Gå til innhold

Å stirre på en vaskende vaskemaskin

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Ojda kjenner meg litt igjen i den jenta som er nevnt over her, jeg var vel like gammel første gangen jeg så bobledressen min undervask, jeg holdt på og gjøre på meg i bare forfjamselse og ble stående nærmest paralysert og se på de glinsene lysegrønne balongene bak glasset i maskinen, :o det tok ikke lang tid og kjenne igjen va det var jeg kjente jo igjen fargen, det trengtes litt beroligelse for og få meg til og kjønne at det gikk bra og greie og slappe av, ikke så lett og forklare et barn at slikt er normalt jeg ble først sint på maskinen som gjorde slik med dressen min :evil: men etter hvert ble det forholdsvis moro, og etter det var jeg hektet :sjarmor: selv jeg var litt urolig og passet på nesten hele tiden, til og begynne med var jeg sikker på at den skulle sprekke eller revne men det gikk bra, da den ble tatt ut måtte sjekke den nøye for og få se at den var like hel :roll: jeg syns også dressen va rtøff som hadde gått gjennom alt det der uten og bli skadd jeg så på flere ganger også og den dressen ble litt spesiel da, det var litt trist da den ble for liten og måtte legges bort, men jeg har sett på mye rart etter på også, godt og komme ut av skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg er ikke så voldsomt fascinert av å stirre vaskemaskinen min i senk, men pus er det :D Hun kan sitte leeenge og bare undersøke de store mysteriene her i verden(har bilde av det...). Enkelte ganger stiller hun seg på to for å se bedre. Hihi.... Jeg hører mange er opptatt av det å sitte oppå maskinen. Kankje jeg heller skal prøve det?? :hoho:

P.S.

Jeg liker faktisk å vaske klær, jeg. Så på en eller annen måte så er jo jeg også tilknyttet "fetish'en" her i denne tråden..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hallo, her var det mange gærninger... :hoho: Selv kan jeg ikke tenke meg noe mer irriterende enn å komme for å tømme maskinen og den ikke er ferdig. Vi har vaskekjeller, så det blir noen trappeturer når det er vaskedag. Blir neppe så fascinert noen gang at jeg setter meg ned på steingulvet og kikker på den h... maskinen som ikke er ferdig...

Jaja, dere får kose dere - hvis dere ikke skal vaske i dag, så kom gjerne til meg, så kan dere bytte innhold noen ganger også... *lokke lokke*

Neida, jeg ser poenget - men finner nok andre gleder i hverdagen.

Nå skal jeg ut og kaste snøball på noen gamle damer tenkte jeg... neida, tøysa - skal ikke det da... bare spenne bein på glatta for dem... neida... bære varer fra butiken for dem - neihei - ikke det heller..

Forresten hørte jeg om en liten guttunge som ikke ville ha på seg bobledressen sin igjen for han hadde sett den ligge i badekaret og inntok de merkeligste fasonger og bobler... så det så. Ungen ble dritredd veit du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min pleide å ligge på badegulvet å stirre på vaskemaskinen, og hun kunne ligge ganske lenge! Det første sønnen min gjorde da han begynte å krabbe, var å krabbe inn på badet og stirre på vaskemaskinen som gikk og gikk... I går vasket jeg soveposen til sønnen min. Den er det små bamser på ... og det er mulig at jeg kjeder meg litt for tida, men det var ganske artig å se de små bamsene bompe rundt i vaskemaskinen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min elsket hockeykamper på tv - hoppet rundt etter pucken. Den andre sov i skittentøyskurven og drakk såpevann fra dusjen.. men det var vel ikke det denne tråden skulle handle om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Katten min pleide å ligge på badegulvet å stirre på vaskemaskinen, og hun kunne ligge ganske lenge! Det første sønnen min gjorde da han begynte å krabbe, var å krabbe inn på badet og stirre på vaskemaskinen som gikk og gikk... I går vasket jeg soveposen til sønnen min. Den er det små bamser på ... og det er mulig at jeg kjeder meg litt for tida, men det var ganske artig å se de små bamsene bompe rundt i vaskemaskinen  :oops:

Hei

Mye rart som blir crazy i vaskemaksina, fikk han se selv hi hi

Hilsen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å se at det ikke bare er meg :hoho:

Husker spesielt godt når mamma vasket kokvask med undertøy når jeg var lita, jeg satt foran vaskemaskinen og ropte ut hver gang jeg så en av MINE truser :hoho:

(Fritidsproblemer, jeg? Har aldri nekta for det!)

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: morsom tråd! Og så fint å se at det er flere som liker å se på vasken! Det aller morsomste er når kosedyrene til dattera får seg en runde i maskinen og de stirrer fortvilet ut gjennom glasset! :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:hoho: morsom tråd! Og så fint å se at det er flere som liker å se på vasken! Det aller morsomste er når kosedyrene til dattera får seg en runde i maskinen og de stirrer fortvilet ut gjennom glasset!  :hoho:

Hei Bruker du ikke vaskenett blir ikke øynene slitte da

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bruker du ikke vaskenett blir ikke øynene slitte da

Hilsen

Det har jeg aldri tenkt på når det gjelder bamser... Vasker dem ikke så ofte at vi har merket slitasjeskader ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det har jeg aldri tenkt på når det gjelder bamser... Vasker dem ikke så ofte at vi har merket slitasjeskader ennå...

Hei du har kanskje en veldig skånsom maskin vet om bamser som har fått slitt øyner av bare en vask og der er ikke moro

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest Anonymous

Sletter de ikke tråder her? Syns nesten jeg måtte svare og få denne fram igjen er det noen nye historier, er det noen som har sett noe tøft på vaskemaskina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjempegøy og sitte og se på en maskin som vasker, men det er enda gøyere å se på når en farger klær. Skulle farge to håndklær for en god stund siden og ble sittende helt fjetret å se på disse to beige håndklærne som ble mer og mer grønne. Kjempekult.

Ellers var dette å se på når en vasket klær noe jeg begynte med på folkehøyskolen, det var nemlig en helt vanlig ting å gjøre der. Vi satt på vaskerommet og snakket mens vi stirret inn i vaskemaskinen. Men det er egentlig enda gøyere å se på når maskinen tømmer seg for vann. Alt dette fargede vannen som fosser ut i utslagsvasken mens det blir mindre og mindre vann igjen inne i maskinen. Det er fasinerende det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at dette kan fungere som billig rus også om du prøver å følge med i snurringa.... :hoho:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når mannen setter seg ned med en øl og fotballkamp, tusler husets kvinne ned i kjelleren og ser på vaskemaskinen. Og jeg som trodde kvinner var litt «dypere» enn menn.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna
Når mannen setter seg ned med en øl og fotballkamp, tusler husets kvinne ned i kjelleren og ser på vaskemaskinen. Og jeg som trodde kvinner var litt «dypere» enn menn.

:P

Hvilket alternativ tror du maner mest til ettertanke, Achmed?.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en hjernevreng er alltid bra. Stirrer enda, jeg ... Rundt og rundt ... Og rundt ... :Nikke: Og når kaffen trakter ... *nistirre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...