Kragebein Skrevet 21. februar 2016 #101 Del Skrevet 21. februar 2016 Tråden er ryddet for personangrep. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 22. februar 2016 #102 Del Skrevet 22. februar 2016 Er det restskatt det er snakk om, så er det vel bare å la det gå til lønnstrekk? Da kan du forhandle fram til en brukbar avbetalingsplan med kemneren på 15-30% trekk per. mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. februar 2016 #103 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Kanskje du skal slutte å tro at kjæresten din er en bank. Endret 22. februar 2016 av Aegon Targaryen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 22. februar 2016 #104 Del Skrevet 22. februar 2016 Bare betal det med kontokreditt? Da er det bare sånn 16 prosent effektiv rente, det er bare sånn 200 kroner i måneden. Så kjøper du litt mindre vin neste måned så har du betalt det ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 22. februar 2016 #105 Del Skrevet 22. februar 2016 Alt i førsteinnlegget tyder på rotete økonomi, så hvordan du kan påstå at du har ryddig økonomi skjønner jeg ikke. Full forståelse for at din samboer ikke ønsker å låne deg penger! Få orden på rotet ditt og ikke gjør deg avhengig av foreldre for å klare å gjøre opp for deg. Når du klarer deg selv over tid og samtidig klarer å spare, da kan du snakke om ryddig økonomi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 22. februar 2016 #106 Del Skrevet 22. februar 2016 Hadde ikke lånt deg penger. Hadde du hatt ryddig økonomi og en ryddig økonomisk historie hadde saken vært en annen. Å bruke forholdet som et maktmiddel er ikke annet enn patetisk. Når det er sagt, så har jeg lånt kjæresten mer penger enn 9000, men det er fordi han har en ryddig økonomi. Dersom han ikke hadde hatt det, hadde jeg aldri lånt han noe. Du høres ikke særlig voksen ut heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #107 Del Skrevet 22. februar 2016 16 minutter siden, Jolene skrev: Hadde ikke lånt deg penger. Hadde du hatt ryddig økonomi og en ryddig økonomisk historie hadde saken vært en annen. Å bruke forholdet som et maktmiddel er ikke annet enn patetisk. Når det er sagt, så har jeg lånt kjæresten mer penger enn 9000, men det er fordi han har en ryddig økonomi. Dersom han ikke hadde hatt det, hadde jeg aldri lånt han noe. Du høres ikke særlig voksen ut heller. Folk som har ryddig økonomi trenger da ikke å låne titusener privat? Anonymkode: 4391b...e65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 22. februar 2016 #108 Del Skrevet 22. februar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som har ryddig økonomi trenger da ikke å låne titusener privat? Anonymkode: 4391b...e65 Nå skrev jeg heller ikke hva det gjaldt, gjorde jeg? Til opplysning så har han en ryddig økonomi Poenget mitt er at det er forskjell på å låne penger til folk som har en ryddig økonomi og en ryddig økonomisk historie, kontra mennesker som ikke greier noen av delene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 22. februar 2016 #109 Del Skrevet 22. februar 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #110 Del Skrevet 26. februar 2016 Da var hun dumpa. Den gjerrige bleikfeite fisen. Skal bli deilig å gå helgen i møte som singel, lykkelig og fri Tusen takk til min fantastiske kollega som faktisk er en ekte venn og som redder meg Han fortjener verdens største takk. Klem fra TS Anonymkode: 86ca5...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #111 Del Skrevet 26. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da var hun dumpa. Den gjerrige bleikfeite fisen. Skal bli deilig å gå helgen i møte som singel, lykkelig og fri Tusen takk til min fantastiske kollega som faktisk er en ekte venn og som redder meg Han fortjener verdens største takk. Klem fra TS Anonymkode: 86ca5...a13 Mer glad på hennes vegne som slipper å bli presset til å låne bort penger... du får ha lykke til videre Anonymkode: c1a0a...4e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #112 Del Skrevet 26. februar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mer glad på hennes vegne som slipper å bli presset til å låne bort penger... du får ha lykke til videre Anonymkode: c1a0a...4e2 Hun er helt knust hun. Skjønner jo godt det. Et stort tap for henne at jeg drar Anonymkode: 86ca5...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 26. februar 2016 #113 Del Skrevet 26. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er helt knust hun. Skjønner jo godt det. Et stort tap for henne at jeg drar Anonymkode: 86ca5...a13 Jada, men det sier jo folk at de er når du går ut av forhold med fæle mishandlere også. Men så går det ei stund, og de oppdager at de faktisk har det mye bedre uten. Du har nok gjort henne en tjeneste. Håper kollegaen din får tilbake pengene til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå