AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg slet med en drittmus lenge. Fikk p ma ' ut til slutt ved hjelp av tincat. Som forøvrig står der fortsatt. Men den nye dritten.. Den unngår den. Fant et høl (lufteluke) som vi tetta- men det var etter at vi hørte ny mus. Nå er marerittet igang. Den forrige var liten skogmus, aggressiv som bare det. Så jeg er helt oppriktig redd for den! (Og veldig allergisk). Sliter meg ut. Sover i stua annenhver natt av en personlig årsak, og da holder den grusomme skapningen meg våken. Vet ikke om den var i veggen istad, hørte den tasse.. Håper det var inni veggen og ikke på gulvet. Jeg har feller oppe. Men seriøst. Orker ikke en ny runde musemafia, kjenner energien bare forsvinner ved tanken. Jeg vet ikke. Har gjort det jeg kan. Måtte bare blåse ut. Anonymkode: fb9c5...c46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Del Skrevet 20. februar 2016 Du må kontakte et skadedyrsfirma. Det er ekstremt dårlig for inneklimaet å ha mus i huset/veggene både med tanke på avføring og ekskrementer og at de raserer og ødelegger isolasjonen. Det er ALDRI bare EN mus om det først er mus. Anonymkode: b1103...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. februar 2016 #3 Del Skrevet 21. februar 2016 Den 18.2.2016 at 22.50, AnonymBruker skrev: Jeg slet med en drittmus lenge. Fikk p ma ' ut til slutt ved hjelp av tincat. Som forøvrig står der fortsatt. Men den nye dritten.. Den unngår den. Fant et høl (lufteluke) som vi tetta- men det var etter at vi hørte ny mus. Nå er marerittet igang. Den forrige var liten skogmus, aggressiv som bare det. Så jeg er helt oppriktig redd for den! (Og veldig allergisk). Sliter meg ut. Sover i stua annenhver natt av en personlig årsak, og da holder den grusomme skapningen meg våken. Vet ikke om den var i veggen istad, hørte den tasse.. Håper det var inni veggen og ikke på gulvet. Jeg har feller oppe. Men seriøst. Orker ikke en ny runde musemafia, kjenner energien bare forsvinner ved tanken. Jeg vet ikke. Har gjort det jeg kan. Måtte bare blåse ut. Anonymkode: fb9c5...c46 Beklager avsporinga, men det er lenge siden jeg har ledd så mye som da jeg leste innlegget ditt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 21. februar 2016 #4 Del Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, Perelandra skrev: Beklager avsporinga, men det er lenge siden jeg har ledd så mye som da jeg leste innlegget ditt. Haha, en sånn tråd man ser på forsiden og morer seg meg å gjette hvilket underforum den hører til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. februar 2016 #5 Del Skrevet 21. februar 2016 Det er ikke et kjæledyr eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. februar 2016 #6 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg lurte på om gullmusa hadde slått til igjen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå