk er smak og behag..det betyr jo ikke at vi ikke kan diskutere noe fordi alle mener forskjellig..så det blir nesten litt teit å dra inn "smak og behag" setningen under et hvert innlegg..sorry!

Enig med hun som sa at man finner folk som kan kle seg og ikke kle seg i alle land..blir dermed feil å fokusere på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mylian skrev:

Jeg liker ikke Mudd. absolutt ikke min stil og minner meg altfor mye om fjortis.

Jepp!

Helt enig.

Akkurat det jeg oxo mener...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...