Gå til innhold

Samboer ikke villig til å låne meg penger. Vurderer å gjøre det slutt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, du er ikke gjeldfri når du har betalt de 18.000, for du skylder fortsatt penger til faren din. At dere er familie, betyr ikke at du skal se lett på lånet. Betal tilbake hele beløpet, så raskt du kan, og vis at du er voksen. 

Kjæresten din skal du selvsagt ikke låne penger av. Hun og du må ikke få felles økonomi, det vil hun tape på. Blir dere samboere, så lag en skikkelig samboeravtale, så ikke hun går lidende ut.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det narkogjeld eller annen privat høyrisikogjeld? I så fall kan du jo bare skrive det...

Anonymkode: a668d...b01

Det ønsker jeg ikke å kommentere.

Ts

Anonymkode: 86ca5...a13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, a l'orange skrev:

Og det med vold overså du glatt?

Så du mener at jeg skal holde kjeft, bli i det forholdet og la hun få i både pose og sekk? Altså både meg og likevel ikke betale en dritt? DET kaller jeg vold.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at jeg skal holde kjeft, bli i det forholdet og la hun få i både pose og sekk? Altså både meg og likevel ikke betale en dritt? DET kaller jeg vold.

Ts

Betaler du noe for å få henne? 

Anonymkode: a668d...b01

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hulderen skrev:

TS, du er ikke gjeldfri når du har betalt de 18.000, for du skylder fortsatt penger til faren din. At dere er familie, betyr ikke at du skal se lett på lånet. Betal tilbake hele beløpet, så raskt du kan, og vis at du er voksen. 

Kjæresten din skal du selvsagt ikke låne penger av. Hun og du må ikke få felles økonomi, det vil hun tape på. Blir dere samboere, så lag en skikkelig samboeravtale, så ikke hun går lidende ut.

Selvfølgelig skal jeg betalte han tilbake. Men som han har sagt så haster dette ikke. Jeg har mye høyere EK enn kjæresten. Så det hadde vært hun som hadde nytet godt av et felles huskjøp. Men det kommer aldri til å skje.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Slå opp med henne og gjør henne en tjeneste. Hun har det best uten deg. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

😂😂😂 Hvor gammel er du ts ? Vær en mann og betal din egen gjeld. I samme slengen kjøper du blomster og en flaske vin til henne som unnskyld for den absurde oppførselen din. Hun skal ikke måtte betale din gjeld 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du KAN faktisk ta penger ut av BSU-kontoen, forutsatt at du setter inn likt beløp tilbake ila året. Så der har du problemet ditt løst.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trofekjæreste du :skratte: den var ny! 

Selg båten din. Betal gjelda di. gjør kjæresten din en tjeneste og slå opp med henne. 

Lykke til videre. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Hva du kaller vold betyr ingen verdens ting her. Du høres ut som en taper. Vil du virkelig fortsette med å være det?

Du kan godt forlate henne, men det du snakket om fra begynnelsen var å spille på følelsene hennes for å få henne til å gjøre som du vil. Du har også fulgt opp med å snakke nedsettende om henne.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summesumbi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

:klappe: Nei fy faen....  :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luksusfellen hadde ikke tatt meg med. Jeg har null anmerkninger, jeg har formue i BSU, i tillegg eier jeg en båt. Og jeg har ikke unødvendig gjeld utenom disse 18000 som begynne å haste.

Ts

Der har du dine 18 laken :)

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jessica skrev:

😂😂😂 Hvor gammel er du ts ? Vær en mann og betal din egen gjeld. I samme slengen kjøper du blomster og en flaske vin til henne som unnskyld for den absurde oppførselen din. Hun skal ikke måtte betale din gjeld 

Lese innlegget kanskje? Jeg er ingen mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I HI står det at du er en 30 år gml kvinne, men ser det er mye begrepsblanding mellom hun/han her. Ikke at det spiller noen rolle, men jeg mistenker dette for å være tull.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luksusfellen hadde ikke tatt meg med. Jeg har null anmerkninger, jeg har formue i BSU, i tillegg eier jeg en båt. Og jeg har ikke unødvendig gjeld utenom disse 18000 som begynne å haste.

Ts

Du kan ikke ha en formue i BSU. Du har maks 300 000 kroner, OG Du skylder faren din penger. Jeg ville heller aldri giddet å låne deg noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Hva du kaller vold betyr ingen verdens ting her. Du høres ut som en taper. Vil du virkelig fortsette med å være det?

Du kan godt forlate henne, men det du snakket om fra begynnelsen var å spille på følelsene hennes for å få henne til å gjøre som du vil. Du har også fulgt opp med å snakke nedsettende om henne.

Hva du mener jeg er betyr ingen ting her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

:haar: 

Ser du på at du er et mer verdifullt menneske enn henne? Det kan høres sånn ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sugar&Spice skrev:

Trofekjæreste du :skratte: den var ny! 

Selg båten din. Betal gjelda di. gjør kjæresten din en tjeneste og slå opp med henne. 

Lykke til videre. 

Trofekjæreste er hennes egne ord. Båten har skyhøy affeksjonsverdi for meg så det kan jeg ikke dessverre.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Berit skrev:

:haar: 

Ser du på at du er et mer verdifullt menneske enn henne? Det kan høres sånn ut.

Neida. vi mennesker er alle like mye verdt.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi planen var jo å bli samboere!

Jeg skal flytte sammen med kjæresten om fire måneder, men jeg kaller han ikke tilfeldigvis for samboeren min. Jeg vil også ha unger når jeg blir eldre, men jeg referer ikke til meg selv som mamma. Når problemet er så stort at TS vurderer å bryte alt sammen, feilreferer hun ikke til ham som "samboer". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...