AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Del Skrevet 20. februar 2016 Hei, jeg tenkte å lage en sekk til min niese til konfirmasjondagen. Jeg tenkte at den kunne innholde råd om fremtiden eks råd om hva man skal gjøre når man får kjærlighetsorg, eller andre ting man kan få bruk for. Et album med de største øyeblikkene. Noe som har andre eksempeler om hva jeg kan ligge oppi den sekken? På forhånd tusen takk. Anonymkode: a27f7...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 21. februar 2016 #2 Del Skrevet 21. februar 2016 Ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. Frk.K, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Del Skrevet 21. februar 2016 Å, det hørtes koselig ut Kanskje du kan legge ting du vet hun liker godt oppi? Favoritt sjokolade, parfyme? Anonymkode: 4a081...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #4 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg driver med scrapping, og det er veldig populært å lage "førstehjelpsskrin" til både bryllup, jubilanter og ungdom. Tilsvarede kan jo du ha i sekken. Artige eksempler er: Ørepropper: vil ikke høre-propper Telys: for dager som ser mørke ut Lommelykt: når du trenger lys i tunellen Kleenex: til å tørke gledes tårer eller andre tårer Plaster: får sårede følelser Viskelær: for å minne deg på at du kan viske ut feil Håndkrem: kreativitetskrem for hendene Skrujern: for å minne deg på at du kan alt du vil - eller når noen har en skrue løs Sedler: Krisekasse Mynter: Krisekasse til veldig trange tider Røde nonstop: tålmodighetspiller Gule nonstop: antimasepiller Grønne nonstop: telefonpiller når overforbruk av telefon inntreffer Smil sjokolade: når du trenger et smil Ispinne: for å minne deg på å holde hodet kaldt Dette var forslag jeg kom på i farta, kan tilpasses konfirmanten. Anonymkode: 39edd...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 22. februar 2016 #5 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg ville heller gitt noe man faktisk har bruk for gjennom livet, nemlig en skikkelig verktøykasse med skikkelig verktøy. Kjærlighet og tilhørende sorger osv er uansett ulikt fra person til person og noe man må oppleve selv på sin egen måte. Men har hun skikkelige verktøy kan hun greie seg selv med de praktiske tingene og slippe å gjøre seg avhengig av andres hjelp til den minste småting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #6 Del Skrevet 22. februar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg driver med scrapping, og det er veldig populært å lage "førstehjelpsskrin" til både bryllup, jubilanter og ungdom. Tilsvarede kan jo du ha i sekken. Artige eksempler er: Ørepropper: vil ikke høre-propper Telys: for dager som ser mørke ut Lommelykt: når du trenger lys i tunellen Kleenex: til å tørke gledes tårer eller andre tårer Plaster: får sårede følelser Viskelær: for å minne deg på at du kan viske ut feil Håndkrem: kreativitetskrem for hendene Skrujern: for å minne deg på at du kan alt du vil - eller når noen har en skrue løs Sedler: Krisekasse Mynter: Krisekasse til veldig trange tider Røde nonstop: tålmodighetspiller Gule nonstop: antimasepiller Grønne nonstop: telefonpiller når overforbruk av telefon inntreffer Smil sjokolade: når du trenger et smil Ispinne: for å minne deg på å holde hodet kaldt Dette var forslag jeg kom på i farta, kan tilpasses konfirmanten. Anonymkode: 39edd...5b8 Supert, mange gode ideer. ☺ Anonymkode: a27f7...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #7 Del Skrevet 22. februar 2016 12 timer siden, asterix skrev: Jeg ville heller gitt noe man faktisk har bruk for gjennom livet, nemlig en skikkelig verktøykasse med skikkelig verktøy. Kjærlighet og tilhørende sorger osv er uansett ulikt fra person til person og noe man må oppleve selv på sin egen måte. Men har hun skikkelige verktøy kan hun greie seg selv med de praktiske tingene og slippe å gjøre seg avhengig av andres hjelp til den minste småting. Hva ligger du i ordet verktøy. Har du noe eksempler ? Anonymkode: a27f7...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #8 Del Skrevet 22. februar 2016 Den 21.2.2016 at 22.39, AnonymBruker skrev: Å, det hørtes koselig ut Kanskje du kan legge ting du vet hun liker godt oppi? Favoritt sjokolade, parfyme? Anonymkode: 4a081...5cf Ja, vurderte sjokolade 😉 Anonymkode: a27f7...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 23. februar 2016 #9 Del Skrevet 23. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ligger du i ordet verktøy. Har du noe eksempler ? Anonymkode: a27f7...72f Hammer, sag, tollekniv, brekkjern, drill med bits, rørtang, avbitertang, tommestokk osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå