Gjest Godmamma Skrevet 8. juli 2003 #41 Del Skrevet 8. juli 2003 Å hallo, her var det mange gærninger... Selv kan jeg ikke tenke meg noe mer irriterende enn å komme for å tømme maskinen og den ikke er ferdig. Vi har vaskekjeller, så det blir noen trappeturer når det er vaskedag. Blir neppe så fascinert noen gang at jeg setter meg ned på steingulvet og kikker på den h... maskinen som ikke er ferdig... Jaja, dere får kose dere - hvis dere ikke skal vaske i dag, så kom gjerne til meg, så kan dere bytte innhold noen ganger også... *lokke lokke* Neida, jeg ser poenget - men finner nok andre gleder i hverdagen. Nå skal jeg ut og kaste snøball på noen gamle damer tenkte jeg... neida, tøysa - skal ikke det da... bare spenne bein på glatta for dem... neida... bære varer fra butiken for dem - neihei - ikke det heller.. Forresten hørte jeg om en liten guttunge som ikke ville ha på seg bobledressen sin igjen for han hadde sett den ligge i badekaret og inntok de merkeligste fasonger og bobler... så det så. Ungen ble dritredd veit du... Hei Midt i ferieforbredelsene oppdager jeg at 3 åringen har skitnet til sin nye jakke, han skal ha den med så jeg må få den ren, jeg skyllet den opp i servanten for litt siden, og jett om det ble bobler og fasonger her . Gutten ble helt rar han jemte seg bak døra før han litt etterhvert begynte og liste seg fram, jeg spurte om han syntes det var skummelt men ha ristet febrilsk på hodet men det var tydelig at han var litt skjelven, det var vel litt skummelt og spennende med de svære boblene som kom ettervert :D serlig når lommene begynte og vrenge seg og stå som ballonger i vannet det blanke mørkeblå fôret så nok rart ut og romlelyden når den ble klemt og vasket var nok rar, når jeg spurte om han ville ta på den ristet han mye på hodet og han spratt også unna noen ganger når boblene tøt opp, når jeg hadde hengt den opp på tørkesnora stod han og så rart på den en stund. Er rare de små. håper jeg får den på ham igjen , går ut i fra at også gutten over fikk på seg dressen til slutt. Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå