Berit Skrevet 19. februar 2016 #61 Del Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neida. vi mennesker er alle like mye verdt. Ts Anonymkode: 86ca5...a13 Godt du mener det. Men forstod ikke det du sa at hun får i pose og sekk, og det var underfostått hvis hun ikke betaler deg lån på 9000 kr. Høres jo ikke riktig ut vel? At hun har sagt at du er hennes trofekjæreste, kan sammenlignes med å si til sin kjæreste at jeg elsker deg, du er min maskot, min helt osv. Det er både normalt og sånn det skal være at kjærester kaller hverandre. Du kaller vel henne noe like hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #62 Del Skrevet 19. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lese innlegget kanskje? Jeg er ingen mann Anonymkode: 86ca5...a13 Du er heldig som kan sette på deg Janusansiktet ditt, bytter kjønn alt etter som hvilket innlegg du svarer på, Anonymkode: e6139...ba1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #63 Del Skrevet 19. februar 2016 Trofekjæreste er vel ikke akkurat positivt.. Ja, du er sikkert kjekk, men ellers er du dum som ett brød uten penger...... Er det som er en trofekjæreste.. Anonymkode: 8dd2c...13a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #64 Del Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, Berit skrev: Godt du mener det. Men forstod ikke det du sa at hun får i pose og sekk, og det var underfostått hvis hun ikke betaler deg lån på 9000 kr. Høres jo ikke riktig ut vel? At hun har sagt at du er hennes trofekjæreste, kan sammenlignes med å si til sin kjæreste at jeg elsker deg, du er min maskot, min helt osv. Det er både normalt og sånn det skal være at kjærester kaller hverandre. Du kaller vel henne noe like hjertet. En trofekjæreste kan ikke sammenlignes med andre "kjælenavn". Det er heller ikke et kjælenavn. Det betyr rett og slett en svært attraktiv kvinne som er sammen med en mindre pen mann(eller i dette tilfelle kvinne) Anonymkode: 86ca5...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest summesumbi Skrevet 19. februar 2016 #65 Del Skrevet 19. februar 2016 Eneste måten jeg hadde i nærheten forstått dette var hvis du hadde finansiert noe som var hennes forbruk. Men det er det altså ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jokkmokk Skrevet 19. februar 2016 #66 Del Skrevet 19. februar 2016 Kødder du? Enten er dette et trolleinnlegg eller så er du helt noldus. Seriøst. Ingen i sitt rette element holder på sånn som du gjør - og jeg har faktisk vanskeligheter med å ta innlegget alvorlig. Så lite selvinnsikt kan jo ikke folk ha? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #67 Del Skrevet 19. februar 2016 Jippiiiii! Verdens beste kollega har tilbudt seg å gi meg halvparten og låne meg halvparten! Jeg er så utrolig glad! Gud! Hvordan vise min takknemlighet? Ts Anonymkode: 86ca5...a13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 19. februar 2016 #68 Del Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jippiiiii! Verdens beste kollega har tilbudt seg å gi meg halvparten og låne meg halvparten! Jeg er så utrolig glad! Gud! Hvordan vise min takknemlighet? Ts Anonymkode: 86ca5...a13 Hva med å dumpe dama? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #69 Del Skrevet 19. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jippiiiii! Verdens beste kollega har tilbudt seg å gi meg halvparten og låne meg halvparten! Jeg er så utrolig glad! Gud! Hvordan vise min takknemlighet? Ts Anonymkode: 86ca5...a13 Det er én time siden du opprettet tråden. Er du på jobb nå? Anonymkode: b712c...e6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #70 Del Skrevet 19. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er én time siden du opprettet tråden. Er du på jobb nå? Anonymkode: b712c...e6b Ja Anonymkode: 86ca5...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 19. februar 2016 #71 Del Skrevet 19. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En trofekjæreste kan ikke sammenlignes med andre "kjælenavn". Det er heller ikke et kjælenavn. Det betyr rett og slett en svært attraktiv kvinne som er sammen med en mindre pen mann(eller i dette tilfelle kvinne) Anonymkode: 86ca5...a13 En trofe behøver slett ikke være en kvinne eller mann. Det kan være en gevinst, noe en har fanget, seiret, verdifullt. Man kan godt si det til sin kjæreste som en begeistring og elsk. Man kan kalle hverandre for så mangt. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jippiiiii! Verdens beste kollega har tilbudt seg å gi meg halvparten og låne meg halvparten! Jeg er så utrolig glad! Gud! Hvordan vise min takknemlighet? Ts Anonymkode: 86ca5...a13 Håper du vil betale alt tilbake. Det er da det riktige av deg, synes du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 19. februar 2016 #72 Del Skrevet 19. februar 2016 Det var underholdende så lenge det varte. Ikke at jeg hadde noe tro i at dette var et reelt problem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #73 Del Skrevet 19. februar 2016 4 minutter siden, a l'orange skrev: Hva med å dumpe dama? Hun fortjener å bli satt på pinebenken. Skal spille skikkelig usikker på henne etter sviket hennes og si jeg trenger betenkningstid mens jeg i virkeligheten kaster meg ut i datingverden igjen. Og dumper henne til slutt. Hun har jo faktisk behandlet meg som et skadeskutt dyr som trenger hjelp og bare gått ifra meg og latt meg dø. Bare flaks at min nydelige kollega kom til unnsetning. Så ja. Skal gjøre henne skikkelig, skikkelig desperat. Ha ha. Hun kommer aldri noen sinne til å få seg kjæreste igjen. Hevnen er søt. Ts Anonymkode: 86ca5...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 19. februar 2016 #74 Del Skrevet 19. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun fortjener å bli satt på pinebenken. Skal spille skikkelig usikker på henne etter sviket hennes og si jeg trenger betenkningstid mens jeg i virkeligheten kaster meg ut i datingverden igjen. Og dumper henne til slutt. Hun har jo faktisk behandlet meg som et skadeskutt dyr som trenger hjelp og bare gått ifra meg og latt meg dø. Bare flaks at min nydelige kollega kom til unnsetning. Så ja. Skal gjøre henne skikkelig, skikkelig desperat. Ha ha. Hun kommer aldri noen sinne til å få seg kjæreste igjen. Hevnen er søt. Ts Anonymkode: 86ca5...a13 Hahahahahahahahahahahah 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hypes Skrevet 19. februar 2016 #75 Del Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hallo. Jeg har et lite problem for tiden. Først litt om meg. Jeg er en kvinne på 30 år med fast jobb og stabil inntekt og ganske ryddig økonomi. Takket være min pappa. Jeg har tatt noen dustete økonomiske valg som har vist seg å bli dyrekjøpte men han har vært fantastisk og hjulpet meg hele tiden på veien. Han betalte nylig ned billånet mitt for meg(planen er selvfølgelig at jeg skal betalte tilbake ca halvparten uten renter- god deal jeg vet det..etter noen år) Som en liten takk har jeg hjulpet min bestemor mye da pappa bor i en annen by og jeg og bestemor bor i samme. Med innkjøp, matlaging, henting og bringing til og fra ærender osv. Jeg leier også leilighet av bestemor(ikke samme, hun eier to) og jeg betaler såklart men får en bra familiepris naturligvis. Noen tenker sikkert at jeg er veldig bortskjemt.Jeg tenker dette er en vinn-vinn situasjon siden jeg har sluppet å gå på svindyrt leiemarked og bestemor vet hvem hun leier ut til og slipper potensielle ubehagelige overraskelser. jeg har hatt en kjæreste i to år og vi har snakket om å kjøpe noe sammen. Sammen har vi en god egenkapital. Men så til det som har skjedd i det siste og som har sjokkert meg. Jeg sitter igjen med en restgjeld på 18000 kroner(har ingenting med billån eller forbrukslån å gjøre) og som må betales ned kjapt. Jeg kommer aldri til å gå til pappa og spørre om hjelp denne gangen(det har jeg ikke samvittighet til og fordi det er en litt flau gjeld) og jeg spurte kjæresten min om hun kunne låne meg 9000 kroner(det jeg mangler) for å få dette betalt nå. Kan ikke dele opp beløpet nemlig. Hun svarer nei. Og jeg er helt fortvilet for jeg vet hun har penger, hun vet jeg betaler tilbake og fordi vi snakker om å få felles økonomi men hun vil ikke låne meg 9000 kr? Etter å ha tenkt mye dette synes jeg hun viser en veldig kald skulder og ingen vilje til å hjelpe meg. Jeg begynner faktisk å stresse litt og jeg vurderer å bruke følelsene som maktmiddel og si at jeg går hvis jeg ikke får låne penger. for hvis hun ikke vil hjelpe meg nå, hva blir det neste? hvis jeg trenger hjelp med noe(nei, ikke penger) en annen gang? Anonymkode: 86ca5...a13 Jeg hadde ikke lånt deg 9000 nei.. Har brent meg på sånt før. Alle sier de skal betale tilbake. Hvordan kan du garantere kjæresten din pengene tilbake? Og det er klart hun er skeptisk, med tanke på din historie med økonomi. Og du er jammen heldig som har en far som har hjulpet deg så mye. Kanskje på tide å begynne å ta ansvar selv, og ikke legge ansvaret på kjæresten. Må si jeg reagerer sterkt på det siste du skriver. Og du vil true med å gjøre det slutt om hun ikke låner deg penger? Syns det er helt sykt av deg å kreve penger av kjæresten din på denne måten. 9000 er en del penger for mange. Er forskjell på å hjelpe noen med penger, enn med andre ting. Så ikke sammenlign de to, det blir bare feil. Dette er DINE pengeproblemer, det er DU som har driti deg ut og ingen andre. Du er 30 år og burde klare å ordne opp i dette selv. Ikke stress kjæresten din med det, og attpåtil bli sur (?!) fordi hun ikke vil hjelpe deg i denne situasjonen. You fuck up, you fix... Voks opp. Hadde jeg vært kjæresten din hadde jeg nok vurdert å gjøre det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #76 Del Skrevet 19. februar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jippiiiii! Verdens beste kollega har tilbudt seg å gi meg halvparten og låne meg halvparten! Jeg er så utrolig glad! Gud! Hvordan vise min takknemlighet? Ts Anonymkode: 86ca5...a13 Ved aldri å opprette tråder på kg mer. Anonymkode: e6139...ba1 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #77 Del Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ved aldri å opprette tråder på kg mer. Anonymkode: e6139...ba1 Anonymkode: 86ca5...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #78 Del Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Avbetaling er dessverre ikke mulig. Ts Anonymkode: 86ca5...a13 Hvorfor er ikke avbetaling mulig? Har du latt det gå veldig langt, dersom kreditor ikke er villig til å la deg betale i avdrag? Anonymkode: 30d52...57a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #79 Del Skrevet 19. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er ikke avbetaling mulig? Har du latt det gå veldig langt, dersom kreditor ikke er villig til å la deg betale i avdrag? Anonymkode: 30d52...57a Fordi inkassoselskapene ikke er involverte. Anonymkode: 86ca5...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #80 Del Skrevet 19. februar 2016 100 svar Takk kjære venner Ts Anonymkode: 86ca5...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå