Tuddelidu Skrevet 15. oktober 2004 #1 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg husker såvidt den koselige serien fra jeg var liten, om Pernille og herr Nilson (eller var det mr?) og stjernen. Jeg husker så lite om hva den handlet om, og det er kjempelenge siden den ble sendt. Vet noen om denne skal bli sendt igjen noen gang, eller om den er å få tak i på noe vis? Det var vel i julen den ble sendt? Skulle virkelig ønske nrk ville sende disse seriene/programmene fra jeg var liten igjen en gang, de var jo så mye koseligere enn dagens barnetv/julekalendere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 15. oktober 2004 #2 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har den på VHS, men det er et par år siden jeg tilfeldig fant den... Vet ikke om den er å få tak i lenger.. Men skikkelig nydelig serie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. oktober 2004 Var det en serie også? Åå, jeg husker så lite av det, men har virkelig lyst å se den igjen. Er det mulig å få tak i sånne ting hos nrk egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 15. oktober 2004 Og hva heter serien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 15. oktober 2004 #5 Del Skrevet 15. oktober 2004 Heite det ikkje "Pernille og julestjerna"? Hmm... Er ikkje heilt sikker! Huskar den veldig godt, og den var kjempekoslig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 15. oktober 2004 #6 Del Skrevet 15. oktober 2004 Den jeg har på VHS heter "Pernille og Julestjernen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 16. oktober 2004 #7 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg husker såvidt den koselige serien fra jeg var liten, om Pernille og herr Nilson (eller var det mr?) Koselig?!? :o Var livredd mr Nelson når jeg var liten! Hadde mareritt og greier Nå er serien bare skummelt dårlig.. Samme klasse som tøydukke Anna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nå er serien bare skummelt dårlig.. Samme klasse som tøydukke Anna! Uff da... :-? Har ikke sett den siden jeg var liten jeg da, men har så lyst å se den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 16. oktober 2004 #9 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hehe... Jeg synes den er bare SÅ koselig, da... Med Mr. Nelson som er så irritert på dette "fillecountry"... Og går rundt med en "umbrella"... *fniis* Har du leita rundt på nettet etter den? Prøv og send mail til NRK? Kanskje de kan hjelpe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 16. oktober 2004 Har lett litt på nettet ja, men finner ikke så mye egentlig Får vel kanskje skrive en mail til nrk ja... Hvor fikk du tak i din egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 16. oktober 2004 #11 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg fant den tilfeldigvis på OBS til 49 kr.... MÅTTE bare kjøpe den... Tror ikke det var i nærheten av jul en gang... Jeg var tydeligvis på rett sted til rett tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 16. oktober 2004 #12 Del Skrevet 16. oktober 2004 Skulle virkelig ønske nrk ville sende disse seriene/programmene fra jeg var liten igjen en gang, de var jo så mye koseligere enn dagens barnetv/julekalendere Helt enig. "Alt" var mye koseligere før... Men... det kan vel ikke ha noe med nostalgi/hukommelse å gjøre...?? :oops: Dagens barn sier vel det samme om noen år...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 16. oktober 2004 #13 Del Skrevet 16. oktober 2004 Her er en link til en minmreside om Pernille og Mr. Nelson. http://home.online.no/~groennsl/pernille/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja, jeg fant også denne siden Har sendt en mail til nrk nå da, så jeg får vel bare vente og se hva de sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 17. oktober 2004 Helt enig. "Alt" var mye koseligere før... Men... det kan vel ikke ha noe med nostalgi/hukommelse å gjøre...?? :oops: Dagens barn sier vel det samme om noen år...?? Neeida, alt var masse koseligere før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå